יאללה נישברתי....:lol:
בחיבור של המנוע והגיר - יושבת מעין פחית בצורת חצי עיגול ומחוברת עם שני ברגים שראשיהם מופנים לכיוון הנסיעה.
אתה מוריד אותה (שני ברגים) ואז נגלה לך החלק התחתון של גלגל התנופה. אתה מכניס מברג בריא (מאוד) בין השיניים וכשאתה מסובב את המנוע ידנית, המברג עוצר את הסיבוב כי הוא תקוע חצי בגלגל התנופה וחצי בהאוזינג של הגיר.
אולי יש לי תמונה איפשהוא אבל נראה לי שתמצא את זה.
איתי.
עוד שיטה לפתוח את הבורג של הקראנק זה עם ראציט והסטרטר - לא ניסיתי ונראית לי שיטה קצת אגרסיבית שיש לה פוטנציאל נזק גדול מידי.
ωξψε ςμ χωψ