Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1

    Exclamation דפיקה ב Tdi300

    היי,
    שבת שעברה החלה להשמע דפיקה מהמנוע (Tdi300 דיפנדר).
    עצרתי בצד, לחץ השמן תקין, הטמפ הייתה תקינה והרעש לא החל לאחר מאמץ,
    אלא לאחר שיוט במהירות 90 בכביש החוף.
    גיליתי שהרעש נשמע ממערכת היניקה ולא מהמנוע עצמו, ניתקתי את בית הפילטר,
    לאחר מכן את הטורבו ואז את האינטרקולר עד שהגעתי לפתח של סעפת היניקה.
    כשהשארתי את הצינור מהאינטרקולר לסעפת היניקה מנותק וסעפת היניקה פתוחה אז הרעש הוא חזק ביותר ונראה שאלה רעשים של "פולסים" של אוויר. (לפני שניתקתי את הצינור, הנחתי עליו את היד ואכן עם כל דפיקה מרגישים את פולס האוויר).
    כאשר חסמתי את פתח היניקה, הרעש נפסק לחלוטין ולהפתעתי המנוע המשיך לעבוד (איך הוא עובד כאשר כניסת האוויר חסומה ??)
    התכנון שלי הוא להוריד את סעפת היניקה כדי לראות אם משהו נשבר ומשם יש איזה יניקת אוויר נוספת או משהו בסגנון או שאני לגמרי לא בכיוון וצריך להתחיל להוריד את הראש ?

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    מדובר על הצינור העליון (1)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	hose.png‏ 
Views:	166 
Size:	32.2 קילובייט 
ID:	20016  

  3. #3

    Thumbs up תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    חזל"ש.
    הברגים של הפנסתר התרופפו וגרמו לחוסר כיוון השסתומים.
    הידוק הברגים וכיוון השסתומים פתרו את הבעיה.
    אגב - ע"פ הספר, יש לכוון שסתומים כל 20 אלף ק"מ. מומלץ באמת לבדוק שהברגים שמהדקים את הפסנתר לא מתרופפים. סה"כ 3 ברגים לפתוח את המכסה שסתומים ולבדוק.

  4. #4
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,845

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    הברגים התרופפו, והפסנתר לא נשבר? כמעט תמיד הוא נישבר, וכדי לראות את זה חייבים לפרק אותו..

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    שלילי. לא נשבר. פירקתי אותו והחזרתי למקום.
    אני מבין שזה לא חדש שהם מתרופפים הזונות ?

  6. #6
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,845

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחף110 צפיה בהודעה
    שלילי. לא נשבר. פירקתי אותו והחזרתי למקום.
    אני מבין שזה לא חדש שהם מתרופפים הזונות ?
    לא רק שזה לא חדש, אלא הסיוט הנפוץ ביותר הוא שאחרי שהם מתרופפים, מישהו מחזק אותם חזק מדי וללא מפתח מומנט, ואז, תוך כדי נסיעה הם יוצאים מהמקום ביחד עם ההברגה שלהם, תוך כדי נסיעה.

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    אגב, אני בפעם הקודמת שפתחתי את זה (לפני 80 אלף ק"מ), סגרתי ע"פ הספר (5 ניוטון מטר, ואז 50 מעלות) והם התרופפו. עכשיו שוב עשיתי את זה ע"פ הספר, אבל כנראה שבאמת צריך לבדוק את זה בתדירות יותר גבוהה.

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דפיקה ב Tdi300

    אכלתי את הסרט הזה גם.
    לא רק שהפסנתר נשבר, שזה החלק הפשוט, הברגים לא סתם התרופפו אלא הלכו להם ההברגות לבלוק.
    הפתרון שאני מכיר (ועשיתי) הוא לקוח רת החורים לגדולים יותר, להבריז אותם, להבריג להם בורג גדול, את הבורג הגדול לקדוח ולהבריז למידה קטנה יותר. ככה אתה יוצר תותב חזק בתוך הבלוק.

    נועם.

נושאים דומים

  1. egr tdi300
    על ידי barak110 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-03-11, 09:12
  2. TDI300 EDC
    על ידי Gershon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 30-12-10, 06:52
  3. TDI300 and TDI300 EDC INJECTORS
    על ידי Gershon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 25-11-10, 06:33
  4. TDI300 EDC
    על ידי Gershon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 06-09-10, 12:38
  5. ברקסים Tdi300
    על ידי יואב אלון בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 42
    עדכון אחרון: 21-02-07, 23:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •