ςλωιε ψχ πωΰψ μςωεϊ χμιτ λξε ριτεψ δβιθψδ αΰψφεϊ δαψιϊ
μξι ωιω ΰϊ δχιωεψ ωιφψσ μωψωεψ δζδ .
ΰιφιχ
אז עלה לי רעיון מטורף, יש לי סים ישן שלא משתמש בו של סלקום והילד כל כך רוצה טלפון .. אמרתי יאללה מה איכפת לי ?
עם כרטיס חיוג, לא מכיר אותם.
אז זהו ....
להעביר את הקו שיש לי לטוקמן, זה 150 שח. לקנות סים חדש, 70 שח. שאלתי למה .. בקשתי נציג בכיר.
שירן ענתה בנימוס, בקשתי בנימוס נציג בכיר.
שירן אמרה בכיף, תמתין.
וניתקה.
אז צלצלתי שוב, וחיכיתי עד שכנעט ניגמרה לי הסוללה של הטלפון... ואז החלטתי שבעצם .. למה מי מת ? למה שאני אתן לכם לזיין אותי ? ועוד לשלם על זה ? חחח וניתקתי.
-----
אז ההודעה מופנית לנציג סלקום שגולש פה לטענת דרור. אני רוצה להודות לך שלקחתם לעבודה את שירן, היא בעצם היתה קול ההגיון ודאגה לי שלא אפול ברשת ולא במקרה או ברגע של חולשה אהיה לקוח שלכם.
תודה.
!!
----
באיזו חברה לדעתכם הכי זול לקבל סים טוקמן עם חיוג לפי כרטיס.
תודה.
φεςπιδ ..
ςλωιε ψχ πωΰψ μςωεϊ χμιτ λξε ριτεψ δβιθψδ αΰψφεϊ δαψιϊ
μξι ωιω ΰϊ δχιωεψ ωιφψσ μωψωεψ δζδ .
ΰιφιχ
ψΰιϊι ