בטיול האחרון לדרום ארעה לי תקלה מוזרה.
תאור:
110 97 ידני tdi300
הטרנספר במצב low
הרכב בירידה קלה.
כשעצרתי הרכב היה בהילוך 3
בניסיון לנסוע לאחור , שיחרור מצמד,נשמעה "מכה" המנוע כבה.
העברה לניוטראל, שיחרור מצמד- שוב כבה.-כאילו שהגיר בהילוך.
לאחר משחק עם מוט ההילוכים התופעה נעלמה ולא חזרה.
נראה כאילו הגיר נתקע בהילוף 3, וכשהעברתי לרברס- השלישי נשאר תקוע ביחד(?) עם הרברס מה שגרם למנוע לכבות .
מישהו מכיר?
מה עושים? איך מוודאים מאיפה באה הצרה הזאת ?
תודה
יורם
לאנד קרוזר , ודיפנדר 110
למיטב זיכרוני , (עבר הרבה זמן מהפעם האחרונה שפירקתי את הגיר של הדיפנדר)
זה לא כל כך אפשרי שהגיר ישתלב רברס + שלישי ...
אופציה ראשונה , משהו נישבר וניתפס , שגרם לעצירת סיבוב הציר , אצלי זה קרה שהתפרק המייסב לחץ בקלאטץ'ובכמה הזדמנויות , למרות שהקלאטץ פעל , המייסב היה ניתפס ועוצר את הציר.
אופציה שנייה, זה שהרברס לא השתלב , והיית במקום זה בהילוך גבוה קדימה כלשהו , והיה מיכשול קטן שמנע מהגלגל להסתובב או משהו בסיגנון.
אמיר.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
שמרו על קשר