מבלי להיכנס למבנה הגג הספציפי של ה-JK, כדאי לכולם להפנים שכל רכב שהגג שלו ניתן להסרה באופן כלשהו ואינו מקשה אחת עם המרכב (אמבטיה) אלא כמה וכמה חלקים שמחוברים זה לזה בלחץ בברגים או קליפסים או ברזים או השד יודע מה, לא יהיה אטום הרמטית ב-100.0000%לאורך זמן. זה טבעם של מים, לחדור לכל פינה שהם יכולים. והם יכולים וגם חודרים...
נכון, זה אוטו חדש ובישראל הוא גם מאוד יקר ולכן סוחב גם חטוטרת של סטטוס "יוקרתי" דה-לה-שמאטע, אבל זה מה יש. ככה זה גם בסופות ובדיפנדרים ובפרוזות ואפילו בטויוטה 73 לא מעטים, כבר ראיתי חלודות קשות ברמת הרקבון כולל חורים (!) סביב מסגרות חלון קדמי ושאר מקומות בהם מים מצטברים לאחר שהצליחו לחדור סביב גג הפלסטיק שלו.
זה המחיר שמשלמים תמורת הכיף שבאפשרות להסיר את משטחי הגג (וגם את כל שאר הגג עצמו). אם אתה שואל אותי? שווה.
ωξψε ςμ χωψ