מה הקשר בין אורך הג'יפ לבילוי במוסך?
היי ,
אתמול כתבתי שברצוני לרכוש כלי זול וארוך.
לאחר שיחה ארוכה עם 2 חברים , הבנתי שאפשר ואף רצוי לשקול כלי קצר מכיוון שהשיקול הראשון והכי חשוב שלי הוא כלי שיבלה פחות במוסך ויותר בשטח (דרישה קצת מוגזמת :-) ) ודבר שני , כלי שלא ארגיש צפוץ בו (אני 1.86)
שהסתכלתי על ויטרות וסמוראים קצרים , ראיתי שבקושי יש מקום לארגז כלים מאחורי הכסאות , הייתי מעוניין לדעת מה עושים במידה ולוקחים רכב קצר (אפילו פתוח אשר משמש בעיקר לטיולים).
היכן מאחסנים את הכלים הסטנדרטיים לג'יפאי המצוי ?!
תמונות יבורכו ,
תודה.
מה הקשר בין אורך הג'יפ לבילוי במוסך?
3 ניבות והספירה עוד לא הסתיימה..
חיפוש קצר היה נותן לך את זה
http://www.jeepolog.com/forums/showt...A+%F6%E9%E5%E3
גרזן לפוזה קפה לטעם ואשראי למתדלק
אני פעם בניתי ארגז מנירוסטה על הדלת האחורית של סמוראי קצר
שימש לערכת קפה וכלי נהג
אני מאמין שחיפוש ברשת ימצא תמונות
היתה אפשרות נעילה.
צועניה ..
לא הפיתרון שלי אצלי אפשר להחנות סמוראי בארגז
בכל מיקרה אם זה אופציה אז יהיה לך ים של מקום
גרזן לפוזה קפה לטעם ואשראי למתדלק
אין בעיה עם גיל הרכב במידה והוא טופל כראוי לאורך הבעלות עליו. סמוראי ארוך אפשר למצוא היום מ7 אלף שקל ועד 50 אלף (אני מכיר אחד בצבע כתום, שמור , "לא ראה שטח" :mrgreen: )
סמוראי קצר מזווד גם כן מסתובב פה למכירה, רמז רמז. אחרי שתראה את מערכת הזיווד המותקנת בו, תבין שבעית אחסון אינה קיימת. אבל באה על חשבון המושב האחורי. בעצם, אם ראית את תגובה 16 בשרשור שהומלץ לך, אז אתה צריך להבין כבר.
ואם חשבת שברכב קצר כמו סמוראי/ויטרה אפשר להושיב אנשים מאחורה ועוד לנסוע בשטח - אתה טועה! אפשר להושיב אנשים ואפשר לנסוע בשטח, אבל לא גם וגם :twisted:
תבוא, נעשה לך מחיר![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לא ברור לי הקשר בין אורך הרכב לבין מחירו ואמינותו. יש כלים קצרים שיקרים יותר, לעתים הרבה יותר - מאחיהם הארוכים שזהים להם מכנית. הדוגמה המובהקת היא CJ5 ו-CJ7 שאין בהם מקום למברשת שיניים, ועולים פי 2 מ-CJ6/8 חדש יותר וטוב יותר בכל פרמטר נמדד.
מנסיון עם CJ5 שיש בו עוד פחות מקום לציוד מאשר בסמוראי קצר: פתרונות איחסון בג'יפים קצרים הם כיד הדמיון הטובה - מומלץ לפרק את הריהוט והדיפונים וללמוד קצת על מבנה הרכב - תגלה המון חללים קטנים לא מנוצלים שאפשר לאחסן בהם כל מיני דברים שימושיים - המיתקון לקומפרסור שהעלה s_n_p הוא דוגמא מצויינת לניצול יעיל של חללים שכאלה. גם בתוך הדלת האחורית אפשר לאחסן רצועות ושאקלים, כפפות עבודה, שלט לכננת וכו'.
אפשר לבנות בסיס מתקפל למושב האחורי, שמתחתיו קיים חלל לא מנוצל נוסף... אפשר לבנות עריסה חיצונית שמתחברת מעל לגלגל הרזרבי... בקיצור - ים של אפשרויות, שלא לדבר על הכיף שבחשיבה ובפתרון הבעיות הללו.
בהצלחה!
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
בוירטות שהיו לי שמתי ארגזי כלים מתחת למושב הנהג ומתחת למושב הנוסע.
כך ה"אין באגז' " הספיק לי לטיולי יום אחד בשטח, גם עם עוד 2-3 אנשים ברכב.
מעבר לכך, יש גגונים, לא מומלץ להעמיס יותר מדי על הדלת האחורית בויטרה, גם כך היא כבדה ונוטה לשקוע עם הזמן.
סער.
הפטרון הפשוט ביותר הוא הגג. מגגונים משוכללים, דרך גגוני אלומיניום של מוניות, גגונים מברזל בבנייה עצמית, שני פסים.
מה דעתך על תיק לגג צימיגג בכמה מאות שקלים: http://www.jeepolog.com/788.html
העיקר לדאוג שעל הגג עולים רק דברים קלים (מזרנים, שק"שים...)
שמרו על קשר