?

: ?

  1. Hitrick's Avatar

    Hitrick said:

     ?

    -



    92 .
     
  2. 48's Avatar

    48 said:

     : ?

    0503573348
    .
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints
     
  3. Hitrick's Avatar

    Hitrick said:

     : ?

    48
    0503573348
    .
    . -
    92 .
     
  4. talhe said:

     : ?

    ' .
    .
     
  5.  CJ's Avatar

    CJ said:

     : ?

    " 100$.
    - 700 900 " ().
    . - 50 ".
    3 . !
    .
    CJ
    , !
     
  6.  CJ's Avatar

    CJ said:
     
  7. ofiredri's Avatar

    ofiredri said:

     : ?

    , , JKS. , , , '
    .
    2003 Jeep Rubicon
    CU4WHLN
     
  8.  's Avatar

    said:

     : ?

    תיקתוקים?
    שבירות?
    אף פעם. אחד השיפורים הפשוטים, האמינים והיעילים ביותר.

    טיפ קטן:
    כשבאים לחבר בחזרה ביציאה מהשטח, תגלו שממש קשה למצוא משטח ממש מפולס כדי להעמיד עליו את הג'יפ ולחבר את המייצב בקלות... מומלץ להחזיק בג'יפ לום ארוך או חתיכת צינור באורך חצי מטר לפחות, שיסייע לכם להפעיל לחץ פיזי מתון כדי לחבר בחזרה...

    , , , , "
     
  9.  's Avatar

    said:

     : ?

    '
    ​JEEP - ..
     
  10. 's Avatar

    said:

     : ?

    Jeep CJ8 , 33' MT, -, UnderDrive, , TFI. .
    Honda XL250 1974, .


     
  11. 's Avatar

    said:

     : ?




    " ??
    ?
    ?

     
  12. 's Avatar

    said:

     : ?

    .
    ' , , .
    .
    ".

    , \ '.

    ( ) .
    , \ .
    !
    Jeep CJ8 , 33' MT, -, UnderDrive, , TFI. .
    Honda XL250 1974, .


     
  13. ofiredri's Avatar

    ofiredri said:

     : ?

    דרור ברלי
    תיקתוקים?
    שבירות?
    אף פעם. אחד השיפורים הפשוטים, האמינים והיעילים ביותר.

    טיפ קטן:
    כשבאים לחבר בחזרה ביציאה מהשטח, תגלו שממש קשה למצוא משטח ממש מפולס כדי להעמיד עליו את הג'יפ ולחבר את המייצב בקלות... מומלץ להחזיק בג'יפ לום ארוך או חתיכת צינור באורך חצי מטר לפחות, שיסייע לכם להפעיל לחץ פיזי מתון כדי לחבר בחזרה...
    1. חוויתי כבר פעם מנתקים (של ראנצ'ו) שנישברו כי לא נותקו בשטח.
    2. רובם מתקתקים לאחר חצי שנה עד שנה של שימוש.
    3. כל זה לא ישים על מנתקי JKS ששם חשבו כבר על הכל, כולל הצורך העז שהיזכרת במשטח מפולס לחיבורם.
    מדובר בקיט חכם מאוד וסלחני. החיבור נעשה מהצד וע"י גומיות, להבדיל משאר הקיטים שם החיבור נעשה מלמעלה למטה.
    המחיר קצת יותר יקר אבל משתלם.

    וזה הזמן להזכיר : "Do it once, do it right"
    2003 Jeep Rubicon
    CU4WHLN
     
  14. said:

     : ?

    מכל ההתחכמויות הכי פשוט זול ויעיל.
    פרק את הפין העליון (יוצא קשה - זה פין קוני) בטל את הראש המחזיק את הבוקסה העליונה וקדח עם הברזה כך שתוכל להבריג בורג הנועל את הבוקסה העליונה במקום הראש המרותך המקורי.

    בכל כניסה לשטח ניתן לפרק את המוט באחד הצדדים באמצעות שני הברגים (העליון שהתקנת והתחתון הקיים) ואין צורך בקשירת המוטות.
    שים לב, צריך רק לפרק את אחד המוטות שבו תבחר - דהיינו פרוק 2 ברגים עם רצ'ט בערך תוך דקה.
    זה פחות בולט למריעין בישין וקל יותר להתקנה מחדש גם במידה והרכב אינו מאוזן לחלוטין.

    בנוסף העלות - פרוטות.

    בהצלחה.