рйчжъ аеейш оотшлъ дбмйод мазш ддзмфд ?
החלפתי לפני כשבועיים את כל מערכת הבלימה הקדמית ב ZX 1400,
מכלול בלימה של ברלינגו, צינורות ברקס חדשים KST (אחים סמי) צינור ברזל אחד שהברגתו נהרסה
הוחלף באחר שעקב קשיי השחלתו חולק ל 3 מקטעים עם מחברים, בוסטר ומשאבת ברקס .
גם אחרי בלימה בעמידה ,לא מצליח לראות בעין שום נזילה משום קטע בחלק הקדמי ( האחוריים עוד לא נבדקו). לא *מהמחברים החדשים לא מהבנג'ואים ולא מהמשאבה, לפני ההרכבה לא היו נזילות כך שאני
לא בטוח אם יש קשר לברקסים האחוריים .
איך אפשר לאתר נזילה ?
גם עם העלמות הנוזל, הרכב בולם מצויין בכל זאת.
рйчжъ аеейш оотшлъ дбмйод мазш ддзмфд ?
zagi - touch wood брййъ гчйн , фшвемеъ цйошйн ебъй тх
ебзешу вн щшеъ мърешй ашебд ( тх , вж ерфи\семш ) щвйа - 0524752200
ניקזתי אויר מהמשאבה כשהיא בחוץ ואח"כ מהקדמיים בלבד, אבל אחרי שגיליתי את הנזילה, חשדתי שהיא נובעת מכך שנותרו בחוץ 2 כריכות בהברגת הצינור אל הקליפר, הברגתי החוצה והברגתי מחדש כדי לגלות שנותרו שוב 2 כריכות בהברגה למרות הידוק טוב,
התקשרתי למוסכניק שאני מטפל אצלו מידי פעם והוא אמר שזה מקובל, אחרי פירוק הצינור והרכבתו לא ביצעתי ניקוז נוסף,
הוא הציע לבדוק את האחוריים אבל לפני ההחלפה לא היתה העלמות כלל.
אני אבצע ניקוז טוטלי בקרוב ואדווח.
лое щлъбъ , рчж аеейш одчгоййн едазешййн егеез ...
р.б - азшй лм рйчеж бгеч офмс щоп еома бдъан .
zagi - touch wood брййъ гчйн , фшвемеъ цйошйн ебъй тх
ебзешу вн щшеъ мърешй ашебд ( тх , вж ерфи\семш ) щвйа - 0524752200
אם לא תמצא בבוסטר, פרק את התופים האחוריים (אם יש תופים ולא דיסקים), הפשל את גומיות האבק מהצילינדרים וחפש מאחוריהן רטיבות.
או.קיי,
אם הנוזל במיכל מתחת לקו התחתון , יש בו אויר ?
במקרה הזה עדיף לפרק את המסטר צילינדר לנקז ממנו את האויר בנפרד, ואז להרכיב,
ככה במקום להתחיל לאלץ את האויר לעבור דרך כל המערכת עד ליציאה מפתח ניקוז הקליפרים,
אני מנקז רק את האויר בצנרת עצמה.
ан аъд шецд мрчж лое щцшйк обмй мвшен ржч ам ъфофн
чз чефсъ рс чфд ожлелйъ едщзм цйреш еачен гшк долсд тг мъзъйъ
ома оти режм бмойн згщ тг щйлсд тм фъз цйреш деачен
збш аъ дчцд дщрй щм цйреш деачен мрйфм рйчеж ефъз
мк ълйп чфд тн од щрщаш одчефса еъсълм тм дбетеъ дофтфтеъ бъек дойлм
лщйфсйч дфйтфет тбеш вмвм
ллмм оъзймйн одвмвм длй шзеч одбесиш еоъчгойн амйе ощот цйш азешй , есъ бмйод азешй (тн йщ)вмвм чгой рест еазшеп вмвм чгой рдв
азш лк ъбгеч ржймеъ / дтмоеъ режм
йщшам 20011 фйаегмйжн бдйъвмоеъе
7 омйеп тбгйн щм 7 ощфзеъ
אני חושב שיש וסת בלימה, מדובר בסרן אחורי עם תופים .
