Close
тоег 2 оъек 3 шащепшащеп 123 азшепазшеп
оцйв ъецаеъ 21 тг 40 оъек 45
  1. #21
    збш шщен kobiarava's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    May 2006
    ойчен
    тшбд гшеойъ
    дегтеъ
    3,053

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    аемй йщ мойщде ишрсфш 231J щбеш, мъшен аъ дзмчйн дшмеерийн (вм лрйсд+йцйад) мцешк дешгъ ойгеъ. бшвт щйщ аеън бйг, ръзйм мвмвм дцтъ озйш еаемй шлйщд ошелжъ ан йдйе оътрййрйн. афщш машвп вн чйи чеофми, тн фмид чгойъ мсвйшъ дъйбд дочецшъ, мезйъ чирд мсвйшд азшй дрйсеш еибтъ ъйаен щдн дшбд йеъш фщеийн мййцеш.







    чебй
    дйд в'йф...
    оееъ мврбйн

  2. #22
    ордм аореп's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2004
    ойчен
    ъзъ цм тмй бррд
    дегтеъ
    1,744

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    щйреп ейцйшъ щйрййн жзйзеъ ае барвмйъ splines, бъзен аеиеоийбй, ма оъбцт т"й тйбег щббй ама т"й тшвем мзйцд. билремевйд же ойецшеъ лм дцйшйеъ едцйшйн бтмй щйрййн жзйзеъ лмщдп, лащш бъдмйк дзмч тебг дчщййъ отееъйн бжоп мдзйцд мзйсен едшфййд лемм щзшеш ойоп мазш олп.

    ййцеш щм цйш лжд билремевйд щм тйбег щббй деа оевбм оаег, еаъ жд йщ мчзъ мъщеоъ дмб.
    Jeep CJ8 ашек, цойвй 33' MT, ртем чгйод-азешд, габмш UnderDrive, дйгшебеси, оеиечшафи едцъъ TFI. рбрд озгщ.
    Honda XL250 щръ 1974, даефрет дшащеп.



  3. #23
    збш шщен г е ш е п's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2003
    ойчен
    ббйъ
    дегтеъ
    25,063

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй אמנון цфйд бдегтд
    שינון ויצירת שיניים זחיחות או באנגלית splines, בתחום אוטומטיבי, לא מתבצע ע"י עיבוד שבבי אלא ע"י ערגול לחיצה. בטכנולוגיה זו מיוצרות כל הציריות והצירים בעלי שיניים זחיחות כלשהן, כאשר בתהליך החלק עובד הקשיית מעוותים בזמן להחיצה לחיסום והרפייה כולל שחרור מימן לאחר מכן.

    ייצור של ציר כזה בטכנולוגיה של עיבוד שבבי הוא מוגבל מאוד, ואת זה יש לקחת לתשומת הלב.
    בפיראטים יש סקירה יפה של אחד ממפעלי ייצור ציריות מוכר בארה"ב, ייצור חירוץ השניים נעשה בסוג של כרסום- לא ערגול לחיצה, איו לחיצה בתהליך.
    ддрад щбайийеъ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #24
    ордм аореп's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2004
    ойчен
    ъзъ цм тмй бррд
    дегтеъ
    1,744

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    דורון אשמח לקבל קישור, חיפשתי ולא מצאתי.

    בכל מקרה, השיטה ה"מסורתית" אם תרצו לייצור שיניים זחיחות היא ערגול לחיצה, אשמח לראות שיש שיטה מודרנית טובה ומוחכת בעיבוד שבבי, שקיימת טכנולוגית גם בארץ.
    אך ביצוע שיניים זחיחות בטכנולוגית עיבוד שבבי נפוץ, גם אם בCNC חמש צירים, הוא לא הדרך להשיג תוצאה אמינה וטובה, לפי דעתי.
    Jeep CJ8 ашек, цойвй 33' MT, ртем чгйод-азешд, габмш UnderDrive, дйгшебеси, оеиечшафи едцъъ TFI. рбрд озгщ.
    Honda XL250 щръ 1974, даефрет дшащеп.



