габм-ишрсфш ае йзйгъ "жзм" лое CLUNE-V егеойе, озййбйн щйрей баешлй щрй дгшййщфийн (чгой дшбд йеъш ашек, азешй щвн ллд чцш, йдйд дшбд йеъш чцш) едн ощайшйн аеък тн гшййщфи азешй чцш огй щтебг бжейъ згд огй. еаж ъщлз одвбдеъ...
зещб блйееп щм фшейчи габмш тм дсйчс.
ан дйд огебш бсефд ма дййъй отмд аъ дщамд, лй цйоег ишрсфшйн бсефд деа фъшеп йгет, щм йзйгъ дфзъд щм д-231 бйп дишрсфш дочешй м-AX15, ежд вн ма оаег йчш.
абм б-CJ ма оцаъй фъшереъ, еарй биез щйщ.
аж одн дфъшереъ мцйоег ишрсфшйн бйп грд 300 мвйш T176?
лм ойгт ресу йъчбм ббшлд.
габм-ишрсфш ае йзйгъ "жзм" лое CLUNE-V егеойе, озййбйн щйрей баешлй щрй дгшййщфийн (чгой дшбд йеъш ашек, азешй щвн ллд чцш, йдйд дшбд йеъш чцш) едн ощайшйн аеък тн гшййщфи азешй чцш огй щтебг бжейъ згд огй. еаж ъщлз одвбдеъ...
ма терд бфешен
мщамеъ, чещйеъ, тцеъ, ъебреъ, ра мфреъ бд"ф
מה הבעיה שאתה מנסה לפתור/ להרוויח?
האוטו רץ לך עם ה33 ויותר עצלן קצת בכביש? י.העברה בסרנים ותהנה מכל הרווחים.
סתם רוצה LOW של טרקטור חקלאי יותר ממה שכבר יש בCJ? יש קיט הפחתה לטרנספר עצמו שמעלה את הLOW מיחס של 2.7משהו ל1, ל4:1.
יחס ההעברה של ה-LOW בסיקס הוא 2.62, בסרנים 3.31, וגם ההילוך הראשון שלו לא מאוד קצר. יחס הזחילה הכולל רחוק מלהיות איטי.
הסיקס זוחל טוב ויש לו בלימת מנוע מצויינת פשוט כי המנוע שלו בעל נפח גדול ומהלך בוכנה ארוך מאוד. לכן הוא מאוד גמיש ולא מתנגד להסתובב לאט, במהירות אפס כמעט.
כל זה נכון עם הצמיג המקורי בגודל 29'. עם 31' עדיין הג'יפ עובד מצויין. עם צמיגי 33 הוא כבר יוצא קצת מאיזון. ללא ספק...
גם אני חושב שעדיף להחליף יחסי העברה בסרנים ולהחזיר לג'יפ את יחס ההעברה הכללי המקורי שלו, במקום להיכנס לסרט של דאבלר, שבג'יפ טיולים מעטים המקומות בהם אפשר לנצל אותו או למצוא יתרון מעשי ואמיתי שלו.
אלא אם המטרה שלך היא ההתעסקות שבבנייה (מה שנראה לי הסיפור כאן), ולא הפיתרון הפשוט והמוכח לבעיה אמיתית.
ма терд бфешен
мщамеъ, чещйеъ, тцеъ, ъебреъ, ра мфреъ бд"ф
ארז, אני מכיר את הפתרונות שיש לשוק להציע חוץ מדאבלר.
יחסי העברה זו פשרה שממנה אני לא ארוויח יחס זחילה 1:100 בערך, כמו שאמרת, LOW של טרקטור. ויהיה פחות נוח בכביש לדעתי.
קיט בטרנספר זה אחלה אבל יקר ולא נותן את המגוון שמערכת עם דאבלר מציעה.
וזה פחות מעניין.
היחס המקורי בסרנים הוא 3:31 ד"א...
יש אנשים שנהנים להסב מנועים להזרקה, להפוך אותם לסטרוקר וכו', אני השתעממתי ורוצה פרויקט מאתגר ומעניין, וזה אחד שממש בא לי עליו (נכון, זה יתקרב למחיר של הקיט לטרנספר ואולי יעבור אותו, אני מודע לכך), זו התשובה לשאלה שלך, דרור.
