фрц'ш блшйеъ щвшн мщшйфд щм дчеофшсеш?
щмен млемн,
бтйд оежшд бTD5 щмй... др"м щръ 2001 оцейг блшйеъ аейш оазешд.
щмщен двтъй ббечш тоес бймгйн бгшк мфйжеш бврйн, даеие ршад бсгш.
сзбч феъз гмъ ещрйд азшй щеот аейш йеца еодш.
осълм едиесйч щм даеие ршад лое лмб оелд фштещйн, цоег цоег мшцфд.
щъй длшйеъ дъшечре бщрйеъ сфешеъ олм даейш.
бтбш жд чшд фтн-фтоййн, дъртъй, лйбйъй, дъртъй едлшйеъ дъомае щеб.
дфтн жд ма чешд...
длшйеъ рщашеъ мма аейш. йщ щрйд щм дчшеофсеш щорсд мтбег еаз"л деа офсйч...
бйаещй рйсйъй длм, орйъеч оцбш етг мрйъеч дфмавйн щоъзбшйн мозщб щм длшйеъ еафйме бгйчд фйсйъ щдчеофшсеш ма йца мийем бмтгй майжд очен тмен щн.
ойеъш мцййп (арй очеед) щлмен ма тжш
штйереъ? ойщде ръчм бощде лжд?
вйм
фрц'ш блшйеъ щвшн мщшйфд щм дчеофшсеш?
ма. длшйеъ ъчйреъ.
дшлб тмд дтшб бофъйт абм мвебд очсйомй.
брсйтд чцшд йшг мвебд швйм.
тн фъйзъ гмъ азшй гйоен орет (!) йшг щеб мчшчт еосшб мтмеъ щеб...
аемй щг ае шез шфайн :shock::?::shock:
ъзъ ддрзд щдчеофшсеш ъчйп, еайп ъчмъ озщб щдшй дозщб реъп фйчег мчеофшсеш мдйлрс мфтемд - ъзмйу аъ дфймиш щм дчеофшсеш.
деа йещб оазешй дфрс дазешй, бъек длру щм даеие.
ан аъд осълм тм дгмъ дазешйъ щм дшлб, ъфшч аъ дфрс дщоамй, гзеу аъ дйг фрйод еъвйт мфймиш щме. деа лршад съен, ебвмм жд мчеофшсеш айп йлемъ мома аеейш.
הקומפרסור תקין כי הרי הוא מרים את הרכב מפעם לפעם וממש מהר כך שהוא לא שרוף או סתום...
משום מה כשהרכב כבר במצב סטנדרטי, פתיחת דלת נוסע גורמת לכל האויר להתרוקן משתי הכריות.
האויר יוצא (לפי שמיעה) מהברזים שצמודים לקומפרסור.
מאיזושהי סיבה הם מקבלים פקודה להפתח לגמרי...
זה קורה רק מדלת נוסע שלצערי בשימוש יום יומי אחרת הייתיי מרתך אותה
מישהו יודע מה הקשר בין הדלת לקומפרסור?
арй ошйн йгййн. ърсд мгбш тн шой 052-2740203.
лрйшад бтййъ зщом - овт шефу \ чцш \ ръч жорй бзеий фйчег ...
аойш.
I must not fear. Fear is the mind-killer.
арй йегт щлщдгмъ фъезд ай афщш мщреъ аъ вебд даеие - дчеофшсеш ма тебг, ърсд мзщеб айк аемй жд чщеш.
боцб решомй лщдаеие бвебд швйм аъд щеот аъ дчеофшсеш тебг?
BODKIM AT THE WITH SCANER-TEST BOOK
tel:054-7367258
רוחות ושדים....
אכן הייתי אצל רמי אתמול כל היום וזה מה יצא בסוף...
אי אפשר היה להתחבר למחשב של הכריות/ABS כי החוט דיאגנוסטיקה שמגיע מהמחשב גיר היה דפוק וחירבש את כל התקשורת דיאגנוסטיקה.
אחרי שטיפלנו בחוט הסורר והתחברנו התחלנו לקבל שגיאות שונות ולא עקביות.
מוחקים שגיאה, נוסעים, מקבלים משהו אחר.
מוחקים שוב ומקבלים שתיים אחרות.
בין לבין האוטו עולה לגבהים ויורד לתחתית בלי שום קשר למה שעושים לו. האמת שגם כששתינו קפה הוא פתאום ירד עצמאית
בסופו של דבר גילינו כי החיבור בקצה הצמה שרצה לסנסור בגלגל שמאלי אחורי דפוק.
הקשר לפתיחת דלת הוא כנראה כי המחשב קיבל מדדים לא נכונים מהסנסור (כי החיבור היה ממש ירוק מרוב קורוזיה) ואז המערכת נכנסה למצב תקלה קבוע.
תודה לכל מי שניסה לעזור.
מחר רמי מתקין אצלי מערכת שליטה ידנית....
גיל
щоше тм чщш