  5. #25

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    же бгйеч дсйбд щма рлрсъй мфшейчи жд тг дйен.
    мзъек емшък мдешйг ойгеъ мълрп оъан лм жд арй йегт мтщеъ.
    абм щйиеъ ййцеш щм цйшйеъ баефп жем ебашх, аъ жд арй ма олйш.
    аж рлеп арй роца билрйеп е100 оиш оорй чййн долеп доиашемевй.
    щщн йщ аъ лм дйгт щшч рйъп мзщеб тмйе.
    абм лбш тлщйе арй обийз млн щдн йомйце тм щйид щма чййоъ башх.
    еан чйоъ аж шч мййцеш щм 100 йзйгеъ ебозйш оиешу.
    дцйш джд деа мйбе щм лем дтрйп, тмйе йфем ейчен дфшейчи.
    ан ма ййецш баефп огейч ае бцешд зжчд еиебд деа тмем мдфйм длем.
    ма ртйн мдщаш тн цйш лжд щбеш, бмй йлемъ дртд баоцт дрвб.
    деа вн двешн дъчцбй дртмн...

    ишрсфш 231 = 1500 щз
    фмиеъ оъаоеъ зшеиеъ = 500 щз
    шйъек амеорйен = 300 щз

    ск длем л 2300 щз фмес ойрес
    дцшйд дже дйа дртмн щайщ ма йлем мдвйг мй лое йтмд едйлп мййцш.
    айфд лм одргсй долереъ лщцшлйн аеън ?!

  6. #26
    збш шщен kobiarava's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    May 2006
    ойчен
    тшбд гшеойъ
    дегтеъ
    3,053

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    עשרות בתי מלאכה בארץ מייצרים ציריות, מה שונה בתהליך שהם מבצעים לעומת מה שאנחנו צריכים כאן? לפני כמה שנים הייתי צריך ציריות קאסטום, באורך לפי דרישה ושינון לפי דרישה. זוג הציריות הנ"ל עלה לי 1500 שקל-לא מחיר בשמיים. אני מעריך שהחלק המדובר לא יעלה יותר מ-800-1000 שקלים, במידה ונתארגן לייצר לפחות 4-5 יחידות.
    לגבי יתר החלקים, במידה וקונים במרוכז גם נוכל להוזיל עלויות, ויש גם חלקים מה-231 שיוצאים בניתוח וניתן למכור אותם במחיר יפה, בעיקר השרשרת וגל היציאה שביחד שווים בערך 1000 שקל כמשומשים.
    לפני כמה ימים קיבלתי הצעה בפרטי מאחד החברים, לקבל את החלקים הדרושים למידול הגל המדובר. במידה ויהיו פה מס' מעוניינים אין לי בעיה לגלגל הצעת מחיר מהמכר שלי, שמייצר דברים כאלה בשיגרה, ללא התחייבות, אבל בשביל ציר אחד או 2 אני לא חושב שיהיה כדאי מבחינה כלכלית.







    קובי
    дйд в'йф...
    оееъ мврбйн

  7. #27
    збш шщен г е ш е п's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2003
    ойчен
    ббйъ
    дегтеъ
    25,063

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй אמנון цфйд бдегтд
    דורון אשמח לקבל קישור, חיפשתי ולא מצאתי.

    בכל מקרה, השיטה ה"מסורתית" אם תרצו לייצור שיניים זחיחות היא ערגול לחיצה, אשמח לראות שיש שיטה מודרנית טובה ומוחכת בעיבוד שבבי, שקיימת טכנולוגית גם בארץ.
    אך ביצוע שיניים זחיחות בטכנולוגית עיבוד שבבי נפוץ, גם אם בCNC חמש צירים, הוא לא הדרך להשיג תוצאה אמינה וטובה, לפי דעתי.
    בחיפוש הכתבה בשבילך נתקלתי בשרשור טכני בו מישהו שואל על ההבדל בין יצירת שיניים בלחיצה לבין חיתוך..שהוביל להסבר טכני אחר שנותן הסבר הגיוני למה מפעל של ציריות משופרות שלא מתעסק עם אפלי ציריות לתעשיות רכב יכול להרשות לעצמו לייצר שיניים בתהליך חיתוך שלוקח עד רבע שעה לצירייה והחיסום מתבצע אחרי ייצור השיניים, לעומת 15 שניות בתהליך לחיצה שאפשר לבצע אחרי החיסום.
    מאידך, נאמר שמוצרים מיוחדים, כמו ציריות קסטום למירוצי דראג או מירותי בכלל מיוצרים לרוב בחיתוך, לא שיש כזה הבדל בחוזק אלא בעיקר ביכולת ליצור מוצר תפור.
    הנה הכתבה- תסתכל על חלק 3:
    http://www.pirate4x4.com/tech/billav...0/index1b.html

