בעל הרכב לא חייב להסכים, אבל בוא נצא מהנחה שמחיר סביר על סיקס מאותו שנה הוא כ15K ומטה, יתרה מזאת, עוד פחות מ3 שנים הוא הופך לרכב מיושן...
מה גם שזו שנתו הראשונה של הרנגלר כדגם שהחליף את הסבן...
נצא מתוך הנחה שהוא מצוייד באותו מנוע 258 של הסיקס ולא במנוע 2.5 ליטר הקטן, הגיר שלו חלש בכל מקרה יותר משל הסיקס והסופה (מבחינת חוסן כמובן), אלא אם אנו מדברים על הגיר האוטומטי.
סרנים דנה 30 קדמי רוורס קאט ואחורי דנה 35C.
הטרנספר המקורי של שנתון זה הינו נדיר יחסית, הNP207 ושנה לאחר מכן הוא הוחלף לטרנספר המוכר מהסופה.
כמובן שאפשר לשתול בו סוללת הינע של סופה ולשפר בהרבה את יכולותיו אך במצב סטנדארטי, לטעמי האישי המחיר הכי גבוה שניתן בכלל לבקש עליו גובל ב22-23K וזה לא פייר לדרוש עליו יותר.
מי שלא מבין כלל ורוצה לקנותו - עלול לשלם עליו יותר.
מי שמבין קצת - לעולם לא ישלם יותר.
דעתי האישית.
שמרו על קשר