יכול להיות שהווסת לחץ שמן שנמצא בבית המסנן סתום ולא משחרר את הלחץ המירבי שמפיקה המשאבה.
תנסה לפרק את הבית לנקות טוב טוב את כל המעברים,גולות וקפיצים,תרכיב בחזרה ותבדוק.
אם זה לא יעזור,תריץ פלאשינג רציני למנוע ותבדוק שוב.
טל.
שלום
מה הסיבות שמד השמן אחרי ההתנעה קופץ לאיזור של ה- 80 PSI ונשאר שם כל זמן שהמנוע עובד.?
מדובר בסופה שנת 90 ,עד היום היה בסביבות ה-40-60 .(השעון מכני).
החלפתי שמן ופילטר ולא השתנה כלום.
תודה.
רמי
יכול להיות שהווסת לחץ שמן שנמצא בבית המסנן סתום ולא משחרר את הלחץ המירבי שמפיקה המשאבה.
תנסה לפרק את הבית לנקות טוב טוב את כל המעברים,גולות וקפיצים,תרכיב בחזרה ותבדוק.
אם זה לא יעזור,תריץ פלאשינג רציני למנוע ותבדוק שוב.
טל.
תודה רבה על העזרה.
אהלן רמי
לדעתי, סיכוי גבוה מאוד שהשעון דפוק. לפני שאתה עושה משהו מההמלצות הנ"ל אתה חייב לבדוק את הלחץ בשעון שמן מכאני חיצוני, ורק אז תדע אם מדובר בלחץ שמן גבוה מדי (לא סביר, מהיכרותי ה"מועטת" עם סופות) או בחיווי לא נכון.
דא"ג-כנראה נפלה טעות בשנתון שציינת, כי את הסופות הראשונות יצרו בשנת 92...
בהצלחה-קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
רמי,
מצורף הפנייה משירשור מלפני כחודש.
בימים הקרובים אכניס את סופתי לטיפול אצל ארנון, אראה מה יש לו לומר בנושא.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=41140
שמרו על קשר