    סרטון חיתוך שניי הזחה

    בכל מקרה, ציינתי לגבי דברים שקראתי במדריכים שונים- אני לא עוסק בתחום, ולשמחתי ממש לא מחפש היכן לייצר ציריות לרכב בארץ..ומכיר שנסיונות שנעשו כולל ע"י מומחים לא ממש גילו משהו שלא הומצא כבר המציאו את הצירייה מחדש.
    ддрад щбайийеъ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #28
    ордм аореп's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2004
    ойчен
    ъзъ цм тмй бррд
    дегтеъ
    1,744

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    бймеейсид леъб бзмч тм ййцеш дщйрййн:


    1. Rolling the spline: This is a cold-working process. It is done by a huge and powerful hydraulic powered machine that presses the splines into the shaft with anything from 2,500 psi - 7,000 psi, depending on the shaft. Recall from part 1 of the article that this cold-working process produces a refined and more consistant grain structure, resulting in a stronger part (дчщййъ отееъйн).
    The rolling machine has 2 plates that are extremely hard dies with the appropriate spline shape to them. The axle is rolled between these plates, one top and one bottom, and the splines are thus cold formed into the shaft. This is the very best way possible to form a spline as it is a cold working process, it removes no material from the shaft, and finally because it is done prior to the axle shaft being heat treated (hardened). Compared to a spline cut after hardening, a properly rolled spline will be up to 30 or 35% stronger. There are VERY few companies capable of rolling splines. The only two I know of are Dana/Spicer and Superior Axle and Gear. The drawback (for a manufacturer) to rolling splines is that not only is the equipment very expensive, but it is also time-consuming to set up, so that it is only feasable to roll splines in axles in large batches. This explains why so few aftermarket axles have rolled splines, and why virtually no custom shafts will have rolled splines.
    деа оъййзс мазш олп мреща щм Hobbing, илремевйд щм зйъек бе жорйъ щм лм дщйрййн, ма тйбег щббй швйм, еоцййп щтшвем мзйцд дйа гшк тгйфд езжчд бл-30% - 35%.

    2. Hobbing: Hobbing splines is the second-best way to from a splined shaft. Many very specialized, highly custom race and drag axles have their splines hobbed. The spline hobber is a machine that cuts all the splines at the same time. Hobbing produces a true involute spline shape, and if done before the shaft is hardened, some would argue there is very little strength difference between hobbed and rolled splines. Practicaly speaking this is probably quite true, but rolling is still the very best method.
    арй ма олйш бъй омалд башх щтесчйн билремевййъ Hobbing, ащоз мщоет тм ламе.

    г"а бсшиеп щчйщшъ тмйе ма огебш бзйъек дщйрййн ама бвйоеш дощрй.

    дщешд дъзъерд щмй дйа щйщ мъъ аъ дгтъ тм илремевййъ дййцеш щм дцйш догебш, щлп дйа чшйийъ мдцмзъ дштйеп щм дчйи джд.

    чебй - ан долш щмк оййцш азг лжд, йдйд отрййп ан ъътг аъ дъдмйк..


    аореп.
    Jeep CJ8 ашек, цойвй 33' MT, ртем чгйод-азешд, габмш UnderDrive, дйгшебеси, оеиечшафи едцъъ TFI. рбрд озгщ.
    Honda XL250 щръ 1974, даефрет дшащеп.



  9. #29
    збш шщен г е ш е п's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2003
    ойчен
    ббйъ
    дегтеъ
    25,063

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй аореп цфйд бдегтд
    бймеейсид леъб бзмч тм ййцеш дщйрййн:
    деа оъййзс мазш олп мреща щм Hobbing, илремевйд щм зйъек бе жорйъ щм лм дщйрййн, ма тйбег щббй швйм, еоцййп щтшвем мзйцд дйа гшк тгйфд езжчд бл-30% - 35%.
    аореп.
    ъчша аъ ддощк- бщйиъ зйъек обцтйн аъ дщйрййн мфрй дзйсен, бтег щбмзйцд обцтйн азшй дзйсен еафщш мййцш боасеъ бфс ййцеш доерй, жаъ лршад азъ дсйбеъ моешлбеъ емзесш йтймеъ ътщййъйъ доерйъ.
    бсефе щм гбш ддбгм бзежч бйп дщйиеъ жрйз мгбшй длеъб, мй оощ айп лмйн мсъеш ае мащщ.

