Close
ςξεγ 3 ξϊεκ 3 ψΰωεοψΰωεο 123
ξφιβ ϊεφΰεϊ 41 ςγ 43 ξϊεκ 43
  1. #41

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ξαχω ριες αρεβι ωιτεψιν μμπγχψεζψ 73

    γψεψ , ΰιο δψαδ τψΰιιψιν λξε ωΰϊδ ηεωα, χωδ ξΰγ μξλεψ ψλα λζδ αξηιψ ωμ 100K εφτεπδ, μΰ ξωπδ λξδ λρσ δεωχς αε. ξι ωχεπδ φψικ μδιεϊ ξΰγ ωψεθ, τωεθ λι μ99.9% ξδψελωιν δτεθπφιΰμιν , τψΰγε 2002 ιγαψ ιεϊψ ειςμδ ΰεϊε γαψ ΰε τηεϊ. δεΰ λαψ ξβις ςν πςιμδ εθεψαε εααριρε δεΰ λμι ξρτιχ ΰξιο ςν δρξμ δπλεο, βν ιω ξαηψ εμΰ φψικ μδϊτωψ ςμ ψλα ωηεθ.
    ΰηγ μΰμσ ΰεμι ιςγισ ψλα ιεφΰ γετο λξε δ 75 (ΰϊδ,ρτχ ΰν ΰπι, ηπο, ιεπι,ΰψζ ...) ΰαμ ιω βαεμ μξηιψ λξεαο.
    ϊΰξιο μι, αϊεψ ΰηγ ωδεΰ βν ωψεθ ξρτιχ εβν ιω με ϊχφια ξρτιχ, λωΰϊδ ξεφιΰ λζδ ρλεν ςμ ψλα ιωο, ΰϊδ ξφτδ μχαμ ψλα ξγεβν εμΰ μδξωικ μδωχις αε ΰε μδρϊλο αμΰλεμ ηψΰ. δαςιδ διΰ ωδρλεξιν ωωεμξε ςμ δλμιν δΰμδ δζειιν ξδιρεγ - ρεηψιν αςιχψ ωδεφιΰε λμιν λΰμδ α 40 μψλα ςν ϊχμεϊ ΰε 60 μψλα περς, ΰε τψθιιν, χεπιν ψλα α 60 ξξλψζ, αξφα ΰπερ μημεθιο (ξζμ ωΰιο δψαδ ξδ μωαεψ ων), φψιλιν μδωμιν ημεπεϊ, λιρΰεϊ, τμρθιχδ, φαιςδ ελαψ δβςπε μςεγ ςωιψιιδ. ιξλψε μκ ψλα λζδ ςψεν α70 διεν, ΰζ ξι ωδημισ με βμβμιν, δϊχιο πςιμεϊ εδημισ χτιφιν εαεμξιν, ΰε ωδεφιΰ ξδξλψζ επΰμυ μωηζψ ΰϊ τπιν δψλα αδεο λρσ - ιω με μβιθιξφιδ μαχω 90-100 , μξι ωξϊλεεο μχπεϊ ψλα ςψεν α 70 εμωχν/μωτψ μαγ ζδ ΰτιμε ξωϊμν μχπεϊ ξωετψ εξϊεχο. ςγιιο ΰπι μΰ ψεΰδ ΰεϊν πξλψιν αλζε χμεϊ, διφσ δ SUV ωχιιν διεν αωεχ ειψιγϊ δξηιψιν ωμδν αδημθ βεψξιν μλμ ΰηγ μηωεα τςξιιν. ΰπι γεβξδ θεαδ μλκ.
    ζδ ΰβα μΰ ςπιιο ξεωαι δςεψ. ΰηψι 10 γχεϊ πδιβδ ΰϊδ ξψβιω ωλμ δβεσ ςεαγ - δηετω αδιβει, δχωιηεϊ,δψςω, ϊπεηϊ διωιαδ, δϊπδβεϊ δλαιω - ΰϊδ πμην μωξεψ ΰεϊε αχε ιωψ, δζλψεπεϊ ξδριχρ φτε αωπιεϊ - πριςδ μθιεμ εαηζψδ διΰ ςεπω, δπδιβδ ξςιιτϊ, αωθη ΰϊδ πδπδ ΰαμ αλαιω ρεαμ. ϊερισ μζδ 2 γμϊεϊ αμαγ (δριαδ ωψαιν ξΰιϊπε πθωε ΰϊ δρετεϊ μτπι ξρ' ωπιν), ζε βν δριαδ ωωπι δξελψιν ωΰιϊν πτβωϊι ψεφιν μξλεψ. αχιφεψ - ψλα ςαεγδ, μΰ μθιεμι ξωτηεϊ.

