, ( ...) " , . .
. ( ...), - .
, .
: , , ( ...), : ...
! . , " ", . ! ? ( " . ).
, .
- . ( ), (, , ).
, , , , .
- ...![]()
..., ' '...
אודי,
הנגררים בלינק שנתת נראים נפלא אך לא נראה לי שהם יכולים להימכר בכ 4000 - 3000 ש"ח - המחיר שגבוה ממנו - מעטים יסכימו לשלם...
גם הנגררים בלינק של סיוון נראים טוב אך אני בספק אם הם מיועדים לשטח קשה.
הכוונה שלי הייתה לנגרר קצר יחסית (כ 1 - 1.2 מטר), עם גלגלים כשל סמוראי, רוחב של ג'יפ ממוצע ועומק של כ 1 מטר (עם מכסה קשיח או ברזנט).
מרווח הגחון של הנגרר חייב להיות גבוה והייצול קשתי (על מנת למנוע פגיעה מאבנים והפיכה למחרשה בעת חציית תעלות / במפרים).
את ה"שיפצורים", יעשה כל ג'יפאי בעצמו (הורדת עלויות) או שיזמין אותם מהיצרן (אם יש לו יכולת כלכלית).
נגרר כזה יוכל לשאת את כל הציוד של המטיילים והמשקל העצמי הנמוך שלו, יאפשר גם ניתוק מהרכב וניוד באמצעות הידיים - במקרה של צורך להסתובב או לתמרן בוואדי צר או מקום בעייתי.
אני חושב שהדבר שהכי דומה לרעיון שלי (במידות ובעמידות) הוא ה"עוקבי מים" שראינו בעבר נגררים על ידי כלי רכב צבאיים.
..
, , . " , . , , , , .
. ... - . , . , . ' , .
? ( ), ( ), , , .
.