    мвефе щм трййп,
    цййръй щйщ тег щйид щшайъй щощъощйн бд мййцеш щйрй джзд- ма щммъй ае дтгфъй азъ оем дщрййд.

    дсшиеп алп ма дсшиеп дрлеп- бйеийеб йщ лод оецмзйн щошайн аъ длшсен.
    ддрад щбайийеъ..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  10. #30

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    гееча азшй чшйаъ доаош гй дътеггъй.
    ан дзшйид осфйч огейчъ (ейщ осфйч CNC башх) ма цшйлд мдйеъ бтйд.
    вн ан зешийн зшйх зшйх.
    рчегъ дофъз лап дйа дийфем дишой.
    ан дзйжеч деа млем дтеоч ема шч мщиз, еан тещйн аъ дзйсен азшй дзшйид, жд аоеш мцаъ гй зжч.
    блм очшд жд рщот лое ощде щтещйн гй бшеийрд.

    вн обзйръ дщйрйн йщ сиргшийн 24 щйрйн майрх. щйфет щк 30 ае 45.

    бчйцеш ршад щан оецайн аъ бйъ дзшйид едзйсен доъаойн, афщшй мйцш гбш лжд.

  11. #31
    збш шщен рйой's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Apr 2006
    ойчен
    зйфд
    дегтеъ
    973

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    щамд, ан арй шецд мдъчйп аъ дишрсфш дресу б CJ, блгй мзбш аеъе мвйш мойиб йгйтъй йщ цешк б clocking ring, дан йщ цешк боъан ресу блгй мзбш аеъе мгрд 300?
    - жд од йщ етн жд ррцз!
    - дцйбеш оиеоин емлп дцйбеш ощмн ....

  12. #32
    ордм аореп's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2004
    ойчен
    ъзъ цм тмй бррд
    дегтеъ
    1,744

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    рйой, аъд цшйк щдцйш йдйд 23 щйрййн, сиргши щм в'йф. мцешк дтрййп, афщш мдшлйб аъ дчйи щоерй дшлйб бжоре ае тм ишрсфш 231J щм сефд ае тм D300 щм сйчс, аеъд лоеъ щйрййн.
    арй бтйцеое доъчгн оаег щм фшейчи габмш мсйчс, щеед мзлеъ..
    Jeep CJ8 ашек, цойвй 33' MT, ртем чгйод-азешд, габмш UnderDrive, дйгшебеси, оеиечшафи едцъъ TFI. рбрд озгщ.
    Honda XL250 щръ 1974, даефрет дшащеп.



  13. #33

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    аореп ам ъщайш аеъре тн дегтд лже отешфмъ !
    ан аъд оъбййщ мсфш, афщш вн бфший

  14. #34
    ордм аореп's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Mar 2004
    ойчен
    ъзъ цм тмй бррд
    дегтеъ
    1,744

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    הפרויקט מבוסס על הקיט של 4x4machineshop שמוכרת באיביי בלבד. הוא נקרא Box4Rocks.
    מצורפת תמונה של הקיט.
    http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=696803
    ההסבות שיש מסביב לפרויקט הם די רבות; מערכת ידיות לטרנספר המקורי שמורחק ואצלי עובר קלוקינג, וידית לדאבלר, פעירת פתחים ברצפה, פתרון לכבל ספידומטר שמוארך, גשר גיר, כמובן דרייבשפטים ועוד..

    מנהלים - ממליץ לפצל את הדיון הזה על צירים וכו' ולהוסיפו לכאן -
    http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=42679
    ъоереъ оцешфеъ ъоереъ оцешфеъ Click image for larger version. 

Name:	HPIM0148.jpg‏ 
Views:	155 
Size:	79.0 чймебййи 
ID:	25599  
    Jeep CJ8 ашек, цойвй 33' MT, ртем чгйод-азешд, габмш UnderDrive, дйгшебеси, оеиечшафи едцъъ TFI. рбрд озгщ.
    Honda XL250 щръ 1974, даефрет дшащеп.



