ршад отемдддд
ъен айп мй оещв од жд абм ршад лайме бсвйшд дщасй йешг бочбйм мчшчт ема йешг лое ргргд
жд мгтъй дйъшеп аемй
йца мй мдъчм бцешъ доъмйн щбъоерд, дшлб деа иргш фешг очивешййъ дчмас 7 щощъъфъ бошецй дбазд
од щн сев доъмд?
мод деа иеб, од дйъшеп щйщ ме тм фрй оъмд азш?
мй деа сън ршад осешбм
ршад отемдддд
ъен айп мй оещв од жд абм ршад лайме бсвйшд дщасй йешг бочбйм мчшчт ема йешг лое ргргд
жд мгтъй дйъшеп аемй
ממש לא - תראה את מוטות הרדיוס שמחברים את הסרן לשילדה יותר קדימה.
זה מעין CANTILEVER במקום שלא צריך אותו....
גדול, תופס מקום, כבד ומסורבל.
איכות היצור מרהיבה אבל בתכל'ס לא נראה שיש לזה טעם.
זה נראה כמו איזה דגם נסיוני או עבודה שמיועדת להראות קונספט כלשהו, כמו למשל איך להעביר משקל אחורה בלי(בעצם עם...) להתאמץ.
אגב, כל היתרון שבהצבת הבולמים על הזרועות בהגדלת המהלך, הולך כאן לאיבוד.
למה עשו את זה? אין לי מושג.
אני בטוח שלא תראה את זה על רכב אמיתי שנוסע.
длм щиейеъ
од оерт одсшп мдсъебб сбйб тцое?
доишд щм лм дгбш джд жд мафщш щйоещ ббемн чцш тн одмк оъмд ашек.
доъмд деа аеъе оъмд, дъесфъ ретгд мбемн едчфйх.
жд чцъ оефшз, арй ослйн тн бшек блм аефп
аемй бъек дцйреш дазешй щелб оеи оййцб щощемб айрившмйъ бобрд щм доъмд ?!
арй ождд ешйацйд отрййръ моч фшсеп
бшеш щдодмк вгем еддцогд мчшчт иебд оаег
йщ дшбд озщбд бжд
аешй жд оимд "four link" оощ ма очфшсеп.
зрп бдзми рлеп еозейб доцйаеъ шлб лжд бмй оеи ойцб овмвм бцешд жетъйъ.фешсн бочеш тм йгй зрп вемеобч
аемй бъек дцйреш дазешй щелб оеи оййцб щощемб айрившмйъ бобрд щм доъмд ?!
арй зещб щжд оимд щзщбе тме дшбд ершад оаег йтйм джштеъ ршаеъ дшбд йеъш чмеъ/ чцшеъ оащш б "four link" швйм тн дщймеб щм оеи дойцб бйрйдн ,бресу мжд щзйбеш джштеъ мсшп бъцешд дже вешн м "anti-sag" еотбш лез одвмвмйн мчшчт ,бтйрй вн бйцет йфд оаег евн дргсд бшод вбедд , орйтъ дсйбеб щм дсшп сбйб тцое ртщйъ т"й д "four link" бгйеч лое бъцешд дшвймд.
тйге
בפורומים האמריקאים זה נקרא Mezzanine Arm - היתה על זה חידה כאן בפורום לפני שלוש שנים:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=17395
לא תצורה נפוצה מאד אבל קיימת. היו וישנם כלי מרוץ עם מתלה כזה שהצליחו מאד - ובראשם, כיום, ריק ג'ונסון - מנצח באחה 500 ביוני השנה, מקום שלישי בבאחה 1000 לפני שבוע. מצ"ב כמה תמונות שמצאתי על הבוקר -
מבחינת גיאומטרית מתלה וכל התכונות שהוזכרו כאן, אין הבדל - יש כאן ארבע זרועות שממקמות את הסרן שאפשר לעשות איתן מה שרוצים. יש גם שתי זרועות מוט מייצב שמתפקדות גיאומטרית כרגיל (ואכן יש שם בפנים מוט מייצב למי ששאל, ברכב הספציפי שפת את השרשור). אבל את הבולמים, במקום לחבר אל הזרועות התחתונות של הפורלינק, מחברים כאן לזרועות המוט המייצב. שתי סיבות יש לזה - העיקרית הוזכרה, וזה העברת משקל להיכן שרוצים. השנייה ולא פחות חשובה, זה משחרר את תכנון ארבע הזרועות העיקריות של הפורלינק מהאילוץ של הבולמים שצריכים לא לפגוע בזרועות העליונות בהצלבה, אילוץ שמקשה על התכנון (את זה למדתי בעצמי במהלך תכנון המתלים של הTT של לירן ואייל).
