מדחס לא צריך ריליי.
סליל של מדחס מסתפק במתח נמוך מאוד ביחס לצרכנים אחרים ברכב (לא סתם החיבור המקורי למדחס הוא חיבור עם חוט דקיק- לא צריך יותר מזה בשביל שהקלאץ' ינעל והמדחס יכנס לעבודה).
הפיקוד על המערכת פשוט מאוד ואין שום סיבה להוסיף ריליים כלשהם בדרך-
פלוס אחרי סוויץ' למתג ידני שסוגר + (או -, לבחירתך), אל הפרשוסטט > חוט מתח מהפרשוסטט אל המדחס, וזהו.
אתה נותן פקודה, מדחס דוחס, לחץ עולה, פרשוסטט מנתק את מעגל הזרם של המדחס (מנתק את המתח ומשחרר את הקלאץ') כשמתקבל הלחץ אליו הוא מכוון, וסוגר את המעגל שוב כשהלחץ יורד מתחת לערך מסויים> מפעיל את המדחס שוב.
* לפרשוסטט לא אכפת איפה הוא נמצא על המערכת.
* פרשוסטט לא חייב להיות חד פאזי. כל פרשוסטט יעבוד, כולל תלת פאזי. במערכת ניפוח בג'יפ הוא בסה"כ סוגר מעגל.
щоше тм чщш