Close
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל קרבורטור נתפס

    הרכב נכבה באמצע נסיעה ולא רצה להניע. בחלק מהבדיקות פתחנו קרבורטור ( 6 פרגים ראש שטוח) סגרנו , וגם הוצאנו אותו החוצה. הבעיה לא היתה הקרבורטור אבל כנראה שלא הרכבנו טוב ועכשיו המצערת לא חוזרת בחזרה ומנוע עובד בטורים גבוהים. ( ניתן ידנית לסגור את המצערת עד הבורג) החברה מיהוד שתיקנו לי את הרכב אמרו שזה נראה משהו במנגנון של הקרבורטור (ציר שלא חוזר) ואני בטוח 100% שלפני שפירקנו הכל עבד פיקס. פירקתי את הקרבורטור מהגיפ אבל לפני שאני מתחיל לפרק אם יש למישהו טיפים שיכולים לפתור את הבעיה או לתת כיוון יותר מדוייק


    Thanks
    חיים

  2. #2
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל ---

    * תבדוק שהרכבת את הפרפרים בכיוון הנכון.
    כשאני אומר פרפרים- אני מתכוון לחלק הכי תחתון של הקרבורטור, מין פלטה שיש בה שני פתחים כשכל פתח סגור על ידי פרפר (פלטה עגולה כזו) וכשאתה נותן גז הם נפתחים. אותה פלטה- נתפסת על ידי 4 מ-6 הברגים שפתחת- ולכן אני חושב שיש סיכוי שבהרכבה הרכבת אותה הפוך- ובגלל שהפרפרים הפוכים, הקפיץ חוזר אבל במקום לסגור הוא פותח את הפרפרים, מה שגורם לטורים הגבוהים שאתה מרגיש, ולדעתי גם לזה שהמצערת לא חוזרת למקום המקורי שלה.

    * כמו כן, ישנו קפיץ דיי גדול שנמצא מחוץ לקרבורטור- שמשאיר את המנוף של הקרב' מתוח. יכול להיות שהקפיץ לא יושב במגרעות שהוא אמור לשבת בהן.

    אם תוכל תצלם את הקרב' מלמטה, ומשני צדדיו. יהיה יותר קל לראות הם הרכבת בטעות משהו לא נכון.


    -ארז 8) -

  3. #3
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל ---

    נ.ב.

    בדוק שהצ'וק שלך תקין במידה ויש.

    -ארז 8) -

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מושב אביאל
    הודעות
    86

    ברירת מחדל

    חיים,

    מה בדיוק פירקת בקרבורטור, פרסם תמונה. (אתה יכול להעזר בשרטוט מספר הג'יפ ע"מ להסביר יותר טוב).
    אני מבין שכאשר הקרבורטור מחוץ לרכב בית המצערות נסגר היטב? יש חיכוך בבית המצערות? האם פירקת מכלולים פנימים בקרבורטור? (משאבת האצה, ברגי כוון תערובת, מצוף דלק וכו?) ענה לנו, אם לא תסתדר אשמח להזמין אותך לאביאל לכוס קפה ולסדר את הבעיה.

    אלעד.

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    חברה תודה על הטיפים והקפה

    גם שפירקתי החוצה את הקרבורטור הסגירה הלכה קשה.

    בינתיים פתחתי וזה נראה שהמוטות קיצוב לא ישבו טוב ( לפחות אחד מהם) ואז הם הגבילו את התנועה.הכנסתי את המוטות למקום וכרגע נראה שזה הסתדר, הכל נראה עובד חלק המצערת נפתחת במשיכה ושעוזבים היא חוזרת למקום עד הסוף. ( השאלה האם יש מצב שזה אמור להתפס או שהתנועה צריכה להיות חופשית)

    מצטער לגבי תמונות אבל האתר עושה לי צרות.

  6. #6
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל ---

    לא אין מצב שהם אמורים להתפס.
    המוטות קיצוב אמורים לנוע בחופשיות למעלה ומלטה עד הסוף.

    ממה שאתה מספר שהסגירה הלכה קשה, ואחרי ששיחקת קצת עם המוטות ושמת אותם במקום שלהם בדיוק, ועכשיו הכל עובד חלק, כנראה שעלית על הבעיה.

    תתחדש.

