יובל שלום רב !
אתחיל מראשון ראשון ואחרון אחרון!
1- אין קשר לכך שהקרבורטור הוא מקורי של סוויפט.
2- יש לבדוק ולהחליף לפי הצורך גם את המסנן התחתון.
3- יש וחובה להרכיב תרמוסטט, במה שנוגע לשמירה על חיי המנוע, ולמטרת ירידה בתצרוכת הדלק, מבלי קשר ישיר לבעייה שהזכרת בשרשור זה.
4- אין קשר למעבר לאוקטן 95 כלל, ואין שום מניעה להשתמש באוקטן זה !
5 יש להתמקד תחילה בלחץ דלק מממשאבת הדלק לקרבורטור, ואם יתגלה שהלחץ תקין, יש לנקות לשפץ ולכוון קרבורטור.
מומלץ שתקרא את השרשור הבא עד סופו, מקרה דומה מעט לשלך:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=39913
בברכה
צביקה
-054-4861318