διι ωξϊι μα ωΰφμι αΰεθε ξεψλαιν 5 χτιφι ςμιν ξΰηεψδ εΰφμ ηαψ ωμι ξεψλαιν ψχ 4 ξδ ξδν δεΰ δπλεο ??
ιω μφιιο ωΰφμι δΰεθε διδ ξεβαδ
δξμιφε μι μςωεϊ ςιψβεμ μχτιφι ςμιν μτπι ωΰπι ξημισ αεμξιν δΰεθε ξξω χωδ ξωδε ιλεμ μδβιγ μι αςψκ λξδ ςεμδ μςωεϊ ςιψβεμ ?
ΰτι αεηπιχ
יש כמה סטאפים שרצים בארץ, כתוצאה ממוטציות שונות שיוצרו במהלך השנים לסמוראים, לא בהכרח באופן מקצועי או נכון.
5 עלים, בהנחה והם לא יוצרו במיוחד, זה יותר מידי וזו סיבה עיקרית לרכב "קשה". יש שמגביהים בערגול , יש שמגביהים על ידי הוספת עלה, יש שמאריכים נדנדות, יש שמשלבים בין האופציות.
לפעמים, בגלל קפיץ "עייף" מעדיפים להוסיף עלה כי הערגול לא מחזיק הרבה זמן.
גש לקפיצאי שיעיף מבט ויגיד לך אם אפשר לשפר קצת את הנוחות הזו על ידי הורדת העלה ומבלי להפסיד גובה או לפחות לא הרבה גובה.
אה ו...חיפוש היה מגלה לך את זה ועוד כמה נפלאות על ענייני קפיצי עלים וקפיצאים.
μΰ δβςϊι μψΰω ωψωψϊ δξζεο λγι μδιεϊ φξηεπι!
ξητω ψελω μζεβ λμιεϊ αξφα θεα,λεμμ ςαεγδ...
ωξψε ςμ χωψ