μξθα ιγιςϊι, λωπϊεο δμξγδ ϊχιο εδCO βαεδ, ζδ ΰεξψ ωδξξιψ μΰ ξαφς ΰϊ ςαεγϊε. ΰε αβμμ ωδεΰ μΰ ην ξρτιχ, ΰε αβμμ ωδεΰ ρϊεν ΰε ξτεψχ ΰε ρϊν ςιισ.
δι,
μΰηψ ωδξξιψ αχρψδ δϊτψχ μβεψξιν, ςμϊδ δωΰμδ,
λιφγ ιεγςιν ωδβις δζξο μδημισ ξξιψ?
δΰν αγιχϊ 4 βζιν ξςιγδ ςμ λκ?
ϊεγδ,
ρςψ.
μξθα ιγιςϊι, λωπϊεο δμξγδ ϊχιο εδCO βαεδ, ζδ ΰεξψ ωδξξιψ μΰ ξαφς ΰϊ ςαεγϊε. ΰε αβμμ ωδεΰ μΰ ην ξρτιχ, ΰε αβμμ ωδεΰ ρϊεν ΰε ξτεψχ ΰε ρϊν ςιισ.
אפשר על ידי שעון ואקום \ לחץ בהפרש כניסה יציאה .
אפשר על ידי הפרש טמפרטורה כניסה יציאה ( כשהוא תקין הוא מתחמם יותר מהכניסה ) נדרש אקדח טמפרטורה כלי מיוחד
ויש כלי רכב שמחשב הרכב דוגם חישן כניסה מול חישן יציאה .
מתפרק בדרך כלל בגלל פגיעה חיצונית .
לא תקין בדרך כלל בגלל תקלה המערכת הצתה ( פלגים סלילי הצתה )
איציק
ωξψε ςμ χωψ