Close
ξφιβ ϊεφΰεϊ 1 ςγ 4 ξϊεκ 4
  1. #1
    ηαψ ψωεν ιεΰα τεμρ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jul 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    2,502

    αψιψϊ ξηγμ δϊπδβεϊ θξτψθεψδ ατΰβ'ψε Q ιγπι, 2500

    שלום למומחים,
    להלן התנהגות טמפרטורת המנוע בפאג'רו האמור, נמדדה באמצעות מד חום דיגיטלי היושב קבוע על הראש.
    נסיעה רגועה, בסביבות 2800 סל"ד (בערך 90 קמ"ש) טמפרטורת המנוע היא סביב 94 מעלות. יכולה לעלות ל 96 ולרדת ל 92 אבל זו הסביבה.
    כשעולים עליה ארוכה, נניח כמו זו שעולה מהמישר לכיוון המכתש, אני מתחיל את העליה ב 94 מעלות, ומסיים אותה ב...90 מעלות. הטמפ' עולה לכ - 97 מעלות, ואז כנראה נפתח הטרמוסטט, והיא צונחת בחדות.
    עד כאן -הכל בסדר.
    היתה לי השערה כי באותה המהירות, בהילוך נמוך יותר או גבוהה יותר, הטמפ' תהיה נמוכה יותר בהילוך הנמוך כשהמנוע "רץ" בסל"ד גבוה יותר.
    אתמול על כביש 6 עשיתי ניסוי. המנוע היה על 3200 סל"ד לערך, והמהירות כ 105 - 110 קמ"ש. טמפ' המנוע היתה 88-89 מעלות. כשהורדתי "לחץ" הטמפ' חזרה ל 92 מעלות.
    ברור שלאורך כל ההתנהגות הזו - מד החום הרגיל לא זז מילימטר.
    למה אני חופר לכם עם הסיפור הזה?
    האם ההתנהגות הזו תקינה? האם כדי להוריד טמפ' צריך להעלות סל"ד במיצובישי הזה? האם זה קשור למהירות הסיבוב של משאבת המים, ואם כן, האם זה תקין?
    האם בכלל (ואני כבר צופה חלק מהתגובות) יש מה להתייחס לזה או שלעזוב את המנוע הזה לנפשו, ורק אם עולה הטמפ' באופן חריג להתייחס?
    ההתנהגות הזו הפוכה לחלוטין ממה שאני מכיר ממנועי לנדרובר המוכרים לי, ולכן אני חופר בזה.
    תודה למשיבים,
    יואב
    πςψκ μΰηψεπδ ςμ ιγι ιεΰα τεμρ; 21-02-10 αωςδ 12:40. ριαδ: תיקון

  2. #2
    ηαψ ψωεν
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    γψεν δωψεο
    δεγςεϊ
    2,348

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: δϊπδβεϊ θξτψθεψδ ατΰβ'ψε Q ιγπι, 2500

    φιθεθ πλϊα αξχεψ ςμ ιγι ιεΰα φτιδ αδεγςδ
    λωςεμιν ςμιδ ΰψελδ, ππιη λξε ζε ωςεμδ ξδξιωψ μλιεεο δξλϊω, ΰπι ξϊηιμ ΰϊ δςμιδ α 94 ξςμεϊ, εξριιν ΰεϊδ α...90 ξςμεϊ. δθξτ' ςεμδ μλ - 97 ξςμεϊ, εΰζ λπψΰδ πτϊη δθψξερθθ, εδιΰ φεπηϊ αηγεϊ.
    ςγ λΰο -δλμ αργψ.
    ξξω μΰ δθξτψθεψδ μΰ ΰξεψδ μφπεη αηγεϊ!

    δθψξερθθ ΰξεψ μςαεγ ΰπμεβιϊ εμΰ γιβιθμιϊ (γιβιθμιϊ = μχτευ ξρβεψ μτϊεη αζξο ΰτρ)

    γψκ ΰβα - ξδ ζδ φπιηδ αηγεϊ? ΰεμι δαςιδ διΰ αδβγψϊ δηγεϊ αψΰω ωμ δπδβ εμΰ αψλα...

