יש חופש שחייב להיות בין הפניון לקורונה, לצורך שימון וקירור השיניים.
לחופש הזה יש טווחי מידות מותרות מX עד Y חופש מותר), לפי סוג הסרן.
חופש קטן מדי- דיפרנציאל מתחמם ועלול להתפס/ להשבר.
חופש גדול מדי- פניון מכה בקורונה בכל שילוב הילוך, סכנת שבירה.
שלום לכולם
לאחרונה נוכחתי בפרייבט שברשותי שכאשר האוטו על הלפיט והגלגלים חופשיים. שבהנעה של אחד הגלגלים כאשר משנים כיוון (קדימה אחורה) ישנה דפיקה קלה המראה על חופש כלשהו בדיפרנציאל.
האם צריך להיות חופש כלשהו בין הפניון לקורונה או בין השיננים או בין ציר השיננים לביצה? או שהדבר מראה על בלאי של הדיפרנציאל?
תודה מראש
יש חופש שחייב להיות בין הפניון לקורונה, לצורך שימון וקירור השיניים.
לחופש הזה יש טווחי מידות מותרות מX עד Y חופש מותר), לפי סוג הסרן.
חופש קטן מדי- דיפרנציאל מתחמם ועלול להתפס/ להשבר.
חופש גדול מדי- פניון מכה בקורונה בכל שילוב הילוך, סכנת שבירה.
ΰν δψςω ψχ αΰηγ ξ4 δβμβμιν , δηετω λπιψΰδ αφιψιδ εμΰ αχεψεπδ τιπιεο.
ΰξιψ.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
ωξψε ςμ χωψ