נראה אותו הדבר בדיוק, ספרתי את הברגים והמיקום הכל זהה![]()
טוב הטרנספר החליט שהוא עושה מה שב*** שלו.
אני הולך להוריד אותו ולשפץ אותו
בתקווה עם כתבה יסודית.
הוא קופץ לניוטרל מהנעה אחורית
והוא קופץ להנעה אחורית מארבע על ארבע
הוא עובר עצמאית לניוטרל שאני מוריד הילול לשם האטת הרכב
בקיצר זה מסוכן ואני לא מכים לנסוע ככה יותר
אני אני מעוניין
א) עזרה בזיהוי הסוג
ב) עזרה בתרשימים
ג) טיפים ועצות מכל מי שינדב אותן
תודה לכל העוזרים
התמונה המלוכלכת זה שלי
התמונה שצירפתי זה מה שלדעתי שלי ומצאתי באינטרנט.(אשמח לעמוד על טעותי)
שוב תודה
נראה אותו הדבר בדיוק, ספרתי את הברגים והמיקום הכל זהה![]()
עדיף לך לספר מי מה מו,
על מה הטרנספר בדיוק ומחובר לאיזה גיר ואיזה מנוע מאיזה שנה.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
גיר 4 הילוכים (ראשון קצר וחזק מאוד)
מדובר על גלדיאטור שנת 79 יוצא חברת חשמל סטנדרטי לחלוטין
את המחלות רשום למעלה
T18+Dana 20
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
ג'ו יש משהו שאתה יכול לאמר לי עליהם? אולי אחד מהם הוא נבלה והשני טרפה?
אשמח לכל ידע ממך על המשקולות האלו
תריץ חיפוש אפילו פה ותקבל המון מידע, שלא לדבר על הכמות שיש באנגלית
אז על קצה המזלג,
T18 זה גיר מעולה ומבוקש
דנה 20 זה האבא של הדנה 300, חזק ופרימיטיבי, החסרון היחיד הוא הLOW, ב2:1
לא שווה לשפץ אותם, זה המון עבודה ויש אותם בארץ כמו זבל ובגרושים, באו על כל CJ משנות ה70
עוד משהו?
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
תודה רבה שוב עזרת לי המון ג'ו
יש לי בשבילך טרנספר כזה בדיוק משודך לגיר 3 הילוכים .
מחיר קומפלט - 1200 ש"ח .
צור קשר - אילן - 050-5249686
נמצא בפתח תקוה
Any time,
רק תכתוב שאלות רלוונטיות ומפורטות.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
יש לי 2 טרנספרים כאלה, אם אתה מעוניין אני מוכר את שניהם ב-700 ש"ח
six in a row make you go
הו איזה יופי
דנאל הם תקינים או שצריך לתקנם?
מה פירוש גיר 3 הילוכים?
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
גיר שלושה הילוכים זה גיר אשר ההילוך הישיר שלו ( שלישי ) מקביל להילוך ישיר ( רביעי ) בגיר ארבעה הילוכים , רק חלוקת הביניים משתנה . למנועים בכלים שלנו אין בעייה להתמודד עם הילוכים ארוכים יותר . ישנם כאלו אשר בונים רכב למרוצי דיונות עם מנוע V8 וגיר שלושה הילוכים , הדבר מקנה יתרון בתאוצה .
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
הגיר לא עושה בעיות אבל הקלאץ כן הוא קשה נורא
אבל זה כבר לשרשור אחר
קשה בהשוואה למה? הונדה סיויק?
או קשה בהשואה לCJ מצוי?
תתחיל בלפרק ולגרז את כל המוטות הדחיפים והכדורים, תוודא שלא הרכיבו קפיץ חוזר קשה מדי, אם מנגנון הדחיפה תקין ובכל זאת קשה מדי.....ממליץ לך למצוא אלקמינו שנת 69 עם 454 4הילוכים ולעשות נסיעת מבחן, מבטיח לך
שאחרי זה הקלאץ' שלך יראה לך רך ונעים.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
גם לסיקסים וגם ולגלדיאטורים וואגונירים כולם שהיו במפגש
עם הכח שאני לוחץ על הקלאץ אפשר לעשות חור בדלת של סיוויק כן![]()
האם קיים דבר כזה כיוון של הידית או של השטנגות בדנה 20 ?
כי חיפשתי ובחור מהפורום הפנה אותי לכתבה כזו על טרנספר סופה אבל זה לא זהה
אם מישהו מכיר אם יש אופציה כזו של כיוון השטנגות אשמח לדעת ואיך עושים זאת.
http://www.jeepolog.com/forums/showt...8+%F7%E5%F4%F5
שמרו על קשר