בקלאץ הכל זז ישר
אבל בטרנספר המוטות לא נכנסים עד הסוף נשאר עוד 2 ס"מ בחוץ (נגיד בהילוך קצר)
מה זה אומר?
בטרנספר- בדוק שאין חופש, כאשר אתה מזיז את הידית האם המוטות זזים בהתאם ומגיעים למקומם או שחסר להם קצת.
קלאצ'- תבדוק שאין חופשים שגורמים למוט לנוע בכיוון הלא נכון.
ג'ו באמת בארץ הקודש אין כזה דבר סטנדרט, מה שהיה על המדף זה מה שהרכיבו.
אין לו גלאדיאטור וגם לא J20 אלא J45 מכיר?
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
בקלאץ הכל זז ישר
אבל בטרנספר המוטות לא נכנסים עד הסוף נשאר עוד 2 ס"מ בחוץ (נגיד בהילוך קצר)
מה זה אומר?
מה הסיכוי שבעצם אחרי אכן החלפתי טרנספר הבעיה הייתה בידית??????????????
הייתכן שהידית נשחקה ולכן ההילוכים קופצים?????
פירקתי את הידית לגורמים וכן יש טיפה שחיקה לא נראה משהו מטריד בקושי מ"מ שחיקה ב"האוזינג" של הכדור של הידית...
תומר מהו בעצם ג'יי45 אני יודע שזה הרכב כתוב לי על הפחית של תע"ר
שמרו על קשר