Close
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 23
  1. #1

    Default המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    להזמנה ותיאום ביקור
    WWW.BETTERPLC.CO.IL

  2. #2
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    5,158

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    אני רוצה יותר פרטים...
    האתר שקישרת אליו לא ברור בעליל! בעמוד של מי אנחנו- http://www.betterplc.co.il/category/shai_agassi כתוב בליל של מילים שלא ברור מה הוא בדיוק אומר.
    אבל משהו הרבה יותר הזוי בעיני- זה דווקא העמוד הזה: http://www.betterplc.co.il/category/shai_agassi . לא ברור לי איך יושב ראש מועצת המנהלים של חברה שכל חזונה הוא עולם ירוק, ללא זיהום אוויר, עם אנרגיות מתחדשות וכו'... הוא הבעלים של חברות רבות שדואגות כל העת להשמיד עוד ועוד איזורים טבעיים ייחודיים.
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  3. #3
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,241

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    אל תטעה ותייחס לו כוונות ירוקות מדי. כל חזונו (הלגיטימי) של האיש הזה הוא לעשות עוד ועוד כסף. והוא די טוב בזה, יש להודות.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  4. #4

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    Quote Originally Posted by יונתןמצפה View Post
    אני רוצה יותר פרטים...
    האתר שקישרת אליו לא ברור בעליל! בעמוד של מי אנחנו- http://www.betterplc.co.il/category/shai_agassi כתוב בליל של מילים שלא ברור מה הוא בדיוק אומר.
    אבל משהו הרבה יותר הזוי בעיני- זה דווקא העמוד הזה: http://www.betterplc.co.il/category/shai_agassi . לא ברור לי איך יושב ראש מועצת המנהלים של חברה שכל חזונה הוא עולם ירוק, ללא זיהום אוויר, עם אנרגיות מתחדשות וכו'... הוא הבעלים של חברות רבות שדואגות כל העת להשמיד עוד ועוד איזורים טבעיים ייחודיים.
    סה"כ ראתי את כתובת האתר במגזין של החברה להגנת הטבע, אין יותר פרטים.

  5. #5
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    5,158

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    חבשתי שאתה יודע יותר על מה מדובר.
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  6. #6

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות


  7. #7
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    רמת השרון
    Posts
    1,025

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    Quote Originally Posted by דרור ברלי View Post
    אל תטעה ותייחס לו כוונות ירוקות מדי. כל חזונו (הלגיטימי) של האיש הזה הוא לעשות עוד ועוד כסף. והוא די טוב בזה, יש להודות.
    חבר'ה,
    גם דולרים זה מטרות ירוקות

    חוץ מזה, זה לא משנה שהמטרה שלו לא טהורה. אם טוהר היה מביא לאיזשהו שינוי, לא היינו בבוץ עם נפט (תרתי משמע). העובדה שהבן אדם מתכנן להרוויח כסף ממכוניות חשמליות היא התקווה היחידה שיתחילו להסתובב יותר כאלה,
    ולנו בהחלט יש אינטרס כזה (הרבה יותר קל לבנות רכב שטח בלי טרספר ודרייבשאפטים )
    "הסממן הראשון המובהק למגלומניה הינו שימוש בציטטות של עצמך" (רון נחמן)
    סלעים באמצע הדרך? מעניין לי ת'ביצה.

  8. #8
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    היתה כתבה בחדשות אתמול והוא התרייאן והסביר על האתר והנסיעת מבחן שאפשר להזמין שם.

    בדיוק חשבתי לי היום משהו כזה.

    מנוע קטן כמו של קטנוע שכל מה שהוא עושה זה להריץ אלטרנאטור. ( כמו רכבת למשל )
    מחובר למצבר שמחוברים אליו 4 מנועים חשמליים - אחד לכל גלגל.

    היה פה פעם שרשור על מנועים שנימצאים בתוך הגלגל .. אבל אני מניח שלצורך המשחקים שלנו גם מנוע עם שרשרת וגלגש יספיק....

    רכב עבירויות ?

    איך שולטים על כל מנוע בניפרד .. זה החלק של האנשים החכמים.
    צועניה ..

  9. #9

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    אין ספק חבורה נחמדה,

    אחד גנרל שעיקר הירוק שהוא מכיר הוא מדים ולדעתי לא ראה ירוק או חשב ירוק מימיו,אולי רק הירוק של מכשירי ראיית לילה.