  15. #35

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    мфрй лод йойн чйбмъй дцтд бфший оазг дзбшйн, мчбм аъ дзмчйн дгшещйн мойгем двм догебш. бойгд ейдйе фд ос' отерййрйн айп мй бтйд мвмвм дцтъ озйш одолш щмй, щоййцш гбшйн ламд бщйвшд, мма дъзййбеъ, абм бщбйм цйш азг ае 2 арй ма зещб щйдйд лгай обзйрд лмлмйъ.







    чебй[/quote]
    чебй ашвп шщйод , ршад мй щйдйд бйчещ
    арй бфрйн!!!
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  16. #36
    збш шщен kobiarava's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    May 2006
    ойчен
    тшбд гшеойъ
    дегтеъ
    3,053

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    аореп, дчйи лбш ацмк? щфек фшийн, ббчщд, еам ъзсек оайъре. лое лп, йщ оцб могм аъ дцйш емдтъйч мфрй ддшлбд?
    мвбй ййцеш щм дзмч-арй феъз аъ дшщйод баефп шщой. лм ой щотерййп мдцишу мчрййд щлже оежоп мдшщн лап бщшщеш.








    чебй
    дйд в'йф...
    оееъ мврбйн

  17. #37

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    чшаъй чцъ йеъш мтеоч оде дчйи джд еайк деа ойецш.
    оъбшш щдеа ойцш аеъе тн CNC еазш лк озсн аеъе зйцерйъ бмбг!
    обзйръ дзеош огебш тм фмгд гй сиргшийъ.

    щйиъ дййцеш дже орйбд цйш гй змщ йзсйъ.
    абм лршад щжд осфйч дйеъ еайп ъмереъ тм щбйшеъ.
    едаоъ йщ бжд гй дшбд оддвйеп.
    ма огебш лап тм длезеъ щфетмйн тм дцшйд щм двмвм.
    арзре огбшйн лап тм лезеъ чирйн бщмйщ!

    блм очшд рйъп вн мчреъ аъ дцйш джд мбг,бтмеъ щм 250$.
    ежд аеош щйщ оцб мшаеъ аъ дцйш джд башх бозйш щм л - 1500 щчм.
    арй отгйу мййцш аеъе башх омчреъ бзем, лк арй йегт бгйеч тм од арй ощмн еоой мчреъ ан рщбш.

    боймйн азшеъ, чебй арй бфрйн бтмеъ щм тг 1000 щз

  18. #38

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    бойгд еъдйд дтреъ мшлйщъ цйш ( бъчеед щдййцеш афщшй)
    лгай мтщеъ джорд ошелжъ мфмиеъ амеойрйен еибтеъ .

    мй ршад щтйрййп дзйсен деа дишйчй блм дтйрййп , айк афщш мгтъ лод тоеч йдйд дзйсен щм дцйш , тм оръ мдвйт майжеп обзйръ чещй (зежч) дцйш евойщеъ шцеййд
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  19. #39

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    чебй , йщ айжд дъфъзеъ ?
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  20. #40

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: дъчръ шебйчшаемш бвйфJK

    יש התקדמות מסוימת.

    היות והעונה עונת המלפפונים, וחם מדי לעבוד בחוץ...
    והיות והנושא הזה סיקרן אותי כבר לא מעט זמן.
    החלטתי לפנות קצת זמן ולגולגל את הנושא.
    התברר שכמובן יש לא מעט חומר בנושא ברשת (כולל וידיאו)
    כדי לרכז את החומר, ולהשאיר אותו זמין לגיפאים (כולל אותי)
    אני רושם תקציר קטן על הנושא.

    מבחינת החומר ליצור הציר העסק פשוט יחסית.
    בדרך כלל הולכים על פלדה מסוג 4140 או 4340 (למהדרים)
    אילו הם פלדות מעושרות פחמן ולכן גם חזקות יותר מפלדה רגילה (מבלי להיכנס למספרים)
    הם גם הרבה יותר מצויות בשוק מכול מני פלדות אקזוטיות, ולכן זולות יחסית.
    כמו כן, הם מתאימות לחיסום.

