Close
Page 19 of 26 FirstFirst ... 916171819202122 ... LastLast
Results 361 to 380 of 508
  1. #361
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,522

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    אני מניח שיש גיר אוטומטי שיכול לעשות את העבודה שאתם מבקשים אבל העלות שלו גבוהה מאד מהגיר שנקנה ?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #362
    חבר רשום BackDoorMan's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    2,625

    Default תגובה: תגובה להודעה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    עוד לא הבנתי למה כולכם כמעט מתעקשים על העלאת קבצי תמונות לשרת האתר ולהתחרקש עם כן ממשק נוח או לא , כשאפשר להשתמש באתרי אכסון-שיתוף תמונות ווידאו יעילים ונוחים בהרבה מהג'יפולוג. כמו פיקאסה או PHOTOBUCKET.

  3. #363
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    Quote Originally Posted by GodsFather View Post
    אני מניח שיש גיר אוטומטי שיכול לעשות את העבודה שאתם מבקשים אבל העלות שלו גבוהה מאד מהגיר שנקנה ?
    אם הולכים על גיר אלקטרוני ממוחשב עם 4 הילוכים אז סביר להניח שכן, אבל הוא צריך להיות בנוי ומשופר, ולא הגיר הסטנדרטי.

    גם אז, שרידותו תהיה הרבה יותר נמוכה.

    יש גירים סיקוונסיאליים שהם הכי טובים - גיר רגיל שבו ההילוכים מוחלפים ללא קלאצ'. ככל שהסל"ד גבוה יותר, כך ההחלפה חלקה יותר. בגיר כזה, צריך קלאצ' רק להילוך הראשון ליציאה מעמידה והתחלת נסיעה. כל השאר רץ בנגיעונת, בלי השהייה, מהיר יותר מגיר אוטומאטי.

    ראיתי כזה בארה"ב והחלפתי בו הילוכים על הסטנד בתצוגה ב SEMA. פשוט לא להאמין איך הוא מחליף מהר ויעיל הילוכים, רק בנגיעה קטנה בידית.

    הגיר שאני ראיתי אז היה של MENDEOLA, חמישה הילוכים עם קורונה יותר גדולה משל סרן. היא היתה בקוטר
    של "11.5, שזה יותר מדנה 80....

    הבעיה הקטנה היחידה איתו, היתה תג המחיר - $22,000......

    עד כמה שאני יודע, יש גם לרכבי ה WRC תיבות דוגבוקס,שהן בעיקרון אותו דבר. גם שם המחיר נע בין 60,000 ל 80,000 ש"ח, אם לא יותר.

    זה אומר שגיר 400 שקונים אותו ב 3000ש"ח ומשפצים קומפלט בעוד 2500ש"ח, יכול להחזיק כמה מאות ק"מ עם מנועי סל"ד גבוה. גירים מקצועיים יותר הבנויים בארה"ב, יחזיקו קצת יותר, אבל לא ממש הרבה.

    תשאל למה, אם באמריקה הTT כולם כמעט נוסעים עם גיר 400 וגלגלים גדולים? התשובה היא, ששם יש מנועי ביג בלוק עם סל"ד לא בשמיים ועם מומנט עצום של 90-100 קג"מ, שאז לא צריך יחס העברה נמוך מאד בסרן, כמו שנהוג אצלנו עם מנועי סל"ד גבוה, ואז אפשר להסתפק בשלושה הילוכים.

    באופן זה, אתה יכול ליסוע עם TT בסל"ד סביר של המנוע, עם יחס העברה גבוה ועם גלגל גדול, ועדיין להגיע בהילוך שלישי(ישיר), למהירות סופית גבוהה מאד, אבל עם סל"ד נמוך יחסית בגיר. זה הסוד.

    גיר 400 שיצטרך לעבוד רוב זמנו בסל"ד גבוה, גם אם יבנה אותו המומחה מס' 1 בעולם, לא יוכל לחיות הרבה זמן, יתחמם ולבסוף ישרף.

    הנה כל התורה על רגל אחת.

    מענין, לא??
    הכל שטויות

  4. #364
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,522

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    האמת שזה מעניין מאד ולא רק בשביל התחרויות, אם כי בתחרויות זה הכי בולט וכל שינוי משמעותי מאד לרכב וכמובן יכול להכריע את הכף אם הצוות יגיע למיקום גבוה או לא.

