שלום דרור,
אני עבדתי בחברה סלולרית 7 שנים בשירות הלקוחות ב4 תפקידים שונים ( לא בסלקום ),
קודם כל אין ספק שמה שעברת מצדיק צ'יפור רציני מצד החברה הסלולרית. מנהל איזור זו פונקציה שקיימת בכל החברות. יש לפונקציה הזו הרבה סמכויות , חשוב שתבין לפני שאתה מדבר עם אותו מנהל איזור שהוא יכול לתת לך כעקרון הכל! העבודה שלך תהיה לשכנע אותו שמגיע לך.
ועכשיו לטקטיקה של איך להוציא מפונקציה כמו מנהל איזור את מה שאתה רוצה:
שתי אופציות:
1. לצעוק ולהשתולל עליו ברגע שהוא מתקשר שמגיע ומגיע וקללות וכו וכו.. - יכול להיות שזה יעזור והוא ירגיש בפינה וירצה להוריד אותך מהקו ויתן לך מה שתרצה ויכול גם להיות שיעשה לך דווקה( אם הוא טוב בתפקיד שלו הוא לא יתן לך כלום ) - לא ממליץ על האופציה הזאת.
2. בד"כ מדובר על מישהו שהוא בר שיחה, כנראה בחור/ה לעניין, דבר איתו על המקרה שלך אפילו שכעקרון הוא אמור לדעת בדיוק במה מדובר, ספר לו את הגרסא שלך, תישמע מיואש אבל נחמד. נסה לעורר בו הזדהות איתך, נסה לשים אותו במקומך, תשחיל איכשהו ובעדינות את העובדה שאתה מקורב לעיתונות ומכיר את מי שצריך..שכנע אותו שאתה לא רוצה להגיע לזה..
לדעתי אתה תקבל את מה שאתה רוצה.
במידה ולא, ואתה משלם הרבה כסף בחודש ואני מדבר על עלות שיחות של יותר מ1000 ש"ח לחודש על מכשיר בודד וגם מקבל המון שיחות ( לא פחות חשוב ) חברות מתחרות ישמחו לקחת אותך אליהן וגם לכסות את מה שאתה חייב לסלקום כרגע.
אבל קודם כל שהוא יתקשר באמת,
במידה והוא לא מתקשר אז להציק להם כדי שיתקשר.
בסוף תצא מרוצה.
בקשר למכשיר,
כמו שאמרו לפני, נסה למצוא איזה מכשיר פשוט לא דרך החברות הסלולריות ב200-500 ש"ח ( ניתן לקבל גם עליהם ביטוח) אפילו משהו משומש..
ועוד דבר אחד: הנוקיה הישנים הם המכשירים האמינים ביותר!!! בוודאות. כנראה שנפלת במקרה על נבלה/ות...
בהצלחה
![Wink](images/smilies/wink.png)
щоше тм чщш