    השני-גאון הייטק,קאפיטליסט מהזן החדש בעל חיבורי ישירים לפיטמת השלטון.מסוג הגאונים שבזכותם איבדנו כולנו חלק מהפנסיות שלנו.

    השלישי-מאלופי העולם בחיבור הון ושלטון,בעל אחד הארגונים האכזריים והנצלנים ביותר של אדם וטבע.

    כל מה שעומד מול עיניי השלשיה הנ"ל(ואני מוכן לעשות לגנרל הרבה הנחות),היא לביתם ולביתם בלבד,וזה דרך ניצול קשרי שלטון ענפים-כשהנשיא המדינה בכבודו ועצמו מהווה את מקדם המכירות מספר אחד של החברה.

    רק בריפובליקת בננות כמו שלנו,יכולה שלישייה כזו לחבור(סליחה,זה קורה גם בכמה ממדינות אפריקה עם שלישיות מקבילות של ישראלים) להרים כזה פרוייקט שהוא ברמת תשתיות של מדינה שלמה-והם יצליחו לגרום לכולנו לשלם להם יותר,על מכוניות פחות וטובות ולא יהיה לזה שום קשר לאיכות החיים שלנו.
    מה שבאמת יהפוך אותנו ל"בטר פלייס" זה תחנות כח מופעלות גז ולא פחם-אבל מיזה החבורה הנ"ל לא תרוויח כסף.

    רון נחמן-כשאתה תעשה את דרך הבשמים עם רכב חשמלי,אני אעשה מנגל באמצעות תאים סולרים.

    אנחנו רק נפסיד מהחבורה הנחמדה הזו והרבה.

    דרור הראל

  10. #10
    חבר רשום Micha's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    אבן יהודה
    Posts
    380

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    לא להתבלבל.
    המיזם מציג חזות ירוקה אבל המטרה האמיתית שלו היא למכור חשמל.
    זאת חברת אנרגיה לכל דבר. מכוניות ממש לא מעניינות אותם
    עד שהרכב להם יהיה מוכן , יהיו עוד (ויש כבר חשמליות שנוסעות בלונדון) אבל מבחינתם, כשרשת הטעינה תהיה פרוסה, הם ישיגו את מטרתם.
    מיכה

  11. #11

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    למכור חשמל?
    אם זו המטרה,אז במצב תחנות הכח בארץ מדובר על הגברת הזהום באופן משמעותי,להשוות בין מיזם למכירת אנרגייה בישראל לפעולה "ירוקה" זו הונאה,אין מילה אחרת.

    דרור הראל

  12. #12
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    Quote Originally Posted by דרור הראל View Post
    למכור חשמל?
    אם זו המטרה,אז במצב תחנות הכח בארץ מדובר על הגברת הזהום באופן משמעותי,להשוות בין מיזם למכירת אנרגייה בישראל לפעולה "ירוקה" זו הונאה,אין מילה אחרת.

    דרור הראל
    לא חדש וכבר עלה כטענה עיקרית כנגד הפרויקט.
    אמנם המכוניות "ירוקות" אבל מאיפה יגיע החשמל לטעינת המצברים?
    מעוד תחנות שיזהמו בסופו של דבר יותר מהמכוניות..

    ומה עם התשתיות שידרשו שטחים לבניית תחנות?
    ומה עם סילוק הסוללות המשומשות-יפתחו עוד רמת חובב?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #13

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    דורון,

    כמו שאתה כבר יודע,גם המכוניות החשמליות נכון להיום אינן ירוקות אלה להפך,במצב שוק האנרגיה הנוכחי היתרון היחידי של מכונית חשמלית היא מניעת זהום מיידי בתוך הערים.