    -ארז 8) -

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מושב אביאל
    הודעות
    86

    ברירת מחדל

    חיים,
    יפה שעלית על הבעיה.
    מוטות הקיצוב הם נושא רגיש ובהחלט יכולים להפריע לחזרה של המצערות. חשוב מאד לשים לב לקפיץ התומך בשני מוטות הקיצוב. אם לא תמקם אותו נכון כך שיתמוך בחלקם העליון של מוטות הקיצוב, אלו עלולים לזוז בתוך החורים על המנוף שמרים אותם, לקבל תזוזה אלכסונית, ובמשיכת מצערת חזקה גם באופן שלא יחזרו למקום בקלות. ודא שהקפיץ ממוקם היטב ובאמת מהווה להם תמיכה. בדוק באותה הזדמנות שהם לא נשרטו, התעווטו, דבר שגם עלול לפגום ביעילותו של המאייד וגם לבעיה לחזור. שים לב, כל משחק בבורג המחזיק את הקפיץ מחייב כוון משאבת תאוצה מחדש. בדוק בספר, התעסקתי עם זה לא מעט.
    אלעד.

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    טוב כנראה דפקתי משהו או שהכיוון לא טוב.

    הבעיה שהגיפ עכשיו עושה טובה שהוא מניע ,ורק אחרי כמה נסיונות ארוכים הוא מתעורר (כמו מצב של התנעה אחרי הרבה זמן) . שהוא מניע הטורים נמוכים יחסית אבל הוא נוסע בסדר גמור.

    לפני ש"סידרתי" את הבעיה שקרבורטור היה נתפס בגלל המוטות קיצוב הוא היה מניע בסדר.

    למישהו יש כיוון מה הבעיה ?

  9. #9
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל

    תתחיל לשחק עם הכיוונים של הקרב' לפני שאתה פותח אותו
    מקסימום אם לא הלך תפתח אותו.
    ושחק גם עם ההצתה.

    אם אתה צריך עזרה כלשהי- 050-7700247
    בהצלחה.

    -ארז 8) -

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מושב אביאל
    הודעות
    86

    ברירת מחדל

    חיים,

    שתף אותנו במה נגעת ומה לא נגעת. כוון הקרבורטור מורכב ולא נוכל לפרט הכל פה, ניתן לראות זאת בספר הצבאי ואני מניח שהצצת בו. ההנעה תהיה קשה אם נגעת בברגי התערובת או בברגים המכונים את משאבת ההאצה. ע"פ הספר היית אמור "לדגום" את מצב ברגי הכוונון (מהיריות סרק ותערובת) ע"י ספירת סיבוביהם עד לסגירה מקסימלית כך שתוכל להחזיר הכל למקום. שוב אינני יודע במה נגעת. למשל אם נגעת בכוון גובה המצוף (מספיק לחיצה קטנה על לשונית המצוף) והוא אינו סוגר את שסתום הדלק בזמן, התערובת תהייה עשירה, וזה גם עלול לגרום להנעה קשה. מתי יותר קשה להניע כשהמנוע קר או חם?

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    לא נגעתי בברגים של הכיוננון. רק הכנסתי את המוטות למקום וסגרתי חזרה. התופעה של ההתנעה הקשה היא בעיקר שהמנוע קר, בנסיון הראשון הוא כאילו מצליח להתניע ואז נכבה ולאחר מכן לוקח הרבה נסיונות ללא תגובה. ( אלעד נראה לי שהכיוון שלך נכון והמנוע נחנק מדלק בהתנעה)

    מקווה שזה עוזר לאבחן את הבעיה

  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מושב אביאל
    הודעות
    86

    ברירת מחדל

    הבנתי,
    בשביל להכניס את מוטות הקיצוב למקום, מה עשית?
    אני מנסה להבין מה במצבי המכלולים בקרבורטור השתנה.
    ההנחה שההצתה שלך תקינה היא הנחה נכונה? (רק כדי לודא שהקרקע פוריה לטיפול בקרבורטור ולא משהו גבולי קודם שמכשיל אותנו)
    נסה לתאר במילים את האופן בו טיפלת בקרבורטור, מה גרם לך לזהות שהבעיה במוטות הקיצוב, כיצד פעלת כדי להחזיר למקום (צעד אחר צעד).
    אנחנו נמצא את הבעיה, גם אם נצטרך לפרק את הקרבורטור מחדש.
    אני מעדיף לתקשר בכתב כדי שכולם יוכלו להגיב אבל אם יותר קל לך אני ב 0528283767
    אלעד.