    ξδϊΰεψ πωξς ωξωδε μΰ ϊχιο ΰν ζδ δθψξερθθ (ωδλαψ δϊμεππϊδ ςμιε εΰεμι δεημσ) ΰε ξωΰαδ ωμΰ ξρηψψϊ θεα ΰϊ δξιναρμ"γ πξεκ εαγψκ λμωδιΰ ωΰπι μΰ ξαιο βεψξϊ μϊετςδ δξϊεΰψϊ....

  3. #3
    ξπδμ
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Dec 2002
    ξιχεν
    μεαΰο
    δεγςεϊ
    17,444

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: δϊπδβεϊ θξτψθεψδ ατΰβ'ψε Q ιγπι, 2500

    αγιεχ αβμμ πδβιν λξεκ, ςν ξεγςεϊ ιϊψ μψλαν, διφψπιν ςαψε μπεψεϊ αιχεψϊ αξχεν ωςεπιν, ΰε μωςεπιν ξπεδμι ξηωα ωδξηεβ αδν ζζ ξδΰξφς ψχ αξφαι χιφεο εμΰ ξωχσ αξγειχ ΰϊ δξφα δΰξιϊι αξπες.

    ϊϊηιμ μγΰεβ λωδθξτ' ϊςαεψ ΰϊ δ105 ξςμεϊ αϊπΰιν χωιν εηξιν. ΰε λωδιΰ ϊςμδ ξςαψ μπεψξμι γεεχΰ αξφαιν ωαδν δθξτ' ΰξεψδ μδιεϊ πξελδ, λξε ιψιγδ ΰψελδ αηεψσ.

  4. #4
    ηαψ ψωεν ιεΰα τεμρ's Avatar
    ϊΰψικ δφθψτεϊ
    Jul 2003
    ξιχεν
    ααιϊ
    δεγςεϊ
    2,502

    αψιψϊ ξηγμ ϊβεαδ μδεγςδ: δϊπδβεϊ θξτψθεψδ ατΰβ'ψε Q ιγπι, 2500

    חדות - מ 97 מעלות ל 90-92 מעלות בטווח של מאות מטרים.
    טרמוסטט אכן הוחלף. התופעה בגללה הוא הוחלף לא חזרה, כך שאני מאמין שהוא תקין.
    חנן - זה מה שחשבתי. עודף המידע, לא מסייע. השאלה היא האם ההתנהגות הזו היא נכונה, או שהיא מצביעה על תחילתה של תקלה.
    πςψκ μΰηψεπδ ςμ ιγι ιεΰα τεμρ; 21-02-10 αωςδ 12:59. ριαδ: .

πεωΰιν γεξιν

  1. ξγ θξτψθεψδ ψεχγ αγιτπγψ TD5
    ςμ ιγι whisky ατεψεν τεψεν μπγψεαψ Land Rover
    ϊβεαεϊ: 25
    ςγλεο ΰηψεο: 27-05-10, 17:53
  2. ωΰμδ μαςμι Q 2500 ιγπι
    ςμ ιγι ιεΰα τεμρ ατεψεν τεψεν ξιφεαιωι Mitsubishi
    ϊβεαεϊ: 10
    ςγλεο ΰηψεο: 31-12-09, 21:31
  3. αςιιδ αξγ θξτψθεψδ
    ςμ ιγι ιπεο ατεψεν τεψεν β'ιτ ρετδ εψπβμψ YJ/TJ
    ϊβεαεϊ: 16
    ςγλεο ΰηψεο: 25-12-09, 21:35
  4. τΰβ'ψε χφψ 94-2000 2500 ιγπι - ωΰμεϊ
    ςμ ιγι 100100 ατεψεν τεψεν ξιφεαιωι Mitsubishi
    ϊβεαεϊ: 2
    ςγλεο ΰηψεο: 05-08-09, 10:49
  5. χφϊ αμβο ατΰβ'ψε-γιζμ 97 ιγπι
    ςμ ιγι γπιΰμ ΰιω δδψ ατεψεν τεψεν ξιφεαιωι Mitsubishi
    ϊβεαεϊ: 5
    ςγλεο ΰηψεο: 20-10-08, 15:05

δψωΰεϊ τψρεν

  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν πεωΰιν ηγωιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μτψρν ϊβεαεϊ
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μφψσ χαφιν
  • ΰιο αΰτωψεϊκ μςψεκ ΰϊ δεγςεϊικ
  •