еме шч бщбйм ъшвен/тбшйъ рлерд :чаощафи-camshaft.мфй жд ъелм мзфщ.
арй шецд мдщйн чрщу зн бсоешай 98 свеш
ойщде бтм гбш йегт тг лод жд ма бшйа морет ае щайп дбгм ощотеъй?
елод жд цшйк мтмеъ?!
шеай ажемай :roll:
еме шч бщбйм ъшвен/тбшйъ рлерд :чаощафи-camshaft.мфй жд ъелм мзфщ.
отшлеъ зйоен шйцфд зщомй!!
שם בהחלט יש דיון שנכון ללפני 5 שנים. מאז התפתחנו קצת.
הכוונה באמת היא לקמשפט "קר" ולא "חם" כי אנחנו צריכים בסמוראי מומנט בטורים נמוכים בשביל השטח. אם הכוונה לרכב מירוצי כביש - "חם" זה המונח הנכון אבל לא כאן ההסבר.
יש כמה פירמות שמייצרות היום כזה מוצר, כשיש את הMIDDLE ויש את הHIGH, כאשר הMIDDLE הוא אידאלי למנועים שלנו ולתנאי המחייה שלנו. הHIGH זה לזחלני סלעים וכד' ומיועד לרכב שטח שרק חוצה כבישים, המומנט מגיע בטורים יותר מידי נמוכים וזה לא פרקטי לרכב עירוני/בין-עירוני.
שילוב של MIDDLE ויחס העברה הוא המושלם ביותר. אבל גם התקנה של MIDDLE בלבד או של יחס העברה בלבד, עושה עבודה נהדרת. ההבדל הוא בהוצאות ההתקנה - בשביל להתקין קמשפט ולכוון את הרכב צריך לפרק חצי מנוע (ואח"כ לכוון כראוי). בשביל להתקין יחסי העברה צריך להוריד טרנספר.
ההבדל בעלויות הוא גם הפוך - קיט טרנספר עולה 400-600 דולר אי שם בארה"ב, יש להוסיף משלוח, אטמים/מיסבים שלא מגיעים עם הקיט ואז המחיר עולה. + התקנה.
קמשפט עולה בערך 140-250 דולר אי שם בארה"ב, יש להוסיף משלוח , אטמים ושות' לכשפותחים את המנוע ומגלים מה ממצבו. אם המנוע במצב טוב, יוצאים בזול, אם לא טוב, זו הזדמנות לשפץ אותו, בהתאם לכיסו של בעל הרכב. + התקנה.
אפשר להשיג היום בארץ קמשפט "קר" MIDDLE ב400 שקל. כרגע, מטעמי מוסר, אני לא מפרסם.
CAMSHAFT - גל זיזים.
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
од чешд биешйн вбедйн тн чощафи ''чш''?
JEEP аойъй жд лое ййп иеб- шч ощъбз тн дщрйн..
ожъеошъ? од чешд биешйн вбедйн тн чощфи очешй ? овйтйн мшцетъ длез.
лщаъд двтъ лбш мшцетд дже биешйн йеъш роелйн, аж айже сйбд йщ мк мтбеш аеъд ? тегу оеори?
бсефе щм гбш, аъд орцм йеъш аъ оти дсесйн щйщ морет джд, жд ма орет щм сефд...
можмре (?), бсоешай, доерз "тегу оеори" деа гй ргйш еоцшйк щймеб щм лод аморийн щмшеб дсоешайн айп йзг.
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
еан рвйг.. рсйтд бземеъ гйереъ цшйк мбеа бдшбд вж
аж рлеп щйщ оеори биешйн йеъш роелйн абм цшйк вн одйшеъ= иешйн вбедйн..
бчщш мжд щджлшъ сефд аж ам ъйитд мшвт доеори щмд тг м4000 см'г щеед мъ..ъ
сън мйгт лммй бсйчс доеоири двбед овйт лбш б 1800 см'г
JEEP аойъй жд лое ййп иеб- шч ощъбз тн дщрйн..
לגבי שאלת הנזק - אם אתה מבין את התנהגות הרכב עם השיפור (כלומר, לומד את השינוי שנעשה תוך כדי נסיעה, בודק את התנהגות הרכב באיזה מגרש/תא שטח מבודד ומבין את נקודות החוזקה והחולשה שלו), אין סיבה לנזק. (כמובן בהנחה וכיוונו את המנוע נכון, קידום/איחור הצתה וכד'. אתה גם מוזרק, קטונתי בהקשר הזה אבל הקונספט הוא כיוון נכון של הרכב. זו לא תורה מסיני, זה בסה"כ איזון קל שכל בעל מקצוע יודע לעשות, אבל יש שנוטים לזלזל).
לגבי התנהלות בדיונות - אם יש לך מומנט (וכאן נכנס השיפור הזה לידי ביטוי, במיוחד ברכב אנמי כמו סמוראי) והרכב נע ולא עוצר, למה אתה מגיע לטורים הגבוהים? אתה מדבר על "רגל לפח" ואני אומר שלא צריך להגיע למצב של "רגל לפח" כשלא חסר לרכב הכוח לנוע.
כל מי ששיפר את יחסי ההעברה שלו בטרנספר יעיד על כך שהרכב מגיב יותר טוב, לא משנה אם זה קיט של 13 אחוז או 20 אחוז - הרכב פשוט חי יותר.
באותו הקשר - שינוי גל הזיזים.
יש כאן אחד (לפחות שאני מכיר) שיש לו כזה מורכב במנוע, אדר בובספוג, הסמוראי שלו היה שייך לאחד אחר פה (אור) וכן הלאה וכן הלאה. מורי, שמכיר את הרכב שלו היטב, יכול להעיד על השיפור הזה ואם הוא טוב או לא.
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
щоше тм чщш