אם מה שנכתב על איכות הרכב המדובר נכון... אז במקום היבואן גם אני לא הייתי טורח לייבא... למה לפגוע במוניטין כל כך חיובי עם מוצר נחות
קניתי כזו היום. (ארה"ב) זו מפלצת. 8 צילינדר 5.7L . אתה לוחץ על הגז אתה נלחץ מהתאוצה. נבהלתי.
שילוב רכב משפחתי בתוך מפלצת. פורד ושבי יש כמו זבל ולא שומרות על הערך כאן. בדגמי ה F150 יש תלונות של השתחררות אחיזת הגה עם השנים.
נהנתי מנסיעת המבחן של Lincoln LT , מאד מפואר, שבנוי על פורד F-150.
אם מה שנכתב על איכות הרכב המדובר נכון... אז במקום היבואן גם אני לא הייתי טורח לייבא... למה לפגוע במוניטין כל כך חיובי עם מוצר נחות
לא יודע מה לומר לכם,
אך אני יכול לומר בוודאות שאת הטנדרים האמיתיים והקשוחים הפסיקו לייצר איי שם בתחילת שנות ה90
אולי המנועים יותר גדולים/חזקים, אולי הנוחות בקאבינה יותר טובה מבמכוניות מנהלים,
אך אני יכול לומר לכם דבר אחד, שום רכב ממוצא יפאני/שום טנדר חדיש לא יגיע לרמת השרידות
של הטנדרים הישנים, ובתור אחד שמחזיק בהמה חבוטה ומקסימה אני יכול לומר לכם דבר אחד,
נהגתי על סילווראדו, נהגתי על F350 מת לנהוג על הראם החדש, אך שום דבר לא יגיע לשרידות
של כלי ישן שהוא נטו ברזל ופלדה, אולי יש לו נוחות של טנק שרמן וגם היכולת תימרון שלו דומה,
אבל מה שהכלי הזה נותן שום בהמה חדישה לא תוכל לתת, יש משהו ברכבים הישנים שכל פעם
שנכנסים ומתניעים מתעורר לחיים איזה שד פנימי, נכון שאין תחושה של אלגנטיות, נכון שהכלי הזה
יזכיר לרבים את הCUCV מהמילואים אי שם בחורף 89, אך כשאני נכנס לכלי הזה אני מרגיש בבית,
ושום כלי חדיש לא עשה לי את זה כמו הבהמה החבוטה שלי
.
נ.ב. האמר H2 לוקח את הטנדורה, גם הראם, למרות שהוא קטן יותר - אין מדד, כל סרטון יראה לכם דבר אחר
http://www.youtube.com/watch?v=HY3hw...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1JcvP...eature=related
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
הראו פה סרטון של טנדורה לוקחת בהמה אמריקאית, - נתתי את הסרטונים האלו להשוואה, ולהראות שזה לא מדד בכלל ולא אומר כלום על הכלי,
וכן הסרטונים מפגרים כמו מי שצילם אותם,
שמרו על קשר