    את הנושא הירוק די טחנו בשרשור "הדיקטטורה הירוקה" אותי מה שבעיקר מגעיל בפרוייקט הזה,הוא החיבור הבלתי נמנע בתרבות שלנו בין הון לשלטון ואפשר להוסיף גם לצבא.
    רק חיבור כזה מכוער יכול לחבר בין מפעלי ים המלח לשמירה על איכות הסביבה,הרי הפרוייקט הזה הינו אחיזת עיניים ענקית,משום הסיבות שהוזכרו למעלה ומשום האופי הכפייתי של הפרוייקט הנ"ל.זה כמו להתחיל לבנות מגדל באמצע והדיירים יהיו חייבים להשלים לבד את היסודות והגג.
    החבורה הנ"ל תקים נקודות תדלוק,לאחר שנקודות התדלוק יהיו קיימות,לממשלה לא תהיה ברירה אלה לייצר חקיקה שתעדיף מכוניות חשמליות לעומת מכוניות אחרות והתוצאה תהיה כמובן העלאת מיסים לכלי הרכב "הלא ירוקים",ליבואנים ישתלם להביא רכבים חשמליים,חברות הליסנג יקנו וכולנו נהיה תקועים עם "פריוס,ליטר בנזין או סולר יעלה 14 ש"ח,הטסט יהיה יקר פי שניים וכן הלאה.
    הדבר היחידי החיובי שעלול לצאת מאונס שכזה הוא שיטפלו סוף סוף בתחנות הכח הפחמיות.

    ככה בלי דיון ציבורי,בעלי ההון והחרבון יקבעו לנו איך לחיות ואנחנו גם נצטרך לשלם על זה.במדינה שלנו עם התרבות הפוליטית הקלוקלת והכאילו דמוקרטית שלנו זו תהיה פגיעה אנושה בחופש שלנו לחיות כמו שאנחנו רוצים ומי שחושב שמדינה למשל שמחוקקהה ופקידהה מחסלים כל תרבות פנאי מוטורי היא מדינה דמוקרטית חופשית אמיתית שיתעורר.

    דרור הראל

    אני מתפלל שתחנות התדלוק שהם יקימו יעמדו שוממות כמו פינות גרוז הטנקים בלחץ אויר בשיזפון

  14. #14
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    רמת השרון
    Posts
    1,025

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    Quote Originally Posted by דרור הראל View Post
    אין ספק חבורה נחמדה,

    רון נחמן-כשאתה תעשה את דרך הבשמים עם רכב חשמלי,אני אעשה מנגל באמצעות תאים סולרים.

    אנחנו רק נפסיד מהחבורה הנחמדה הזו והרבה.

    דרור הראל
    לצערי, אני מסכים איתך בנוגע לתוצאות הישירות מהחבורה המפוקפקת הזו - אבל אני עדיין חושב שאם זה ייצור הד תקשורתי מספיק גדול (בעולם, כמובן, לא בביצה הקטנה שלנו), בצירוף עם עליית מחירי הנפט, זו עשויה להיות ההתחלה של תהליך ארוך, שיסתיים בקנייה של סטייקים על ידך. לא יודע לגבי התאים, אבל מקווה שיהיה טעים.

    ודרך אגב, כמובן שבסוף אנחנו נשלם אותו דבר, אם לא יותר. אני סומך על מי שצריך, שיוסיף אגרת חשמל ומס שקט.
    Last edited by רון נחמן; 09-02-10 at 00:06. Reason: תוספת
    "הסממן הראשון המובהק למגלומניה הינו שימוש בציטטות של עצמך" (רון נחמן)
    סלעים באמצע הדרך? מעניין לי ת'ביצה.

  15. #15

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    התבלבלתם כולכם......

    בסה"כ מדובר בחברת נדל"ן.

    תקראו את הראיון של מנהלת השיווק שלהם, האחות של שי אגאסי, בגלובס השבוע.
    שואלים אותה על תחרות מול יצרניות הרכב עצמם, והיא עונה, אבל לנו תהיה תשתית שהם יצטרכו להשתמש בה...
    ראיון גאוני - במסווה של ירוק \ חשמל \ יחסי ציבור ותוך הבנה שבשנים הקרובות אין למכוניות חשמליות טווח רציני, מה שיחייב טעינות תכופות, הם יקבלו שורה של הקלות ואישורי בניה בכל הארץ, מה שאומר דריסת רגל.
    בסיבוב הראשון, כל "הצעוצועים" שמסוגלים לנסוע 100-150 ק"מ "לתדלוק" יצטרכו את השרות שלהם .
    בשלב השני (10-15 שנה מהיום), התחנות האלו ישארו ללא שימוש אמיתי, ואז, רק אז תבוא המכה האמיתית.....מכת הנדל"ן.

