איך אתה יכול לצפות לתשובה רצינית אם לא כתבת אפילו על איזה רכב מדובר?
שלום.
יש לי איזו בעיה בטורבו. כנראה שמימברנת יציאת האויר לפעמים נתקעת והמנוע לא יכול לעלות בטורים (מגיעה עד 2800-3000 סל"ד).
הטורבו לא תקועה ובד"כ הכל עובד בסדר.
מה עושים? איפה ניתן לבדוק את מקור הבעיה והאם ניתן להחליף רק את החלק הספציפי (כנראה את המימברנה).
בתודה מראש
יניב
056-948894
איך אתה יכול לצפות לתשובה רצינית אם לא כתבת אפילו על איזה רכב מדובר?
צודק.
מה שנכון נכון.
מדובר בווינר שנת 2001
למה דוקא הממברנה ולא משהוא אחר?
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
נא הסבר לאיזה חלק טכני בטורבו אתה קורא ממברנה.
אולי אתה מדבר על המגופה? אם כן אנסה לעזור לך מחר.
חוץ מזה אם אתה רוצה המלצה על מכון לתיקון מגדשים, אז תדאג לציין איפה אתה גר ???????????????????????????????????????? ???????????????
???????????????????????????????????????
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
קודם כל בקשר לממברנה, זה מה שהבחנו במוסך שלי. יכול להיות שהם טועים. המוסך הוא מוסך כללי ולא מורשה ניבן. מנסיוני מדובר במוסך טוב ואמין.
לגבי מיקומי, אני גר במושב עדנים (על יד הוד השרון).
בתודה
יניב
לא הבנתי מתשובתך, האם: המפעיל הפנאומטי (וואקום) לא תקין, או שהמגופה המכנית תקועה.
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
לא יודע. כמו שנאמר לי זאת כנראה בעיה ב"ממברנה". יותר מזה אני לא יודע ולכן חשבתי ללכת למקום נוסף שיאבחנו את הבעיה.
יניב
יניב, אני נוסע על ווינר כבר 5 שנים{ק''מ350,000} ונתקלתי בבעיה דומה. המנוע מסרב לעבור ת'3000סל''ד. הרבה מוסכים יגידו הטורבו, ההימור שלי סטימת דלק. בווינר בכניסה של הסולר למשאבה, יש רשת ברזל צפופה מאוד שנסתמת מדיי פעם. הדבר קורה מדיי פעם, תלוי באיכות הסולר, או תידלוק ממיכלים מלוכלכים. לפניי שאתה מתעסק עם הטורבו תלך למוסך ניסן, תבקש להחליף את רשת הברזל הזאת{לא לנקות}. במקרה הגרוע הפסדת 100-200 ש''ח, במקרה הטוב חסכת כמה אלפים.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
יניב, על פילטר הסולר יש משאבה ידנית. תפתח מכסה מנוע, תפמפם על המשאבה{חזק}, עם הסטימה לא רצינית זה יפתור את הבעיה או יצמצם אותה, באופן זמני. לפי מה שאתה מתאר הסטימה רצינית{2800-3000סל''ד} סביר להניח שזה לא יעזור יותר מדיי, אבל שווה ניסיון!
נ.ב
הרשת נמצאת על משאבת ההזרקה ולא על המשאבה הידנית שבפילטר.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
יואב, סטימה <=> סתימה.
יניב, אני לא זוכר בעל פה את מעגל מגופת ההקלה של המגדש בניסאן, אבל בוודאות יכול להגיד לך שמאז שנת 2000 ברוב רכבי הדיזל היפניים, סולונואיד הוואקות של מגופת ההקלה מפוקד אלקטרונית. בכל רכבי מיצ'ובישי למשל, יש צורך במחשב על מנת לבדוק פרמטר זה. אבל.... רוב התקלות במגופות ההקלה, הינן תקלות מכניות בציר של המגופה.
נשמע לי כמו תקלה אופינית של מגדש. האם לא נדלקה לך התראה על גידוש יתר?
בברכה,
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
סתימה, איזה בושה :oops:
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
חברה תודה רבה על העזרה
אני אחזור אליכם בתשובה עם הבעיה נפתרה או לא.
בתודה
יניב
שמרו על קשר