למה שלא תגרד עוד 10K ותקנה את הדבר האמיתי: פראדו
גם פוזה, גם אמין, גם שטח, גם כביש.
תזהר לא להתפתות לפרילנדר, שאומנם נראה מליון דולר אבל זה גם מה שתצטרך להוציא בפעם הראשונה שיכנס למוסך...
למה שלא תגרד עוד 10K ותקנה את הדבר האמיתי: פראדו
גם פוזה, גם אמין, גם שטח, גם כביש.
תזהר לא להתפתות לפרילנדר, שאומנם נראה מליון דולר אבל זה גם מה שתצטרך להוציא בפעם הראשונה שיכנס למוסך...
הי נדב (וכל השאר)
אני רוצה שוב להודות לכם על התשובות...
האמת היא שבגלל שזה אמור להיות רכב השטח הראשון שלי, אני לא לגמרי סגור על הדרישות. יכול להיות שפתאום אני אגלה שאני נמשך לנסיעות שטח הרבה יותר ממה שחשבתי, ויכול להיות שבדיוק להיפך. מה שבטוח הוא שכרגע אני גר במרכז, לומד בירושלים פעמיים בשבוע ומסתובב קצת במרכז בשאר השבוע (סביבות ה- 20,000 ק"מ בשנה להערכתי). עד עכשיו הירידה לשטח התבצעה בעיקר עם רכבי עבודה (טנדרים בעיקר) של חברים, ובעיקר לצורך טיולים רגליים - ארוכים יותר או פחות. עכשיו החלטתי שבא לי לממש איזשהו חלום וללכת על ג'יפ משלי. לגבי ה"פוזה", דווקא לא מתאים לי משהו מנקר עיניים אלא ג'יפ שנראה סולידי, לכן חשבתי על הטרופר או הפאג'רו או הטראנו, שהבנתי שמשלבים גם יכולות שטח סבירות (פלוס) וגם נסיעה סבירה בכביש.
זהו, זה באופן קצת יותר מפורט. מקווה שלא חפרתי מידי...
תודה, לירז
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שבת שלום לכולם
למה לא תקנה גראנד ויטרה ארוכה, יש גם דיזל 2000 סמ"ק
יש אוטומט, וזה בתקציב שלך שנת 2000 בערך
וגם יש לה הילוך כוח
תהנה
משה
בחיים צריך רופא טוב ועורך דין טוב ו.... ג'יפ כמובן
יש לי טראנו 96 בנזין, כל מה שכתבו פה לגביו זה גיבוב אחד גדול של שטויות.
נכון, זה לא רכב שטח אמיתי, כי אין לו 2 סרנים חיים ואין לו נעילה אחורית, אבל יש לו יכולות שטח שיספקו אותך לדעתי לפי מה שאתה מתאר.
ובאמאשלכם, תעשו ג'סטה ותפסיקו להתפלסף, כי עם הטראנו העדינה הזו אני נכנסתי למקומות שאנשים עם סופה אכלו הרבה חרא ושבירות ויצאתי בלי שריטה אפילו, אז לפני שאתם מסיקים מסקנה לגבי הרכב, תבדקו גם מי נהג אותו.
בברכה, אור
הגענו לימים טובים בג'יפולוג, פרדו זה הדבר האמיתי
(מבלי לזלזל ביכולות הפראדו, הצחיק אותי שבאתר ששמו הוא ג'יפולוג
טיוטה הפך להיות הדבר האמיתי...
ולגבי השאלה המקורית, תעשה סיבוב על כמה רכבים מכמה סוגים,
תקנה את זה שהכי כיף לך לנהוג בו ולראות אותו בחניה שלך.
יפסיק להיות כיף? הדרישות שלך מרכב שטח יהיו גדולות יותר (או אולי בכלל תגלה שאתה נהנה רק מהנסיעה ברכב גבוה על כביש או שביל כבוש) תחליף. זו לא חתונה קתולית.
סער.
לא!
צועניה ..
הי סהר, מבלי לזלזל בתגובה שלך אני חושב שהיא מיותרת לחלוטין.
האיש שואל מה מומלץ ולא שתריץ אותו אחרי כמה סוגי רכבים וגם עם כן תן לו המלצה כזאת או אחרת וכיוון, מי נותן מה.
בדרך כלל מראשם ראשוני על רכב קשה מאוד להרגיש אותו מכל הבחינות ומושב נוח ומזגן טוב יכולים לשנות פלאים את העדפותיך, עדיף להגיע עם נקודת פתיחה ממוקדת יותר על הרכבים הללו.
ופרדו זה לא הדבר האמיתי? אז מה כן, צ'ירוקי סטנדרטי?
מעניין...