    יש פה מישהו שיכול להסביר למה בטר-פלס צריכה לפרוס תחנות שלה, ולא פשוט להוסיף עמדות "תדלוק" חשמליות בתחנות דלק קיימות (כמו שקרה עם גז)???

    פשוט מאוד - המכונית לא שלהם (רנו, או כל יצרן אחר..), החשמל לא שלהם.... הנדל"ן והשרות לא שלהם...אז מה נשאר, לשנע מצברים חליפיים ברחבי הארץ???? עם הסיפור הזה אי אפשר ללכת לדאבוס :-)

    מי שלא מבין אותי, שיילך ללמוד את התרגיל של פישמן ותנובה אקספורט.
    תנובה אקספורט היתה החברה הגדולה בארץ לאריזה ויצוא של פרי הדר. היו לה כ 30 בתי אריזה בכל הארץ. שהפרדסנות התחילה לגסוס, פישמן קנה את תנובה אקספורט, שינה לה את השם, והמשיך לתת שירותי אריזה ויצוא עד שזה נגמר. 10 שנים אחרי, הוא נשאר עם תשתית ל 30 קניונים \ מרכזי עסקים בכל הארץ.....
    שטחים גדולים, מיקומים אסטרטגים (צומת ביל"ו , צומת צמח, למשל), אישורי בניה, אישור לניהול עסק....



    בטר-פלס עצמה לא מפתחת שום טכנולוגיה (משמעותית), כל הרעש זה יחסי ציבור.
    1. בניגוד לצרפת, שם קרוב ל 80% מהחשמל מגיע מאנרגיה גרעינית, במדינות כמו ישראל, שכל החשמל מגיע משריפה של דלקים (וגז), מכוניות היברידיות \ 100% חשמליות לא נקיות יותר מהדור החדש של מנועי הדיזל!
    2. חלק מהסיבה שבטר פלס עושה גלים בארץ ולא באירופה, כי האירופאים מודדים זיהום שונה מאיתנו! אצלנו, כל מני לוביסטים , הובילו לחקיקה מטופשת שבסגרת הדור החדש של מנועי הדיזל (שמזהם פחות ממכונית היברידית) לא יוכל להכנס לערים (בגלל שזה דיזל).
    3. מדברים על ירוק, ובודקים את הזיהום הישיר של המכוניות. מסתירים בכוונה (זה לא משיכחה), את כל מה שקשור לייצור , תחזוקה, והשמדה של אלפי טונות של מצברים.
    4. שום יצרן רציני, ובשום מקום בעולם, לא מתייחסים לפתרונות החשמליים הקימיים כהפתרון, לכולם ברור שזה דור ביניים. רק בישראל מציגים את זה כפתרון האולטימטיבי לדורות הבאים.
    לוונטינים כבר אמרנו?

  16. #16

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    נהיה פה שקט
    בבקשה, אנחנו לא לבד (בספקות):

    http://www.globes.co.il/news/article...538517&fid=855

  17. #17

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    תודה על הקישור,לפחות אנחנו עכשיו יודעים שאנחנו לא לבד . מגיע לנו האגאסי הזה-המוח היהודי

    דרור הראל

  18. #18
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    5,158

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    אני שמח שהאינטואיציה שלי לא הטעתה הפעם. לפחות עכשיו אני גם יכול להבין אותה..
    ואיפה כל ה"אירגונים הירוקים" עם כל המאבקים הצודקים שלהם?! שולחים אנשים לתמוך בפרוייקטים סביבתיים חשובים. (ראו הודעה רביעית בשרשור הזה!)

    צורה לה, לחברה להגנת הטבע!
    אני כבר רואה את האיחוד הבא (אחרי זה עם טללים :evil הם בטח יגידו שוב שזה "רק כדי להצליח לשרוד ולחנך את הדור הבא לאהבת הארץ והצלת המדינה מפרוייקטים דורסניים.."

    בחיי שזה מעצבן!
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  19. #19

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    מישהו צריך גלולות נגד אנטי?

    אני לא מבין במכוניות ירוקות (אצלנו יש רק רכבים אפורים או צהובים/שחורים) אבל משום מה נראה לי, שייצור חשמל בתחנה אחת מרכזית מזהם פחות מהמון גנרטורים קטנים.
    וחוץ מזה שתחנות הטעינה של בטרפלייס ישתמשו בחשמל שלא בשעות העומס, בצורה מרוכזת ואולי אפילו בעזרת תאים סולארים. וזה רבותי, הרבה, הרבה יותר יעיל.

