- , .
( ) - , , - .
, , 6 , 60 10 .
, .
, ' ' , . , , ( , , ).
.
:
?
' ' ( )?
? (, CTEK - ?)
?
/ - ?
,
- , .
( ) - , , - .
, , 6 , 60 10 .
, .
, .... CTEK?
CTEK 3600, 360 " .
.
() .
3600 CTEK. - . , .
.
,
?
,
חנן-
פותח השרשור תיאר מצב של פריקה עד כדי חוסר יכולת הנעה,ללא המצב שבו לא יכל להניע לא היה יודע שיש פריקה.
כל פעם כזו מזיקה הרבה יותר מירידת מתח ל11.8 V
אינני יודע מהיכן הטבלה שצירפת, הבדיקה האמינה היא בדיקה בעומס- ירידה מתחת למתח של 9.5V משמע מצבר לא תקין, ישנם בדיקות נוספות אך לא כאן המקום
אכן מצבר שנפרק ולו במעט - ניזוק, המצב קורה גם ללא ידיעתך בעמידה עם אורות גבוהים, הפעלת כננת וכו', עדיין ,מניעת הפריקה למתחת למתח המאפשר הנעה בקלות מאריכה מאד את חיי המצבר שלא לדבר על המצב שבו בשטח שכחת מקרר עובד וכו'
בנוסף אם תנתק את המצבר במתח 11.8V ותמתין חצי שעה לפחות , תראה זה פלא המצבר מתאושש ומעלה מתח .
מי שמעדיף לטעון כל זמן שהוא לא נוסע- אולי עדיף...
אני מעדיף פיתרון שיאפשר לי 1- לדעת שישנה בעיה ובמקרה שאני לא בסביבה- להגן על המצבר
2- יאפשר לי עדיין התנעה בכל מצב
כמובן שאין נסיון להטעות אף אחד
וכמאמר חברות האשראי-ט.ל.ח
שבת שלום
דידו
.
CTECK , - 70$ .
...![]()
לא נראה שמשווק בארץ , אבל פה מדובר במטען מתוחכם .
למטען Inelco מספר תוכניות טעינה ייחודיות המיועדות למצברים שעברו פריקה עמוקה ובדרך כלל אינם ניתנים להחייאה.
![]()