מישהו צריך גלולות נגד אנטי?
אני לא מבין במכוניות ירוקות (אצלנו יש רק רכבים אפורים או צהובים/שחורים) אבל משום מה נראה לי, שייצור חשמל בתחנה אחת מרכזית מזהם פחות מהמון גנרטורים קטנים.
וחוץ מזה שתחנות הטעינה של בטרפלייס ישתמשו בחשמל שלא בשעות העומס, בצורה מרוכזת ואולי אפילו בעזרת תאים סולארים. וזה רבותי, הרבה, הרבה יותר יעיל.
צודק דרור לגבי הזיהום במרכזי הערים, ובאותה נשימה, כנראה שריכוז ייצור האנרגיה לצורך טעינת המצברים של בטרפלייס, פחות מזהם מהשימוש ביחידות הכוח הקטנות - מנועי הרכבים שלנו - אצל כל אחד ואחד מאיתנו.
ואם מישהו יצליח להוזיל את התחבורה, ועל הדרך לעשות מזה כסף, מה רע?
ישר חבורת הסוציאליסטים זועקת "הון-שלטון", ודרור הראל מוסיף משהו כנגד גנרלים. אל תגלו לו שכולם אשכנזים שם, אז הוא באמת יתרגז.
תגיד דרור, אם לא היו שמים את קפלינסקי מנכ"ל אלא את קהלני, גם אז היית מתעצבן?
יוני5
שמרו על קשר