  13. #13
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimmiri
    לא נגעתי בברגים של הכיוננון. רק הכנסתי את המוטות למקום וסגרתי חזרה. התופעה של ההתנעה הקשה היא בעיקר שהמנוע קר, בנסיון הראשון הוא כאילו מצליח להתניע ואז נכבה ולאחר מכן לוקח הרבה נסיונות ללא תגובה. ( אלעד נראה לי שהכיוון שלך נכון והמנוע נחנק מדלק בהתנעה)

    מקווה שזה עוזר לאבחן את הבעיה
    מה עם הצוק? ידני או חשמלי? עובד \לא עובד
    טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    כרגע הצוק הידני לא מחובר. אני יחבר אותו מחר אחרי שאני ישיג ברגים מתאימים. ( אבל זה לא אמור להשפיע כי הוא לא היה מחובר מאז שקניתי את הגיפ, כמו עוד דברים שאחד הבעלים הקודמים ביטל שזה ברגים מהתושבת גיר לגיר :oops: :oops: )
    אלעד אחרי השיחה פתחתי את הקרבורטור ונראה לי שלא הרכבתי טוב את כל המנגנון של הזרוע משאבה. הבורג שהוברג לא הוברג נכון ובמצב מנוחה כל המשאבת האצה היתה חצי לחוצה במקום שתהיה עד למעלה במצב מנוחה ולמטה בלחיצה על המצערת.

    אני לא מבין גדול בפעולה של קרבורטור אבל נראה לכם שזאת יכולה להיות הבעיה ???

  15. #15
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מושב אביאל
    הודעות
    86

    ברירת מחדל

    חיים,
    משאבת ההאצה כשמה כן היא, נועדה להזריק דלק לפתח היניקה בזמן תנועת הלחיצה על הדושה. פעולה זו באה להעשיר את התערובת ההופכת להיות עניה מרגע שפרפריות המצערת נפתחות וכמות אויר גדולה נכנסת, ועד שנוצר מספיק ואקום ע"מ לשאוב יותר דלק לקרבורטור דרך פתחי הונטורי כתוצאה מזרימת אויר גבוהה יותר. לצורך הבנה פשטנית קרא את http://auto.howstuffworks.com/question377.htm
    בנוסף שכחתי בכלל לשאול אותך האם מערכת הואקום תקינה? זה יכול להיות גורם מכריע בהנעה של המנוע. אם מערכת הואקום לא תקינה ויש דליפה, דלק לא ישאב ביעילות לקרבורטור, הטורים יהיו יותר נמוכים ועוד מרעין בישין (למשל התנעה קשה). אז במיוחד תהיה השפעה רעה כתוצאה ממשנק לא מחובר.
    טדי, בא לך להצטרף לדיון? היות ואתה בקנדה ואין באפשרותנו לנצל כישוריך בפועל, זרוק כמה עצמות... :lol:
    אלעד.

  16. #16
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    חברה, תודה על העזרה הבעיה נפתרה.

    הבעיה היתה שלא הרכבתי נכון את את המנגנון של משאבת ההאצה וכמו שאמרתי במצב מנוחה המשאבה היתה כבר בחצי הדרך למטה. שיחררתי את הבורג וכיוונתי שבמצב מנוחה המשאבה תשב בצורה נכונה ובלחיצה על הגז תרד למטה עד הסוף . כרגע הגיפ מניע מצויין גם בבוקר בלי צוק, סיבוב קטן של המפתח גיפ נידלק לחיצה קטנה על הגז וזהו.


    הבעיה הראשונה של המוטות קיצוב שלא ישבו בסדר



    הבעיה השניה שלא הרכבתי נכון את בוכנת הריק ומשאבת ההאצה ( במצב מנוחה אפשר לראות שהיא למטה)


נושאים דומים

  1. גז נתפס
    על ידי ishc בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 26-02-10, 08:25
  2. גיר נתפס
    על ידי עידן עוזי בפורום פורום Full size Jeep
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 11-12-08, 07:09
  3. סטרטר נתפס?
    על ידי גיתאי נוה בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 25-04-07, 19:10
  4. ברקס קידמי נתפס
    על ידי vito11 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 04-12-04, 00:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •