במקום הwinch damper אפשר להניח את התיק שבו מאוחסנות הרצועות, עם קצת משקל (ועדיף משקל שלא כואב).
בהמשך לשרשור שפתחתי לפני 8 שנים וחצי
הפעם מחפש המלצות לרצועת גרירה לקמפר-וואן. משקל צפוי כשהרכב מועמס באזור 2.5-3 טון.
מחפש לקנות ערכת חילוץ טובה שתחזיק במצבים קשים, אך עם התקציבי מוגבל ותחת ההבנה שאני לא הולך לחלץ את עצמי או אחרים כל יום.
זה מה שיש לי בסל הקניות כרגע:
אשמח להמלצות וחוות דעת לפני הזמנה.
1. רצועה קינטית, 6 מ', 7/8'' ל-13 טון. (שימו לב שיש בלינק 3 דגמים מהרצועה הזו).
2. 4 שאקלים סינטטים (הלינק לזוג).
3. 2 רצועות לעיגון הרכבים ב2 נקודות - כל רצועה באורך 3 מ' כל אחד (לא מצאתי משהו מוצלח, אשמח ללינק מתאים).
בסימן שאלה:
winch damper X2 (איך קוראים לזה בעברית?) - אני מבין את החשיבות הבטיחותית, אשמח לדעת כמה זה נחוץ והאם יש פתרון אחר, אולי משהו שכבר נמצא אצלי ברכב ואפשר להשתמש בו (בעיקר משיקולי נפח ציוד).
עדיין לא ידוע אם תותקן כננת על הרכב, הכיוון חיובי, אך זה עוד רחוק.
באופן כללי ניתן לבנות את ערכת החילוץ בהדרגה, בנתיים אני לא נכנס עם הרכב למקומות מסובכים מידי, אך כן רוצה פיתרון למקרה וצריך לתת משיכה.
זה הקמפר:
![]()
במקום הwinch damper אפשר להניח את התיק שבו מאוחסנות הרצועות, עם קצת משקל (ועדיף משקל שלא כואב).
עדיפה רצועה רגילה על פני רצועה קינטית במידה וזו הרצועה היחידה שיש לך.
בנוסף - עוד רצועה של 3 מטר שתשמש כרתמת רסן לחלוקת עומס.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מתנצל לא שמתי לב.
לא, שתי רצועות הן לא תחליף לאחת באורך נורמלי. כל חיבור הוא נקודת תורפה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הוזמנו 3 רצועות ו-4 שאקלים.
2 של 3 מ', 12 טון כל אחת.
רצועה אחת של 5 מ', 12 טון.
4 שאקלים רכים של bubba rope עד 20 טון (שבעתיד ישמשו לרצועה הקינטי).
ונגררתי לזוג כפפות עבודה על הדרך![]()
שמרו על קשר