    מבחינת חיסום יש הרבה מאוד אופציות ואפשרויות.
    כדי לא להיכנס ליותר מדי פרטים אני אתרכז בשתי אפשרויות.
    1. חיסום שטח חיצוני בלבד
    2. חיסום מלא של כול הגוף

    חיסום באופן כללי הוא תהליך בו הפלדה מחוממת לטמפרטורה גבוהה ( כ - 1000 מעלות ). ולאחר מכן מקררים אותה במהירות. כתוצאה מכך הפלדה נשארת במצב דמוי גביש מה שהופך אותה לקשיחה מאוד. באופן מעשי יש הרבה יותר פרטים בנושא כמו עד כמה מחממים ואיך, באיזו מהירות מקררים ועוד. יותר מזה אני לא מוצא צורך לפרט. אותם מוזמנים לפרט עוד על הנושא במידה ויש לכם ידע עליו.

    חיסום השטח החיצוני נועשה על ידי כך שמחממים בעיקר את השטח החיצוני (לדוגמא על ידי חימום על ידי מגנט) ואז קירורו. נוצר מצב בו השיכבה החיצונית היא קשיחה והפנמית רכה. יש לזה יתרונות וחסרונות. מה שרלוונטי במקרה זה הוא שהתהליך לא מעוות את הגוף. כך שאם חורטים כבר את הציר הוא לא יתעוות וייצור בעיות התאמה.

    חיסום מלא הוא שיטה שבה כול הגוף מחומם עד הליבה, ואז מקררים את כולו. נוצר מצב בו כול הגוף מוקשח. זהו תהליך מורכב ובעיתי כי אם לא עושים אותו נכון הגוף עלול לקבל סדקים מקרוסקופיים. החיסרון כאן הוא שהגוף מתעוות ולכן חייבים או להתחשב באופן כלשהו בעוות או לחרוט אחרי החיסום (בעיה ) או אחרי החיסום לחרוט שוב ואז לעשות חיסום שטח בלבד שוב.

    לעניות דעתי במקרה זה מספיק רק חיסום חיצוני. רק כדי לסבר את האוזן, רוב הצריות הנעשות בארץ לא מחוסמות. צריות הרכב ברובן לא מחוסמות כלל.


    עכשיו הגענו לבעית החריטה.
    מדברר שיש סטנדרטים בחריטה של שיני הזחה (spline)
    מבחינת שיפוע השינים, יש שני סטנדרטים 30 מעלות ו 45 מעלות.
    מבחינת צפיפות השינים מדובר על 24 שינים לאינץ

    מדובר על ציר באורך של כ 25 סנטימטר. ברוחב משתנה 35 ו 24 מילימטר.
    מספר שינים מצד אחד 23 ומצד שני 38.
    אילו הם מידות מעורכות
    כרגע לא ברור המידות המדויקות. ברגע שימצא תורם איברים יהיו המידות המדויקות

    נתתי את המידות האלו לקובי והוא אמור לחזור עם הצעת מחיר.

тоег 2 оъек 3 шащепшащеп 123 азшепазшеп

рещайн геойн

  1. шебйчеп
    тм йгй rachel9 бфешен фешен в'йф шрвмш JK/JL/JT
    ъвебеъ: 18
    тглеп азшеп: 12-12-10, 12:15
  2. шебйчеп оем FJ
    тм йгй гег ф бфешен фешен в'йфайн оъзймйн + йтех мфрй чрййд
    ъвебеъ: 2
    тглеп азшеп: 24-05-08, 22:39
  3. шебйчеп 2006 чцш
    тм йгй davidsktm бфешен мез доегтеъ щм в'йфемев
    ъвебеъ: 0
    тглеп азшеп: 25-04-08, 15:11
  4. си шебйчеп ачфшс
    тм йгй PAUL бфешен фешен в'йф сефд ешрвмш YJ/TJ
    ъвебеъ: 5
    тглеп азшеп: 25-03-04, 14:26
  5. в'йф шебйчеп
    тм йгй PAUL бфешен аеу-иефйч
    ъвебеъ: 1
    тглеп азшеп: 18-03-04, 12:31

дшщаеъ фшсен

  • айп бафщшеък мфшсн рещайн згщйн
  • айп бафщшеък мфшсн ъвебеъ
  • айп бафщшеък мцшу чбцйн
  • айп бафщшеък мтшек аъ дегтеъйк
  •