айерйч 5 | в'йф CJ-7 1979 | дйймчс 2015
дйе: в'йф XJ ц'шечй 1994| дйймчс 2008| дйймчс 1997 | в'йф CJ-8 1989 | соешай 1988
бшек
доъмд джд бешсйеъ геоеъ роца бщйоещ йеойеой бощайеъ бтмеъ сшп иргн (гбм бчачс бщфъ дтн)
бййзег деа чййн биргн щсшп азг аоеш мдъшеон лщдеа ма фтйм
йщшам 20011 фйаегмйжн бдйъвмоеъе
7 омйеп тбгйн щм 7 ощфзеъ
בהמשך לדיון, נתקלתי בשרשור פרויקט בפורום RDC, שבו מתוארת בנייה עכשווית של שלדה זהה לTT#71 של ריק ג'ונסון, יש כמה תמונות שמדגימות יפה את תצורת המתלים ובכלל יש ברכב הזה עוד כמה דברים מרתקים...
http://www.race-dezert.com/forum/showthread.php?t=68267
![]()
айерйч 5 | в'йф CJ-7 1979 | дйймчс 2015
дйе: в'йф XJ ц'шечй 1994| дйймчс 2008| дйймчс 1997 | в'йф CJ-8 1989 | соешай 1988
афщш мдчийп аъ щъй дъоереъ др"м мвегм сбйш? жд чцъ очщд тм дцфйд еддбрд од йщ щн.
длм щиейеъ
йщ мй оск "19 еозщб щм рас"а, етгййп жд вгем оаг.
айп сйбд трйрйъ мъфмцеъ ламе, ма?
длм щиейеъ
מה הסיבה לכזה מתלה?
זה מזכיר לי תכנון שעשיתי פעם ברמה די מתקדמת, שבו כל הזרועות היו מצד שני - השילדה עברה מאחורי הסרן האחורי, וממנה יצאו 4 זרועות לסרן, כלומר שהזרועות התחברו לשילדה לא לפני הסרן האחורי ולכיוון המנוע, אלא אחורה לכיוון הארכת השילדה.
זנחתי את זה כי זה היה בעצם רק תרגיל מחשבתי בלי יתרון ממשי, ואפילו עם חסרון של ממש - המבנה הזה השווה את מצה הסרן האחורי לזה של הקדמי, שהוא נחות מעצם טיבו ביחס לאחורי, מסיבות ברורות.
כאן בדוגמא למעלה, שתי זרועות מתחברות כרגיל ושתיים(עם נדנדה, בגלל הצורך בשינוי אורך), מתחברות אחורה.
מענין למה ואם יש יתרון ברור כלשהו המושג עקב התצורה המוזרה הזאת.
длм щиейеъ
йщ бшлб дргеп ашбт жшетеъ чебрцйерамйеъ щочбтеъ аъ ашбт гшвеъ дзефщ щм дсшп. обзйръ вйаеоишйъ оъмд елм дчйроийчд щм дсшп, жд фешмйрч чмасй. дргргеъ ма очбтеъ аъ дсшп бошзб, ама ощощеъ лореу мбемойн ежшетеъ моеи оййцб.
айерйч 5 | в'йф CJ-7 1979 | дйймчс 2015
дйе: в'йф XJ ц'шечй 1994| дйймчс 2008| дйймчс 1997 | в'йф CJ-8 1989 | соешай 1988
отрйп. ма шеайн аъ жд бщрй щшиеий дозщб щдтмйъ - йщ щн лайме щрй мйрчйн млйееп дфшери ещъй джшетеъ щдемлеъ азешд. мап ртмое дщъййн дресфеъ щм д - 4 мйрч?
длм щиейеъ
щоше тм чщш