    ומה לגבי התאמות למנוע ? כלומר החיבור בין המנוע לגיר - זה בולט-און או שצריך מתאמים ? וכמובן, אם המנוע ממוחשב ומותאם לגיר ממוחשב ועכשיו אתה מחבר לו גיר לא ממוחשב?

    אגב, אם הבעיה היא ביחסי ההעברה, אז למה לא להכניס עוד גורם באמצע ושהוא יבצע את ההפחתה, כמו טרנספר למשל... ?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  5. #365
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    Quote Originally Posted by GodsFather View Post
    האמת שזה מעניין מאד ולא רק בשביל התחרויות, אם כי בתחרויות זה הכי בולט וכל שינוי משמעותי מאד לרכב וכמובן יכול להכריע את הכף אם הצוות יגיע למיקום גבוה או לא.

    ומה לגבי התאמות למנוע ? כלומר החיבור בין המנוע לגיר - זה בולט-און או שצריך מתאמים ? וכמובן, אם המנוע ממוחשב ומותאם לגיר ממוחשב ועכשיו אתה מחבר לו גיר לא ממוחשב?

    אגב, אם הבעיה היא ביחסי ההעברה, אז למה לא להכניס עוד גורם באמצע ושהוא יבצע את ההפחתה, כמו טרנספר למשל... ?
    1. הגיר הזה הוא של GM וכל הגירים של GM הם BOLT ON למנועי GM.

    2. זה גיר ידני ללא מחשב וללא אלקטרוניקה - פשוט חמור גרם שהידית אומרת לו מה ומתי לעשות.

    3. צמת המחשב של ה LS הזה היא צמת אפטרמרקט בה מנוטרל כל קשר למחשב גיר.

    4.אפשר להכניס יחידת הפחתה(בעצם ההיפך מהפחתה...), אבל זה אומר הרבה מקום נוסף, קיצור גל הינע וכו'.

    5. כשאתה מכניס טרנספר, אתה צריך להפוך אותו, על מנת שציר הכניסה הרגיל יהפוך להיות ציר היציאה, וזאת מכיוון שאתה רוצה ההיפך מהפחתה, וזה כבר משהו קאסטום מייד ולא רצוי להתעסק עם זה ברכב מירוצים, להבדיל מרכב עבירות, שם יש כר נרחב יותר למשחקים כאלה(ראה למשל החרגול, שהיו כמה אפליקציות מוזרות כאלו).
    הכל שטויות

  6. #366

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    Quote Originally Posted by GodsFather View Post
    אני מניח שיש גיר אוטומטי שיכול לעשות את העבודה שאתם מבקשים אבל העלות שלו גבוהה מאד מהגיר שנקנה ?
    נתחיל בזה שהעלות של הגיר לא זולה בכלל וגם הגיר אוטומט שהיה ברכב (מיוחד מארה"ב) עלה לא זול בכלל!

    כשבנינו את הרכב רציתי גיר רגיל חוץ מאמינות גבוה יש לו עוד כמה יתרונות בנהיגת שטח ברכב מירוץ.

    נכון שבאוטומט החיים הרבה יותר קלים אבל...

    יש לנו כמתחרי צוות"עידן הגז" בעיה אנחנו רכב שממומן ע"י חברה(אנרגז) ולכן אם הרכב עומד בכמה תחרויות על

    בעיית גיר חיבים לפתור את הבעיה על מנת לסים תחרויות.

    הוצא סכום כסף לא קטן על גירים אוטומטים והם לא עמדו במבחן כמו שברוך הסביר.

    הפתרון המיידי היה להחליף כרגע לגיר רגיל כמו שכתבתי לא חיים קלים אבל אמינות מעל הכול !!!

    בקשר לתוספת המשקל שברוך כתב (40 קילו) לא מדויק אם לוקחים בחשבון צנרת שמן+שני רדיאטורים לקירור+

    שני מאוררים+תוספת השמן לקולרים שהיו בגיר האוטומט.

    אין ספק שעשינו צעד לא קל אבל אם זה אומר קודם כל לסיים כל תחרות ולעמוד על הפודיום זה שווה!!!