  2. #42

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ξαχω ριες αρεβι ωιτεψιν μμπγχψεζψ 73

    ΰν λαψ ξγαψιν ςμ ηερψ δβιεο - αξλψζ δΰηψεο δεφιΰε 10 ρετεϊ ωηεθεϊ 2000-2003 αξηιψ ξξεφς ωμ 16K μιηιγδ. λμιν ωηεθιν ωμΰ παγχε ςχα αςιεϊ ξπες εβιψ (μΰ αξφα πριςδ), δν ςεαψιν φαιςδ αωθηιν, ξπχιν ΰεϊν χφϊ, ξψλιαιν ημεο, ξαιΰιν μξφα πριςδ. δρεηψιν ωξϊςρχιν αζδ ιεγςιν μςωεϊ ΰϊ ζδ αζεμ. αλξδ πξλψϊ ρετδ λζε διεν αμεη ? ιω αζδ ιεϊψ δβιεο ? μξδ, λι δημτιν ζξιπιν εζεμιν ιεϊψ ? ωιν μα ωδρετεϊ δΰμδ ξϊτβψεϊ ΰηψι ωμιω ξξρ' δχ"ξ ωςεαψεϊ δθειεθεϊ ετϊΰεν μωμν 70K ςμ μπγχψεζψ ςν 400K μΰ πψΰδ λ"λ δζει...
    ψΰαχ δμπγχψεζψιν δΰμδ ιεφΰιν ξωψεϊ απριςδ , 400-500 ΰμσ χ"ξ εΰτιμε μΰ πεζμιν ....

  3. #43

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: ξαχω ριες αρεβι ωιτεψιν μμπγχψεζψ 73

