-
-
:
הגוז'ונים בסעפת ניתנים לפירוק ע"י סיבוב שלהם כמו בורג רגיל.
אני הייתי מבריג אותם החוצה, ונותן לחרט לחרוט את החלק העליון שלהם (כולל הקטע החלק) שמהדק את הקרב' לסעפת, למידה יותר קטנה. ההברגה שיושבת בתוך הסעפת נשארת כמובן באותה מידה.
התוצאה תהיה שכתוצאה מההפרשים בין העובי (המוקטן) של הגוז'ונים לקוטר החורים (הגדול יותר) בקרב', יהיה לך מספיק משחק כדי שארבעתם יכנסו לארבעת החורים בקרב'.
-
:
-
:
.
, ' . ' \ , - .
- " ' , ( ', 4 ).
' , .
? ' .
-
:
-
:
' 2
1. , , , . '.
2. ' ', .
.
-
:
-
:
האמת יש לי 3 סעפות של מנוע פינטו. אחת מקורית של מנוע 1600 (כרגע יש על הסעפת הזאת קרבורטור וובר 28-30 DFTH).
יש לי עוד סעפת שעברה התאמה לקרבורטור של רנו 5 טורבו ואת הסעפת שצילמתי שבמקור היא של מנוע 2 ליטר.
205 = בלוק מנוע של 2 ליטר. במקור היה כ115 כ''ס (מוזרק).
JEP.
-
:
? , .
:

, JEP.
-
:
', ' '' . .
//

/ ' '', . 32-36 DGAV:
http://www.fordcapriforum.com/forum/...p?f=14&t=31687
( LASER ), .
, JEP.
-
:
-
:
-
:
3 ..

-
:
lior_b.s
' BOLT ON , ..
DFAV
-
:
3 ..