  7. #367
    חבר רשום tomer s's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    דרום
    Posts
    1,064

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    אז חסל מסמרים וחסל פרסות נופלות....

    שיהיה בהצלחה!
    מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
    נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט

  8. #368
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,522

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    ברוך, שלחתי לך ה"פ עם כמה שאלות כדי לא להסיט את הדיון.

    שאלה נוספת -
    לגבי המעבר לגיר הידני, אני מניח שהתאמת רגלית קלאצ' היא עניין של מה בכך אבל בכל זאת - האם יש רגלית ספציפית שאיתה תעבדו שעדיפה למירוצים?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  9. #369
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    לא, אין רגלית מיוחדת.

    דודי לקח רגלית קלאצ' רגילה(של משאבות, לא של כבל) והתאים אותה למקום ולמיקום הקיים.

    לשם כך היה צריך לחתוך חלק מדוושת הברקס ולהתאים גם אותה, אבל זה באמת דברים קטנים ושוליים - עבודות מסגרות והתאמות.

    אתה יכול להעלות כל שאלה כאן, אין סיבה שזה יהיה בה.פ.
    הכל שטויות

  10. #370
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,522

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    טוב, אז הנה -

    אמרת 0
    ". כשאתה מכניס טרנספר, אתה צריך להפוך אותו, על מנת שציר הכניסה הרגיל יהפוך להיות ציר היציאה, וזאת מכיוון שאתה רוצה ההיפך מהפחתה, וזה כבר משהו קאסטום מייד ולא רצוי להתעסק עם זה ברכב מירוצים, להבדיל מרכב עבירות, שם יש כר נרחב יותר למשחקים כאלה(ראה למשל החרגול, שהיו כמה אפליקציות מוזרות כאלו)."

    אתה מתלונן על כך שבארץ משתמשים ביחס העברה נמוך בסרנים בשביל לפצות על היעדר מומנט בסל"ד סביר. ואני שאלתי למה לא לדחוף טרנספר שיעשה את העבודה ולהעלות את יחס ההעברה בסרנים לכזה שעדיין יניע את הגלגלים הגדולים אבל יהיה גבוה מהמצב הנוכחי. אני חושב שפיספסתי אותך בתשובה שלך כי אני לא רוצה להפוך כלום, אני אומר שההפחתה תיעשה באלמנט קודם לסרן ואז גם יהיה מומנט, וגם טורים נמוכים יותר. אני חושב שתוך כדי כתיבת הדברים אני מקבל סחרחורת.

    אופציה נוספת שאני מניח שחשבתם עליה והתבטלה ואשמח לדעת מאיזו סיבה - לשחק עם המנוע עצמו, גל זיזים אחר, מערכת הזרקה משודרגת, משהו שיביא את הקג"מ לסל"ד נמוך יותר. אם כבר השקעתם במנוע, למה בכזה שנותן ביצועים רק בטורים גבוהים ?


    ושוב, אם זה מסיט את הדיון, אני יכול לחפף את זה. כי בתכלס, אלה שאלות של ROOKIE
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #371
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    טוב, אז לא הבנת כלום עד עכשיו

    המצב לפני - מנוע עם מומנט שמגיע בסל"ד מאד גבוה/גיר 3 הילוכים בלי אוברדרייב/יחס העברה נמוך בסרן בכדי להניע גלגל גדול ולהתגבר על חוסר המומנט למטה/מה שנותן סל"ד מאד גבוה של הגיר = נפילה בגיר.

    המצב אחרי (3 אופציות לדוגמא)-

    א. גיר עם 5-6 הילוכים, אשר יאפשר מיצוי מומנט בסל"ד נמוך וגם מהירות סופית גבוהה/יחס העברה נמוך בסרן.

    ב. מעבר למנוע מומנטי(כמו ביג בלוק)/מעבר ליחסי העברה גבוהים כמו למשל 4.10/השארת הגיר 3 הילוכים במקומו.
    זה מאפשר מומנט למטה וגם מהירות סופית גבוהה(בגלל יחס ההעברה) + סל"ד סביר בגיר בהילוך שלישי.