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ניר ל φτιδ αδεγςδ
    דרור , אין הרבה פראיירים כמו שאתה חושב, קשה מאד למכור רכב כזה במחיר של 100K וצפונה, לא משנה כמה כסף הושקע בו. מי שקונה צריך להיות מאד שרוט, פשוט כי ל99.9% מהרוכשים הפוטנציאלים , פראדו 2002 ידבר יותר ויעלה אותו דבר או פחות. הוא כבר מגיע עם נעילה וטורבו ובבסיסו הוא כלי מספיק אמין עם הסמל הנכון, גם יש מבחר ולא צריך להתפשר על רכב שחוט.
    אחד לאלף אולי יעדיף רכב יוצא דופן כמו ה 75 (אתה,ספק אם אני, חנן, יוני,ארז ...) אבל יש גבול למחיר כמובן.
    תאמין לי, בתור אחד שהוא גם שרוט מספיק וגם יש לו תקציב מספיק, כשאתה מוציא כזה סכום על רכב ישן, אתה מצפה לקבל רכב מדוגם ולא להמשיך להשקיע בו או להסתכן בלאכול חרא. הבעיה היא שהסכומים ששולמו על הכלים האלה הזויים מהיסוד - סוחרים בעיקר שהוציאו כלים כאלה ב 40 לרכב עם תקלות או 60 לרכב נוסע, או פרטיים, קונים רכב ב 60 ממכרז, במצב אנוס לחלוטין (מזל שאין הרבה מה לשבור שם), צריכים להשלים חלונות, כיסאות, פלסטיקה, צביעה וכבר הגענו לעוד עשירייה. ימכרו לך רכב כזה ערום ב70 היום, אז מי שהחליף לו גלגלים, התקין נעילות והחליף קפיצים ובולמים, או שהוציא מהמכרז ונאלץ לשחזר את פנים הרכב בהון כסף - יש לו לגיטימציה לבקש 90-100 , למי שמתכוון לקנות רכב ערום ב 70 ולשקם/לשפר לבד זה אפילו משתלם לקנות משופר ומתוקן. עדיין אני לא רואה אותם נמכרים בכזו קלות, היצף ה SUV שקיים היום בשוק וירידת המחירים שלהם בהחלט גורמים לכל אחד לחשוב פעמיים. אני דוגמה טובה לכך.
    זה אגב לא עניין מושבי העור. אחרי 10 דקות נהיגה אתה מרגיש שכל הגוף עובד - החופש בהיגוי, הקשיחות,הרעש, תנוחת הישיבה, התנהגות הכביש - אתה נלחם לשמור אותו בקו ישר, הזכרונות מהסיקס צפו בשניות - נסיעה לטיול ובחזרה היא עונש, הנהיגה מעייפת, בשטח אתה נהנה אבל בכביש סובל. תוסיף לזה 2 דלתות בלבד (הסיבה שרבים מאיתנו נטשו את הסופות לפני מס' שנים), זו גם הסיבה ששני המוכרים שאיתם נפגשתי רוצים למכור. בקיצור - רכב עבודה, לא לטיולי משפחות.
    אמנם אני ממש לא אוביקטיבי, אבל אני לא כל כך מסכים איתך בקשר לחוויית הנהיגה, זה הכל תלוי איך הרכב מתוכנן, תכנון טוב של המתלים יניב נסיעה נעימה, אמנם לא ברמה של רכבי 2010 אבל בהחלט תענוג.
    הרכב שלי לא קשה במיוחד, יושב טוב על הכביש ולא משייט (כשהמוט מייצב לא מנותק), אני ממש לא נלחם להשאיר אותו בקו ישר והוא יחסית די שקט כשאת הרעש העיקרי תורמים צמיגי ה MUD שמורכבים עליו, למעשה המנוע ("רק" 300,000) נשמע יותר כמו מנוע בנזין ולא מנוע דיזל.
    הדבר היחיד שהייתי משפר (עדיין מחפש פתרון) זה עניין של תנוחת הנהיגה שנפגמה קצת בשל המצאות של כסא הדראולי שלא מותאם בצורה טובה כל כך לתנוחת נהיגה אופטימלית.
    לי אישית יש רכב נוסף, פרייבט די נוח מהעבודה, אבל אם זה לא היה תלוי במחירי הדלק הייתי נוסע רק עם ה LC73, לטעמי הוא ממש כייפי לנסיעה, הן על הכביש ואחת כמה בשטח.
    אפשר להגיד, שלקנות את הרכב הזה, היה אחד השיקולים הכלכליים הכי גרועים שאי פעם עשיתי (והיו לי עוד כמה כאלה), אבל חלום מגשימים פעם אחת וזה היה חלום קטן (גדול) שלי ונכון לעכשיו אני (בינתיים ) לא מצטער על זה כלל.

ςξεγ 3 ξϊεκ 3 ψΰωεοψΰωεο 123

πεωΰιν γεξιν

  1. ξιβεπιν μμπγ χψεζψ
    ςμ ιγι matan elkayam ατεψεν τεψεν θειθδ Toyota
    ϊβεαεϊ: 1
    ςγλεο ΰηψεο: 26-11-10, 14:44
  2. ωιτεψιν μμπγ ψεαψ
    ςμ ιγι ΰγν χιωεπι ατεψεν μεη ξεγςεϊ ημχιν εφιεγ ωθη ξωεξω μξλιψδ
    ϊβεαεϊ: 6
    ςγλεο ΰηψεο: 14-08-10, 17:52
  3. ωιτεψιν μμπγ ψεαψ
    ςμ ιγι ΰγν χιωεπι ατεψεν μεη ξεγςεϊ ημχιν εφιεγ ωθη ξωεξω μξλιψδ
    ϊβεαεϊ: 5
    ςγλεο ΰηψεο: 29-06-10, 10:11
  4. γθψειθ μεχψ μμπγ χψεζψ
    ςμ ιγι tooshey ατεψεν μεη δξεγςεϊ ωμ β'ιτεμεβ
    ϊβεαεϊ: 0
    ςγλεο ΰηψεο: 26-11-06, 22:20
  5. ϊβεαεϊ: 2
    ςγλεο ΰηψεο: 16-10-06, 03:42

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •