יקיר סליחה אם אני תופס טרמפ על השירשור שלך אבל חשבתי על זה הרבה ואני לא ממש בטוח שהגעתי למסקנה מתאימה בנושא :
צינורות עם פלדה שזורה הם בטוח יותר חזקים ועמידים מצינורות רגילים אבל עליה וקוץ בה:
שיטת הבדיקה הטובה ביותר להבנת מצבם של צינורות בלם היא בד"כ כיפופם קרוב לסופיות הלחוצות שם מופיעים הסדקים הראשונים.
הפלדה השזורה עם היא לחוצה בתוך הסופיות מוסיפה חוזק רב לצינור אך מסתירה את הגומי .
ובכך אפשר שהפעם הראשונה שנבין שהצינור פגום הוא כבר ינזל / יפרוץ ואז מצבנו עלול להיות עגום.
המבינים המכונאים וכול מי שהתנסה אשמח לתשובות.
יקיר אם לא מתאים לך בשירשור הזה בקש ואפתח אחר .
תודה וסליחה
אודי
נ.ב. אם אני לא טועה עשיתי לפני שנים בטכנו צינור לא זוכר מספר או כתובת אבל גגל ובטח תמצא.
ωξψε ςμ χωψ