בדיוק ככה. שטר מכר.
פעם היה צריך לאשר את הרכבת המנוע בעמדה 1. בלאגן רציני, בזבוז ימי עבודה, טרטורים והתעללויות במיטב המסורת של המקום המתועב הזה.
אבל כבר כמה שנים שזה תהליך פשוט ומהיר - תצרף את שטר המכר לרשיון הרכב, תרכיב את המנוע בג'יפ וסע לשלום. כשיגיע יום הטסט, הבוחן במכון הרישוי יעדכן את מס' המנוע החדש ברשיונות. אתה תשמרו בינתיים את שטר המכר צמדו לרשיונות. לקראת טסט הבא כבר תקבל רשיונות לחידוש עם מספר מנוע מעודכן. זה הכל.
щоше тм чщш