לדעתי בתקציב שלך עדיף לך להוריד את האופציה של הטרנו מכיוון שהוא באותו מחיר נותן לך פחות, ביחס לפג'רו ולאיסוזו.
למה עצבים ? ...
מבלי לתפוס צד ואני לא בא להגן על סער,
אבל לאתר קוראים "ג'יפ"ולוג ... ולא טויוטלוג.
וכן, ג'יפ יש רק אחד, מה לעשות
לגבי ההצעה של סער, אני חושב שמה שנוח לי או לך או לסער לא חייב להיות נוח לכותב ולכן מאד כדאי לו שינסה בעצמו.
סיבוב על 3 רכבים יתן לו הרבה יותר יכולת החלטה מאשר קריאה של דעה אישית שלי או שלך של מישהו אחר.
וטראנו, בעיקר עם מנוע סולר, זאת בחירה מעולה שאני ממליץ עליה בשתי ידיים. בעיקר מתוך נסיון אישי יום יומי
מה גם שמול הפג'רו הוא יתן אוטו יותר חדש והרבה יותר שמור כשאת הנעילה המקורית של הפג'רו הוא כניראה לא צריך לפי מה שהוא כותב, מול הטרופר הוא פחות אטרקטיבי אם מתעלמים מנושא מנועי הדיזל הנוראיים והבעיתייםשבאו בטרופר דיזל של השנים 98-04 ששומר נפשו וכספו ירחק מהם כמו ממחלה ממארת.
צועניה ..
קראתי את כל השירשור, ולא הבנתי למי יש זנגילה יותר גדולה???
עכשיו ברצינות , אתה מעוניין ברכב עם פוזה לכן אני ממליץ לך לקנות ויטרה קבריולט.
לא תאמין איך הצעצוע הזה מושך צומת לב.
יתרונות : הרכב לא שביר לחלוטין , חוץ מביצה קדמית כאשר היה לא נעולה , אחרי נעילה לא ניתן לשבור אותה.
המנוע של בלנו אין מה שמתקלקל, כמו כל פרייבט חלקים זולים מאוד במנוע.
אין צורך במיגונים סוזוקי בנו את הרכב משוריין( לי אין מיגונים אני שובר ג׳יפים ולויטרה לא קורה כלום)
שיפורים לרכב שיהפכו אותו למפלצת, אתה תגמור ב׳ עד 20000 לעומת רכבים אחרים שמגיעים ל 50000 ויותר.
יש עוד מלא נגמר לי הכוח .
חסרונות רכב קטן לטיולים גדולים עד 2 אנשים .
אישור לצמיגי 31 קשה עד בלתי אפשרי גם בקומבינות להביא.
חיסרון קשה מאוד מכשירי תנועה ממש גנבים תפוח משולש עולה 500₪ בערך .
זהו מבחנתי ואם ויטרה אפילו ארוכה נראת לי פצצה רק שאין לא קבריולט.
נ.ב׳ המחיר של הרכב ישאר גבוה לעד בגלל הקבריולט.
נ.ב׳ נוסף יכולות שטח אחרי שיפורים היא לו מביישת שום מפלצת בשטח ולזה יש לי קבלות.
אז אתה אומר שהזנגביל שלך הכי גדול??
צועניה ..
לא לי אין את הזנגילה הכי ענקית כאן אבל מכובדת מאודדדד!!!!
דבר נוסף יש לי את הויטרה 3 שנים ,מהיום הראשון אני מחפש אלטרנטיבה נוספת. בנתים לא מצאתי ,אם היה לי תא מטען מאחורה, לעולם לא הייתי מחליף את הצעצוע שלי....
תכלס גם לטראנו אין תא מטען
בשביל זה קניתי גגון.
טעות נפוצה שחושבים שלרכבים הגדולים יש מקום. זה נכון רק לארוכים. היחיד הקצר עם תא מטען מכובד הוא הטרופר. למיצובישי ולניסן אין כלום. קדחת ...
צועניה ..
שלום לכולם, ותודה לתום ויניב על ההתייחסות, אבל השרשור הזה הוא מלפני חצי שנה בערך... אחרי בדיקה של כל שלושת הדגמים המדוברים (טראנו, פאג'רו וטרופר) והרבה שעות קריאה בפורומים השונים, בסופו של דבר קניתי טרופר בנזין קצר שנת 2000, ובינתיים אני מאוד מרוצה ממנו (טפו טפו טפו), ובגלל שהעבודה קרובה לבית גם הוצאות הדלק לא בשמיים.
אז שוב תודה לכל מי שענה - גם אז וגם עכשיו - ואולי השליפה של השרשור הזה מהארכיון תעזור גם למתלבטים חדשים.
נתראה בשטח,
לירז
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
שמרו על קשר