    צודק דרור לגבי הזיהום במרכזי הערים, ובאותה נשימה, כנראה שריכוז ייצור האנרגיה לצורך טעינת המצברים של בטרפלייס, פחות מזהם מהשימוש ביחידות הכוח הקטנות - מנועי הרכבים שלנו - אצל כל אחד ואחד מאיתנו.

    ואם מישהו יצליח להוזיל את התחבורה, ועל הדרך לעשות מזה כסף, מה רע?

    ישר חבורת הסוציאליסטים זועקת "הון-שלטון", ודרור הראל מוסיף משהו כנגד גנרלים. אל תגלו לו שכולם אשכנזים שם, אז הוא באמת יתרגז.
    תגיד דרור, אם לא היו שמים את קפלינסקי מנכ"ל אלא את קהלני, גם אז היית מתעצבן?

    יוני5
    LandRover makes me feel like God - full of mercy
    היילקס 95, "31, נעול כפול

    מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.

  20. #20
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה להודעה: המרכז הראשון בעולם למכוניות חשמליות

    Quote Originally Posted by יוני5 View Post
    מישהו צריך גלולות נגד אנטי?

    אני לא מבין במכוניות ירוקות (אצלנו יש רק רכבים אפורים או צהובים/שחורים) אבל משום מה נראה לי, שייצור חשמל בתחנה אחת מרכזית מזהם פחות מהמון גנרטורים קטנים.
    וחוץ מזה שתחנות הטעינה של בטרפלייס ישתמשו בחשמל שלא בשעות העומס, בצורה מרוכזת ואולי אפילו בעזרת תאים סולארים. וזה רבותי, הרבה, הרבה יותר יעיל.

    צודק דרור לגבי הזיהום במרכזי הערים, ובאותה נשימה, כנראה שריכוז ייצור האנרגיה לצורך טעינת המצברים של בטרפלייס, פחות מזהם מהשימוש ביחידות הכוח הקטנות - מנועי הרכבים שלנו - אצל כל אחד ואחד מאיתנו.

    ואם מישהו יצליח להוזיל את התחבורה, ועל הדרך לעשות מזה כסף, מה רע?

    ישר חבורת הסוציאליסטים זועקת "הון-שלטון", ודרור הראל מוסיף משהו כנגד גנרלים. אל תגלו לו שכולם אשכנזים שם, אז הוא באמת יתרגז.
    תגיד דרור, אם לא היו שמים את קפלינסקי מנכ"ל אלא את קהלני, גם אז היית מתעצבן?

    יוני5
    אז זהו שלא,
    לגבי דרישות החשמל כבר היו מי שבדקו (באופן מפתיע דוקא גורמים "ירוקים" ) והעלו את הבעיה בכך שתידרש הגברת ייצור שבצורה אחרת יעלה את הזיהום הכללי, אין ארוחת חינם במקרה הזה, בכלל לא.
    בנוסף,
    מה על הקרקעות שהם יזהמו עם המצברים המשומשים?
    עתודות הקרקע (אופס, סליחה-נדל"ן) שהפרויחקט הזה ישתלט עליהן במקום לצרף עמדות לתחנות דלק קיימו בתו מרכזי אנרגיה?

    יוני,
    נראה לי שלא קראת את כל התגובות עד כה-יש שם הרבה תשובות למה שהעלת.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. מחפש מכון ברקסים למכוניות ישנות בחיפה
    By גלדיאטור in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 8
    Last Post: 15-10-12, 20:46
  2. סכימות חשמליות,
    By shay_love_off_road in forum פורום סובארו 4X4
    Replies: 4
    Last Post: 08-12-10, 15:05
  3. בית קברות למכוניות קלאסיות
    By יעל זמר in forum אוף-טופיק
    Replies: 1
    Last Post: 05-08-08, 08:14
  4. חלקים ממכוניות אחרות המתאימים לסמוראי
    By rubi in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 0
    Last Post: 13-01-08, 12:03
  5. מתאם לגגון טולה למכוניות עם גג קצר או עם 2 דלתות
    By שוקי3 in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 01-09-07, 23:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •