יואב
אתה שוב מסתמך על אגדות אורבניות
אני קניתי רכב שראה שטח (לא מתקינים שתי נעילות פגושים כננת מיגונים והגבהות בשביל הכביש )ואפילו שטח קשה לפי צלקות הקרב

הוא היה במצב טוב לגילו אבל לא במצב טוב מאד
ידעתי שאני משלם עבור השיפורים בידיעה שהמנוע והגיר לא "מושלמים" ושאטפל בהם בהמשך
אני כבר שלש וחצי שנים אחרי ולא נגעתי כמעט בכלום פעם אחת צינור מים שנאכל ועשיתי לו הסבה לבד
ופעם מיסב מזגן ומיסב אלטרנטור
פה ושם תפוחי פרונט וזהו
האמנם?
http://www.jeepolog.com/564.html
כל השאר זה תוספות (החלפתי פגוש שבנית בעצמי והעפתי את האספיר המכוער )צמיגים
הטעות היחידה שעשיתי היא שלא העפתי את מוטות ההגה על ההתחלה זה היה חוסך לי
פעמיים שבירת מוטות הגה ובעקבותים פעמוני ציריה (פעמיים בתוך פחות מחודש )
מאז שהחלפתי יש שקט בגזרה
במיוחד כשהדרעקס האלה נוטים להישבר באמצעצ טיול בפיזדילוח. אבל מוטות הגה זה כלום. שטות. לא בטיחותי בכלל... כל אלה שראיתי נשברים, היו ברכבים ללא נעילה קדמית.
לא יעזור כלום בvalue for money אין לו תחליף
באותו כסף תקבל סופה זקנה יותר, בלוייה יותר, נוחה פחות וגם אמינה פחות,ואם היא גם סטנדרטית אז גם פחות עבירה שכן היא מצליבה על מדרכה וללא אביזרי בטיחות חשובים (absוכריות אויר).
לפני שקניתי את שלי רציתי פג'רו בנזין קצר
רכב טוב לכל הדיעות אבל ללכת ולשלם יותר על פג'רו 95 סטנדרטי קצר יותר מעל טרופר97 ארוך משופר עד הגג לא נראהלי הגיוני מה גם שאותות היגל ניכרים הרבה יותר בפלסטיקה של הפג'רו ביחס לטרופר באותו הגיל
אם תמצא רכב כמו שלי (משופר על ידי קודמי )זו עיסקה מצויינת
ωξψε ςμ χωψ