מי מכיר צימודים בין T176 לדנה 300?
אז ניחשתי נכון. למעשה - לא היה צריך לחשוב אחרת... זה היה כל כך ברור.
בזמנו אמיר לרדו בנה כאן בארץ זחל כזה שהיה מיועד לסופה, שעבד היטב והיה אמין ומוצלח.
נדמה לי שמוני רכש אותו ממנו והתקין בסופה שהיתה לו אז. תתייעץ איתם.
אל תשכח גם שבמצב LOW-LOW אתה אולי זוחל כמו טרקטור, אבל דיר-בלק לנגוע בגז לא בעדינות! בגלל הכפלת המומנטים לחיצה לא עדינה עלולה לפתל/לגזור על המקום את הציריות שלך...
ма терд бфешен
мщамеъ, чещйеъ, тцеъ, ъебреъ, ра мфреъ бд"ф
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
אחרי קצת מחקר וחשיבה, הכיוון הוא כזה:
האוזינג וגיר AX15 של סופה, צימוד טרנספר 231 שמתחבר ישירות לגיר ועם קצת מאמץ (של מציאת הדגם הנכון של ה-231) גם ישירות לדנה 300.
היחס שמתקבל הוא 1:93 בסופר LOW.
http://www.jeepolog.com/423.html
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=38686
היתרון הוא שאני אוכל להרכיב את הרכבת העברה הזו מחוץ לאוטו ברובה, ועל הדרך לעבור לגלגל תנופה סופה + סטרטר, להרוויח עוד הילוך מה-AX15 וטבעת קלוקינג מהקיט שהופך את ה-231 ליחידת הפחתה.
העזרה שאני צריך -
האוזינג סופה מתחבר ישירות למנוע CJ?
האורך שלו ושל הגיר ארוך יותר מול הסטאפ המקורי של ההאוזינג וה-T176 המקורי בסיקס (יואב)?
איזה דגם טרספר 231 אני צריך (סונומה 4X4?)? כמה קשה למצוא אותו?
מה סד"ג מחירים? של גיר+האוזינג סופה?
של טרנספר 231?
של הסבת דריישפטים?
דעות על התוכנית?
עריכה:
רגע ג'ו, יש 231 שמתחבר ישירות ל-T176? אני בכל זאת אשמח להימנע מהחלפת גיר.. אני כבר מבולבל מבחינת מה מתחבר למי...
лм тег деа 23 щйрййн...мфй жлшерй 5 оъек д6 бшвйн оъайойн, абм жд ма ощрд, блм очшд ъцъшк чмечйрв шйрв,
бойгд щъшцд мдшлйб 231 м176, лгй мйцш аъ джейъ дрлерд.
ерзог мшаеъ аъ дощеш щдйд мй фтн...
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
ל-AX15 יש יציאה של 23 שיניים (בגרסאת 4X4), כמו ל-T176.
מה שאומר שטרנספר 231 של סופה אמור להתחבר ל-T176 בצורה של Bolt on? אורכי הציר זהים בגירים? יש בעיה עם תבנית הברגים של ה-231 שלא תתחבר Bolt on ל-176, לא? קלוקינג רינג פותרת את הבעיה? לא צריך לחפות על העובי שלה (זו לא קלוקינג רינג אלא מתאם לכל דבר עד כמה שאני מבין, הזווית היא אותה זווית לא?) עם ציר שונה?
לפי הכתבה הזו: http://www.jeepolog.com/423.html, היה צריך למצוא דגם מסויים של 231 כדי שתאים לדנה 300. אני לא מבין למה, אם במילא הקיט התאמה פותר את הבעיה הזו.
אתה יכול לשפוך אור על הנושא המבלבל הזה?