לגבי סדר הבלימה , אני אבדוק , אתה כנראה צודק במקרה שלי, אבל במערכת עם ABS הסדר שונה.
עדכון ,החלטתי קודם לניקוז האויר, לבדוק אם יש נזילה בכל אחד מרכיבי מערך הבלימה.
פירקתי גלגלים קדמיים שוב , לא הצלחתי לאתר נזילה
ואז נתקעתי עם הדראם האחורי, זו פעם ראשונה שיש לי רכב עם תופים, ואחרי הסרת הקאפה,
לא הצלחתי להבין את ההוראות בהיינס , מי מבין מה צריך לעשות פה ?
הבנתי רק שצריך לשחרר בשלב הזה משהו עם פטיש ואזמל עד שיעמוד מול איזה חריץ , ורק אח"כ לשחרר את האום שבמרכז.
לא הבנתי מה לשחרר ולאן.
מי מבין ?
![]()
אם אתה רוצה להוציא את הדראם אתה לא צריך לפתוח את האום שבמרכז.
כמה דפיקות חזקות עם פטיש ונענוע הדראם והוא בחוץ.
למה יש מלא רטיבות בגלגל הקדמי ?
בגדול, לא מומלץ להתעסק עם הדראמים ללא נסיון או לפחות מישהו שמשגיח.
הדראם מבפנים מאוד מורכב. ברגע שיתפרק לך לא בטוח שתצליח להרכיב אותו ותשאר תקוע.
שאלת איך לפתוח, אז ככה : דפוק עם פטיש בעל משקל סביר על שטח הדראם בין החורים של ברגי הגלגל. (כל מכה שלך צריכה להיות מקבילה לזאת שלפניה) בכדי לזעזע שני חלקי הדראם.
בהצלחה.
дшийбеъ байжеш двмвм дчгой ?
чегн рчштд веойд щм цйшйд едщфшйцд вшйж щрйвбъй айлщде тн рййш езеош оойс, аз"л зщгъй
щогебш брежм бмойн щрошз блод фйреъ еолерай азг дцйт мй мдбгйм бйп режм дбмйод мзеош щеорй
т"й щийфъ дайжеш тн оййн щрежм дбмн осйс бдн.
мвбй фйшеч дгшан, ддешаеъ бдййрс щереъ арй аоца чйщеш оъайн еатмд аеъе.
дзбшйн лап цегчйн мвбй змч одшлбйн, щбдн дъеу алп оъфшч мма фтемеъ ресфеъ мазш дешгеъ двмвм. бъефйн ламд аъд бг"л ъшад зешйн бщиз дъеу тн дбшвд щафщш мдлрйс бдн бшвйн щйщмфе аъ дъеу дзецд лрвг дзмегд. бъоереъ щщоъ айп зешйн ламд емлп аемй дфйсчд дбад шмеерийъ мк:
йщ шлбйн, еаемй щмк деа одсев джд, щлп цшйк мфшч аъ даен бщбйм мдешйг аъ дъеу, лй бйъ дойсбйн деа змч азг тн дъеу.
ан жд дочшд бшлб щмк, фъз аъ даен блз, аъд ма цшйк мщзшш щн ощде.
блм очшд, еега щбмн дйг ощезшш мфрй щаъд орсд мдецйа аъ дъеу.
айп щен гбш оешлб бдешгъ дъеу тцое, брйвег мазъ дъвебеъ дчегоеъ щрлъбе лап. фйшеч щм шфйгеъ дбмн тцоп жд лбш сйфеш азш, абм бсд"л огебш лап тм фйшеч дъеу мцешк дццд фрйод.
