Close
1 16 16

: ?

  1. #1

    Jul 2006
    1,033

     ?

    , ' ' , . , , ( , , ).

    .

    :

    ?
    ' ' ( )?
    ? (, CTEK - ?)
    ?
    / - ?

    ,


  2. #2
    idanw's Avatar
    Jan 2006
    2,845

     : ?

    - , .
    ( ) - , , - .
    , , 6 , 60 10 .

    , .


  3. #3

    Jan 2006
    645

     : ?

    , .... CTEK?

  4. #4
    nir.samo's Avatar
    Mar 2005
    1,473

     : ?

    CTEK 3600, 360 " .
    .
    () .

  5. #5
    42's Avatar
    Feb 2009
    11,134

     : ?

    ...

    idanw
    - , . : . ,
    ( ) - , , - . : ...
    , , 6 , 60 10 . : . "-" .
    6 6 , , , , - 10 .

    , . : .

    , , .

    "" - "" , .

    , , . ( ) . - 100 , .

    .
    ;

  6. #6
    's Avatar
    Jan 2007
    559

     : ?

    ..

    - .

  7. #7

    Jul 2006
    1,033

     : ?

    ..

    - .
    ,

    ?
    ?
    ? ?


  8. #8

    Dec 2002
    2,348

     : ?

    ..

    - .
    \ , .

  9. #9
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : ?

    3600 CTEK. - . , .

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  10. #10

    Jul 2006
    1,033

     : ?

    eran4x4
    \ , .
    ?
    , ?
    ??


  11. #11
    's Avatar
    Jan 2007
    559

     : ?

    67
    ?
    , ?
    ??


    ...

    , - 11.5 -11.8V


    -7 100





    -330 "

  12. #12

    Jul 2006
    1,033

     : ?

    ,

    ?

    ,


  13. #13

    Dec 2002
    17,444

     : ?

    , , , .
    . , 97-100 , . .

    , , , , , , . .

    , , 100 , 0-30 . .

    , - 11.5 -11.8V
    , 11.6 . 11.8 30 .
      

  14. #14
    's Avatar
    Jan 2007
    559

     : ?

    אייל67
    מעת לעת, לאחר שהג'יפ עומד מס' ימים, אני בבעיה עם המצבר. לא יודע אם זליגת הזרם מוגזמת, או שטבעי כי לאחר שבוע או קצת פחות, לא ניתן להניע (בהנחה של מצבר במצב ממוצע, לא חדש, לא עתיק).

    במצבים אלו שוב עולה בי המחשבה אולי לרכוש מטען מצברים.

    עכשיו לשאלות:

    חוסר יכולת להניע לאחר השבתה של שבוע זה תקין?
    אילו קריטריונים משמשים להבחנה בין מטען א' למטען ב' (קיימים פערים עצומים במחירים)?
    מה ההבדל בין מטען אלקטרוני למטען סטנדרטי? (אסף, ציינת באחד השרשורים כי אתה משתמש במטען אלקטרוני של CTEK - איזה דגם?)
    האם המטענים כוללים מנגנון להגנה מפני טעינת יתר?
    התאמת מטען למשימה/מצבר - כיצד?

    כל דגש ותובנה יתקבלו בברכה,

    אייל



    חנן-
    פותח השרשור תיאר מצב של פריקה עד כדי חוסר יכולת הנעה,ללא המצב שבו לא יכל להניע לא היה יודע שיש פריקה.
    כל פעם כזו מזיקה הרבה יותר מירידת מתח ל11.8 V

    אינני יודע מהיכן הטבלה שצירפת, הבדיקה האמינה היא בדיקה בעומס- ירידה מתחת למתח של 9.5V משמע מצבר לא תקין, ישנם בדיקות נוספות אך לא כאן המקום

    אכן מצבר שנפרק ולו במעט - ניזוק, המצב קורה גם ללא ידיעתך בעמידה עם אורות גבוהים, הפעלת כננת וכו', עדיין ,מניעת הפריקה למתחת למתח המאפשר הנעה בקלות מאריכה מאד את חיי המצבר שלא לדבר על המצב שבו בשטח שכחת מקרר עובד וכו'

    בנוסף אם תנתק את המצבר במתח 11.8V ותמתין חצי שעה לפחות , תראה זה פלא המצבר מתאושש ומעלה מתח .

    מי שמעדיף לטעון כל זמן שהוא לא נוסע- אולי עדיף...
    אני מעדיף פיתרון שיאפשר לי 1- לדעת שישנה בעיה ובמקרה שאני לא בסביבה- להגן על המצבר
    2- יאפשר לי עדיין התנעה בכל מצב

    כמובן שאין נסיון להטעות אף אחד
    וכמאמר חברות האשראי-ט.ל.ח

    שבת שלום
    דידו

  15. #15

    Jul 2006
    1,033

     : ?

    .
    CTECK , - 70$ .

    ...


  16. #16
    BackDoorMan's Avatar
    Sep 2006
    2,625

     : ?

    לא נראה שמשווק בארץ , אבל פה מדובר במטען מתוחכם .
    למטען Inelco מספר תוכניות טעינה ייחודיות המיועדות למצברים שעברו פריקה עמוקה ובדרך כלל אינם ניתנים להחייאה.


  1. xenophon 4X4
    : 1
    : 29-09-09, 10:43
  2. : 0
    : 19-07-09, 08:50
  3. nirzi3 + '
    : 6
    : 13-12-05, 15:58
  4. ?
    + '
    : 3
    : 12-08-05, 00:53

  •