сън лй ба мй мщъу.
дйен дййъй ацм зщомай щаба олйш.
ъек лгй сйгеш отш' дзщом баеие (соешай тн бтшк 700 аму аймъешйн), даеие дфсйч мдърйт.
дбзеш ъек фзеъ о-10 гч', бсъмби щм дзййн щме тчу аъ дайоебймййжш, рйишм ажтчд щафйме ма йгтъй щчййоъ бшлб (еосъбш щафйме ъфчгд) едтбйш оъз йщйшеъ мозщб (мочшд щйщ оръч/отчу зйцерй щдешлб оъйщде - едсъбш щбаоъ же дййъд дбтйд).
азшй щшайъй байже чмеъ длм дъбцт (еогебш тм зщомай щбочшд оощ ма оътсч тн ажтчеъ елг' ема тм ойщде щтещд жаъ мозййъе) арй лбш ма йегт айк мовп аъ даеие. ожм щйщ мй соешай ема гйфргш.
даоъ щдгбш длй оврйб щйца мй олм дтсч, щтлщйе арй йегт айк мфшех мсоешай.
йа аммд..
10 דקות זה עוד הרבה...
ראיתי בעבר סרטון של חבר נחמד שפורץ סובארו עם קודן+אזעקה בפחות מ4 דקות על השעון!
אגב, יש ויש. הכל מאוד תלוי ברכיב המותקן ובטיב ההתקנה.
אזעקה קונבנצינאלית היא לא מכשול אמיתי כיום. ורובנו משתמשים בה לצורך נעילה מרכזית.
אמוביליזר רגיל מקשה אך בוודאי לא מונע.
במקרה שתיארת, בתנאים נוחים, כל ילד שמבין מעט באלקטרוניקה יכול לעקוב אחרי החוטים ולנטרל את העסק.
(במיוחד ברכב ישן ונטול מערכות אלקטרוניות מסובכות כמו סמוראי)
כמובן שזה הרבה יותר קשה בתנאים לא נוחים במיוחד אם המתקין עשה עבודה טובה... ויש למתקין המון מה לעשות!
אותו רכיב יכול לגזול 5 דקות בהתקנה גרועה והרבה יותר מזה אם מתקינים בצורה חכמה ולא שבלונית.
יש היום בשוק רכיבי מיגון שמאוד קשה להתגבר עליהם. (ניתוקים אלחוטיים מיוחדים וכו')
שגם אם תפרק את כל האוטו, תחבר הכל ישירות למצבר וכו' וכו' - האוטו לא יסע.
במיוחד אם מתקינים אותם נכון ולא כמו מרבית ההתקנות בארץ...
בסופו של יום, אם אתה מפריע לפורץ ומקשה עליו הוא ידלג לאוטו הבא.
ואם מישהו "הזמין" את האוטו שלך - זה אבוד כי הוא יצליח.
ובאופן כללי, אני חושב שבמיוחד בג'יפ צריך להיות מינימום קומבינות ואילטורים והתקנות באיכות ירודה של אמצעי מיגון שבסוף מזיקים יותר מאשר מועילים. (ע"ע המקרה של ידידנו אפי)
וזחלתי מתחת לדשבורדים של כמה רכבים בחיי - לפחות 3 ק"ג חוטי חשמל לחינם. תמיד.
שבת-שלום!
лаб тебш ещб ...
щоше тм чщш