ניסיתה להסתכל בחושך?
זו הדרך הפשוטה למציאת בריחת ניצוץ.
בוקר טוב,
לאחר סגירת ראש מנוע והתנעה ראשונית (לאחר 5 חודשי השבתה) נשמע כאילו למנוע יש בריחת ניצוץ.
המנוע עובד חלק, עגול, מניע בנגיעה ראשונה אך יש רעש נוסף (כמו "תיקים" סדירים כל פרק זמן) בסרק. יכול להיות שזה נמשך גם בסל"ד גבוה יותר, אך בשל הרעש לא ניתן לשמוע.
אולי אני טועה בהבחנה?
אם אני לא טועה, איך מחפשים ניצוץ בורח?
תודה,
אביגדור
ניסיתה להסתכל בחושך?
זו הדרך הפשוטה למציאת בריחת ניצוץ.
פיתרון אחד זה באמת לתת למנוע לעבוד בחושך ולראות, אם יש בריחת ניצוץ אין סיכוי שתפספס.
אופציה שנייה זה להחזיק ביד אחת בבודי במקום שיש מינוס טוב, מנוע עובד ולהתחיל לטייל על הכבלים מהמפלג עד לפלגים, כבל אחר כבל עם היד השנייה, אם יש בריכת ניצוץ אתה תרגיש את זה ביד.
יצא לי הרבה פעמים לעשות את זה.
יניב.
תודה על הרעיונות!
יניב, אם אני ארגיש את הבריחה, אני לא אקפוץ לשמיים?
אביגדור
לא!!!!
זה מזכיר לי שפעם עזרתי למישהו שנתקע (לא עם ג'יפ ) והוא רצה שאני ינסה להניע
בזמן שהוא ישים את הכבל הצתה על הלשון ,חחחחחחחחחחחח.(סיפור אמיתי) .
אביגדור ממש לא כדאי לך לקבל התחשמלות תאמין לי.
בתור התחלה תחליף מכסה מפלג (לא יקר) , תמיד טוב שהוא חדש וככה יהיה
לך גם אחד ספייר , אולי תוך כדי הפירוקים של הראש הוא קיבל מכה?
טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il
מכסה המפלג חדש, אולי עבד 3000 ק"מ ואולי אפילו פחות. מכסה מפלג יש כבר שניים ספייר, אני לא ממש זקוק לעוד אחד...בתור התחלה תחליף מכסה מפלג (לא יקר) , תמיד טוב שהוא חדש וככה יהיה
לך גם אחד ספייר , אולי תוך כדי הפירוקים של הראש הוא קיבל מכה?
בכל מקרה, אני לא בטוח שההבכנה שלי נכונה:
[quote]המנוע עובד חלק, עגול, מניע בנגיעה ראשונה אך יש רעש נוסף (כמו "תיקים" סדירים כל פרק זמן) בסרק.
אולי אני טועה בהבחנה?
אביגדור
מבין גדון אני לא אבל
אצלי יש רעש דומה בטורים נמוכים לא כל הזמן וזה נובע ממרימי השסטומים
קובי
אם אתה מאמין שאפשר לקלקל
תאמין שגם אפשר לתקן
אביגדור ,כתבת : " המנוע עובד חלק, עגול, מניע בנגיעה ראשונה אך יש רעש נוסף (כמו "תיקים" סדירים כל פרק זמן) בסרק. יכול להיות שזה נמשך גם בסל"ד גבוה יותר, אך בשל הרעש לא ניתן לשמוע".
לא נראה לי שלאור התיאור הנ"ל ישנה בריחת ניצוץ אבל...לך תדע :roll: .
בכל מקרה, תעבור עם מברג עם ידית מבודדת על כל החוטים ,מהפלג ועד
לדיסטרביוטר תתמקד בעיקר בחיבורים (היכן שיש כיפוף).
אגב , בני כמה החוטים ?
שחר.
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
אהלן אביגדור
היות וזה לא בטוח שזה בריחת ניצוץ
אז אנחנו נוודא שזה לא בריחת ניצוץ
א- בדיקה בחושך
ב- תבדוק התנגדות של הכבלים
ג- תנתק אחד אחדכשהמנוע עובד ותראה אם יש שינוי או אין שינוי בעבודת המנוע
ד- מה שיניב הציע זה בדיקה מעולה .אמנם המחשבה על זץ לא נעימה .אבל אם הכל בסדר אז למה שתקבל זץ
אני מניח שהתיקטוקים הם מהליפטרים וזה בדרך כלל בא והולך לבד
אבל חשוב שתדע שליפטרים מתקתקים =המנוע מנסה לומר משהו
זה נקרא באנגלית oil starvation זה בא בדרך כלל בסרק וכתוצאה של לחץ שמן נמוך בסרק
טדי שלום וברכה!
היכן אני מוצא נתונים על התנגדות הכבלים?תבדוק התנגדות של הכבלים
אתה מתכוון למרימי השסתומים?אני מניח שהתיקטוקים הם מהליפטרים
המרימים נוקו לפני ההרכבה, כולל הפסנתר וכל הברגים. כל אחד נבדק ונמצא תקין (ישר וחלול).
מה עוד נותר לי לבדוק?
אביגדור
אביגדור יכול להיות שהדחיפים ההידראוליים תפוסים ומזה נובע הרעש.במנוע שלי פתחתי אותם אחד אחד,וכמעט כולם היו תפוסים מטינופת. כדיי לנקות אותם צריך להרים ראש מנוע, ואני מניח שלא תעשה את זה בזמן הקרוב. יש פה מס' שרשורים בנושא על נקיון בעזרת תוספים לשמן, ללא צורך בפתיחת ראש מנוע. אישית, אחריי שראיתי את הטינופת בתוך הדחיפים, אני מפקפק ביכולת לנקות רק בעזרת תוספים לשמן. אבל שווה לנסות!
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
יואב, להזכירך:
החלפתי אטם ראש לפני שבוע, וכמובן שניקיתי את המרימים.לאחר סגירת ראש מנוע והתנעה ראשונית (לאחר 5 חודשי השבתה)
אביגדור
אביגדור אני מתכוון למרימים ההידראוליים. אתה כתבת "ישרים וחלולים" אז אני מבין שניקת את מוט המרים, ולא את המרים ההידראולי{או שאני טועה}. בכל מקרה, גם שרשת הטיימינג יכולה לעשות רעשים דומים.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
טוב, אז כמו רוב התקלות, מדובר בדבר פעוט:
עברתי שוב על כל הברגים והבנדים והצינורות (אחרי הרכבת ראש מנוע) וגיליתי ששכחתי לחבר את הבורג העליון של תושבת האלטרנטור, זה שמחובר לראש.
חיברתי וסגרתי והרי זה פלא, התיקים נעלמו!
אבל, התחיל רעש נוסף, כאילו מיסב לקראת סוף דרכו. כנראה שכשחיברתי את הבורג של התושבת, החגורה נמתחה מדי או רפויה מדי. יש כבר מה לעשות בסופ"ש...
אביגדור
שמרו על קשר