בסופה, ברזנט איכותי, תקין ומתוח היטב על קונסטרוקציה מושלמת ותקינה, אוטם בפני גשם טוב יותר מגגות קשיחים. בוודאי כשהג'יפ חונה בחוץ בגשם.
למה? ככה.
נשמע לא הגיוני, אני יודע. אבל עובדה.
גגות הפיבר הישראליים מתחממים ומחממים בקיץ הרבה יותר מברזנט וגם הרבה יותר מגג הפח המקורי.
הסיבה היא העדר בידוד וריפוד. כדי לשרוד בתוך ג'יפ סגור בפיבר בקיץ, תצטרך מזגן עוצמתי במיוחד.
הבעיה הגדולה ביותר של ברזנט, מלבד פריצות/ונדליזם, היא לא מים ולא חום, אלא רעש רוח בנסיעה. למרבה הצער, מזה אי אפשר להיפטר.
ωξψε ςμ χωψ