בנוסף, לא מצאתי שום אתר או חנות שמספקת קיטים של Mad Rooster
тщйъ сми
ма офъйт бщтеъ ламд,
лп,
лп,(ае чшеб мбери аеп)
зещб щлп, ма желш
мфй жлшерй бешв азг од6 гешщ ийфем
лп,
лм тег дшмечйрв шйрв деа бтшк 13 оо, айп бтйд
дбтйд дйа бжеейъ, емлп рлрсъ дчмечйрв шйрв мтрййп
доегм длъбд ма шмеерий мк, теош дшлйб аеъе тм 4L60E
емлп дщъощ б231C, аъд ошлйб тм AX15, еъщъощ б231J
едсйбд дйа, осфш щйрййн щерд
ма ъоца зреъ мжд, рсд мзфщ бPBB ебайбй, ощн дчйи блъбд ба.
етеу мйщеп лбш.
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
дрд, щма ътййу зс езмймд......
http://www.pirate4x4.com/articles/pr...ws/mad_rooster
http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=402968
http://www.google.com/imgres?imgurl=...:&tbnh=107&tbn
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/doubl...5fCarQ5fTruckQ
абм.....бочен мдътсч бччй,
од гтък тм мдшлйб ишрсфш иейеид...ае 2...ае азг тн 4.7:1?
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
тгййп ма свшре аъ жд, ан афщш тм д-T176 арй отгйу... афщш?аъд ошлйб тм AX15, еъщъощ б231J
аъд йлем мфши? айк жд оъзбш? од даешк бтшк? айжд чйийн цшйк еоайфд?абм.....бочен мдътсч бччй,
од гтък тм мдшлйб ишрсфш иейеид...ае 2...ае азг тн 4.7:1?
Details!
ре...ре......ре?
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
чцъ ойгеъ, арй бгйеч бщмб щм мфрй дшлбъ ax15 тн грд 300 бcj щмй, аж чцъ тмейеъ еойгеъ.
(лоебп щдлм трййп щм сбмреъ емфтойн оецайн змчйн бжем еле...)
очгйод азешд.
сишиш сефд = 500.
ойсб ойшлеж борет= 40.
вмвм ърефд + жш = 800.
бйъ чма'х = 800 (мазш зшйид)
чма'х = 700.
оййсб мзх = 150.
ожмв мчмах' = 50.
фзйъ бйп дорет мдаежйрв = 100.
даежйрв = 500.
ощабеъ чмах'=1000 (тмйерд еъзъерд тн цйреш)
вйш сефд = 2000 щ"з мощефх.(цшйк мдзжйш аъ дйщп) ае щйфех тцой.
ъещбъ вйш = 85.
оъан бйп двйш мишрсфш = 500.(цшйк гевоа, езши тещд аъ жд бмй бтйд.)
щйрей аешк еайжеп вмй дйрт = 450 - 700 мазг ъмей од доцб.
дозйшйн ъмеййн бк ебожм щмк, од щлъеб фд жд сгш вегм одоеп имферйн ебйшешйн. лоебп щжд йлем мдщъреъ.
аешк дзбймд тг дишрсфш (ax15 тн даежйрв сефд еоъан мишрсфш)ашек б12 с"о оаешк дшлбъ дочешйъ щм дсйчс тг дишрсфш.
ан аъд отерййп мшаеъ, мчреъ ,мдъшщн,мдтъйч,аъ лм двщафи джд,?
йщ мй бзцш цйоег лжд.вйш сефд +оъан+ишрсфш cj
йщ вн даежйрв еощабъ чмац згщд!
зщбъй мдшлйб жаъ еромлъй бгтъй!
0506504300
вм ф"ъ
гоечшаиййд?доцад щм рщйн!!
аойш аъд оалжб аеъй
дAX15
жд чшеб ощфзд мвйш биейеид, афщш мдлмйа бчмеъ, зфщ бPBB, жд ртщд бтбш.
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
щлртъ аеъй
ма двтъй мшащ щшщшъ дожеп лгй мдйеъ цозерй!
озфщ шелщ мжев лмйеъ боцб иеб,лемм тбегд...
ръбчъ одфймйфрйеъ....
айп гавд, 3-4 жшйчеъ щм B12 йфъше аъ дбтйд.
фъшереъ амвриййн мбтйеъ йбеа оашд'б мйщшам [email protected](жлейеъ йецшйн: чебй и.)
щоше тм чщш