גגון לטרנו מסתבר כדבר לא הכי פשוט ודי יקר, בכל מקרה תבדוק בשירשורים קודמים יש שם גם טלפונים של עסקים שמבצעים את העבודות האלו.
במידה ותחליט לקנות חדש תעשה סקר שוק מעמיק , יש פערים גדולים בין המחירים.
בהצלחה ...
מחפש גגון משומש לטרנו קצר![]()
גגון לטרנו מסתבר כדבר לא הכי פשוט ודי יקר, בכל מקרה תבדוק בשירשורים קודמים יש שם גם טלפונים של עסקים שמבצעים את העבודות האלו.
במידה ותחליט לקנות חדש תעשה סקר שוק מעמיק , יש פערים גדולים בין המחירים.
בהצלחה ...
גגון לטראנו זה סיפור ארוך.
היום בשעה טובה סיימתי את הפרוייקט אחרי שהרכבתי עריסה של ריינו רק על מסגרת שאני בניתי.
את החיבור למרזב הדלת האחורית עשה לי שוקרון מחיפה.
1. אם אתה בעניין של להשקיע כסף הכי יעיל זה ללכת לגטוס ולבקש מסילות שמרכיבים על הגג.
הם קודחים במקומות מיוחדים וזה הכי חזק. מסילות+ התקנה 1000 ש"ח. שים עוד 1800 ש"ח למוטות ועוד 2000 לעריסה ואתה מדוגם.הכי נקי והכי חזק.
2. האופציה הזולה זה ללכת לבונה גגונים כמו שוקון שיבנה לך ויחבר לך את העסק חזק. אבל הוא עושה גגוני מונית. יודע לעשות מחברים טובים לטרנו. הוא גם הכי זול. אתה יכול לעסות אצלו את הבסיס ולקנות עריסה משומשת ביד 2
3. עריסות יפות ראיתי אצל TOPJEEP עושה עבודה שכולה ממתכת וזאת עריסה לכל החיים.
אם אתה רוצה את הטלפון של שוקרון מחיפה תגיד
שוקרון - 048620713
תנסה כמה פעמים.
הוא לא תמיד פתוח.
יש מוטות רוחב של טולה שמתאימים לטראנו. אני קניתי יד שניה ב-600, אני חושב שחדשים עולים 1800. בכל מקרה זה לא נראה כמו מונית, לא קודחים את זה לרכב וזה עובר איתך מאוטו לאוטו או נמכר הלאה אם תרצו. על זה שמים עריסה מאלומיניום טולה/ריינו לעשירים או דמוי טולה/ריינו לאחרים מאתר יד 2 (אביזרי רכב >> גגונים) בפחות מאלף ש"ח ואתם מסודרים. זה לא גגון Heavy Duty, לא רצוי לישון עליו, לקפוץ עליו או לטגן עליו חביתות אבל לצורכי רובנו הוא ממש אבל ממש ממש מספק.
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
זה לא מונע מהחלונות האחוריים להסגר ... אני גם ראיתי וצילמתי ובדקתי אותו .. ( כחול ? )
השאלה היא איפה מצאת מוטות רוחב שמספיק רחבים ?
כי אני בדקתי כבר 200 גגונים אוניברסליים כאלו ואף לא אחד מהם היה מספיק רחב.
למעשה יש לי זוג במחסן שאין לי מה לעשות איתו ...
איפה ???
תן צילום שנזהה את הדגם, תן חנות ? משהו ...
צועניה ..
מצטער, לא שמתי לב למילה "קצר". לי יש טראנו ארוך ואז יש מקום לתפוס את שני מוטות הרוחב כי יש 4 דלתות. אם אתם עדיין רוצים תמונות, תכתבו.
מצ"ב.
לי יש טרנו קצר כחול עים גגון נקנה ברחובות,מוטות הרוחב שניהם ניתפסים למסגרת הרכב
על הגומיות ויש עוד תושבת מונחתבחלק האחורי על גג הרכב על זה יש עריסה
דמוי טולה ודומיו חזק יפה ואסטתי,מתאים בול לצימיגג
תמונה חביבי ... תמונה !
צועניה ..
הגגון בתמונות של אמיר לא יתאים לטרנו קצר עקב העדר דלת אחורית, בעסה...
גם אני מחפש הרבה זמן ונראה לי שהסיכוי היחידי לגגון בקצר זה להרכיב מוטות אורך...
לא, ראיתי במו עיני טראנו קצר כחול, ברח לי השם של הבעלים. ( יש מדבקה מאחורה של "לפעמים חלומות מתגשמים - הדס )
היה איתי בטיול בחורשן.
גגון מורכב מחלקים של טולה או ריינו עם עריסה, קומבינה של 3000 וצפונה.
זה יקר מידי לדעתי בכל רמה אפשרית.
יש גם גגון מקורי, של ניסאן.
אמו להיות מוט אחד רוחבי בין הדלתות וזוג מוטות אורך מהמוט הרוחבי לדלת האחורית.
לא יודע אם יש בארץ ואם תזמין מהיבואן מין הסתם יפתחו לך את התחת.
צועניה ..
צועניה ..
למה לריב כשאפשר ללכת מכות.
זה הגגון שמורכב אצלי, טראנו קצר.
הגגון של טולה, ועד כמה שידוע לי זה היחיד המתאים.
איתן
ממש פוגעת השאלה שלך, במיוחד כשניצלתי את כל כישורי הצילום שלי.
שים לב, מוט הרוחב הקדמי מחובר לרכב באופן רגיל כפי שכל גגון מחובר.
מוט הרוחב האחורי מקבל תמיכה ולחיצה מהמוט האורכי.
הסתכל שוב בתמונות.
איתן
שמרו על קשר