או.קיי , מצאתי התייחסותלגבי 306 (הזהה מכנית ל ZX) עכשיו צריך להבין על מה הוא מדבר, פשוט זה לא.
Obviously you need to remove the dust cap and hub nut as others have said.
However, the above answerers don't seem to know how to remove the drum properly either.
Using a small torch look through the holes in the drum where the wheel bolts go, slowly rotate the drum as you are doing this and you will -just- be able to see parts of the brake shoe mechanism inside the drum.
Now, what you need to do is to release or wind back the self-adjusting on the brake shoe. This mechanism is fitted to take up the slack as the brake shoe wears.
It is a bar that spans between the top of each shoe just below the level of the wheel cylinder (looking at the back plate the brake pipe and bleed nipple go into the cylinder).
One end of this bar is threaded and sits in the other half of the bar, there is a toothed nut on the threaded section that determines the adjustment, there is also a small piece of thin metal that acts on the toothed nut like a ratchet to prevent the adjuser winding back when driving.
So you need to rotate the drum until you can see that toothed adjuster nut through one of the wheel bolt holes. It will be very difficult to see and everything in there will be black with brake dust making matters worse, the nut will only just be visible at the edge of the hole too.
Use a flat head screwdriver that can fit through the holes and try to turn the toothed nut. Squirting some WD40 in there will help too as the nut is probably frozen solid by now, but persevere and eventually you will screw the adjuster back.
With the adjuster screwed back you should be able to just pull the drum off with your hands, you will then be able to see the lip of rust around the edge of the drum, this lip was catching on the shoes as you were trying to pull it off.Thats why you needed to adjust back the shoes.
When refitting file the lip of rust off the drum first, and adjust the shoes so that you can only just fit the drum over them. Then once the hub nut is refitted you should use your screwdriver through one of the holes to adjust the shoes until you begin to feel friction when turning the drum.
And to any that disbelieve the drum will pull off easily i cite the HUNDREDS that i have personally done.
Source(s):
Citroen/Peugeot Senior tech.
2 years ago
כשיש שחיקה רצינית של התוף נוצרת בגזרה שלא באה במגע עם רפידת הבלם בליטה שמפריעה להוצאת התוף. הוא מדבר על רצועת חלודה שגורמת לקושי בהוצאת התוף.
אתה עוד לא שם. קודם כל תפתח את האום ותנסה לפרק את התוף. אם אז תהיה לך בעייה, תצטרך להחזיר את המותחנים האוטומטיים אחורה כפי שהוא תיאר.
בדרך כלל יש גישה למותחנים האוטומטיים בפחית האחורית של הבלם. לכן נשמע קצת מוזר שהוא מכוון להגיע אל המותחנים האלה דרך החורים של ברגי הגלגל.
לפני שאתה מתחיל להילחם במותחנים האלה באופן גניקולוגי וודא במאה אחוז שכבלי בלם היד משוחררים. אולי אפילו תנתק אותם מהידית. יש סיכוי טוב שזה יספיק בשביל שתוכל להוציא את התוף.
חנן , ראית בתצלום את הסירקליפ מתחת לאום ?
יכול להיות שהוא נועל משהו שמפריע לחילוץ ?
אני הולך לבדוק אם לא יהיה רטוב מידיי בחוץ![]()
ма демк лмен !
даен ъчет , бечсд 32 озебшъ мофъз дашек мбшвй двмвм, гшйлд тн дшвм , гфйчеъ бфийщ тм чцд дйгйъ едаен ма жж оймйоиш.
ай афщш мшаеъ аъ ае мждеъ аъ дбешв щдеа огбш тмйе , дашъй бфрс мъек дзешйн себбъй аъ дъеу
еайп, афйме дзгшъй обшв бъчеед щйъмбщ тм зшйх лмщде байжеш дзщег абм мма дцмзд.
длм лоти щзеш еома абч сргмйн.
щоше тм чщш