    ג. מה שאתה דיברת - להשאיר מנוע לא מומנטי/להשאיר יחס העברה נמוך בסרן(כמו למשל 5.13)/להישאר עם גיר שלושה הילוכים בלי אוברדרייב/להוסיף יחידה כמו טרנספר, שלא תתן הפחתה אלא להיפך, תיצור אוברדרייב חיצוני.

    בכדי לעשות את זה, אתה לא צריך טרנספר בצורתו הרגילה(שיתן הפחתה) אלא טרנספר הפוך(ציר הכניסה יהפוך לציר היציאה ולהיפך), אשר יתן לך אוברדרייב.

    אתה הבנת את זה, ברוך??

    ובקיצור - אם הבנת ספר לחבריך, אם לא, ספר לי
    הכל שטויות

  12. #372
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,522

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    הבנתי, תודה!

    אם הייתם מתחילים מחדש - ב' היה עדיף על א' ? או שעדיין א' זה הכי זול ?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  13. #373

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    Quote Originally Posted by GodsFather View Post
    הבנתי, תודה!

    אם הייתם מתחילים מחדש - ב' היה עדיף על א' ? או שעדיין א' זה הכי זול ?
    כנראה שאתה לא עוקב מספיק אחרי השירשור לא אם הייתם מתחילים מחדש אנחנו מתחילים מחדש פשוט מחכים לפיבר מאמריקה ונשארים בצורה א והיא בכלל לא

    זולה היא פשוט יותר אמינה מנוע "סטנדרטי" וגיר רגיל חזק שרגיל בסטנדרט לכוחות סוס כאלה גבוהים ובודי יפה. הולך להיות אחלה כלי....

    נ.ב- נזכרתי עוד שני בולמי קינג 3.5 אינץ בדרך מחו"ל לשיפור החבילה

  14. #374
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,522

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    עוקב עוקב, תהיתי אודות הבחירות, זה הכל. עכשיו שאתה מסביר גם את נושא שיקולי האמינות, זה עוד יותר ברור.

    עלו והצליחו.
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  15. #375

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    היום ביצענו נסיעת מבחן הגיר מתפקד מעולה והרכב חבל"ז קבלו סירטון קצר ובהמשך נ עלה עוד סירטון

  16. #376

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    עוד אחד קטן

  17. #377

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    ועוד אחד בקטנה!

    תודה למר טולידאנו על הצילומים

  18. #378
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    Click image for larger version. 

Name:	עידן הגז 020.jpg 
Views:	227 
Size:	216.4 KB 
ID:	38574

    תמונות - עדיין לא מסתדר עם העלאת התמונות,

    זה מה שיצא בינתיים.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	עידן הגז 018.jpg 
Views:	170 
Size:	196.8 KB 
ID:	38575  
    הכל שטויות

  19. #379
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    Click image for larger version. 

Name:	עידן הגז 020.jpg 
Views:	182 
Size:	216.4 KB 
ID:	38576
    הכל שטויות

  20. #380
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default תגובה: פרויקט: TT עידן הגז/צוות טולידאנו

    די, נמאס לי. האתר הזה הפך להיות סיוט של החיים.

    לא מעלה יותר תמונות ולא מתעסק עם זה יותר.

    מר דוד, הבמה שלך - תעלה אתה את התמונות ותעזוב אותי מהצרה הזאת.

    מדהים איך אנשים אינטליגנטים לוקחים זהב והופכים אותו לח'....

    אתר כל כך נעים ונוח, כל כך ידידותי ומהיר, הפך לגועל נפש מרוכז.
    הכל שטויות

Page 19 of 26 FirstFirst ... 916171819202122 ... LastLast

Similar Threads

  1. סוף עידן ה4X4 ?
    By dbarzilai in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 0
    Last Post: 10-07-11, 18:28
  2. ממיר DTT, עידן +
    By חרגול1 in forum אוף-טופיק
    Replies: 10
    Last Post: 25-03-11, 20:00
  3. Replies: 284
    Last Post: 12-05-10, 13:49
  4. תם עידן 96 אוקטן,סקר קטן.מה אתם ממלאים?!
    By RONI in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 14
    Last Post: 06-02-09, 14:46
  5. Replies: 27
    Last Post: 20-04-06, 17:50

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •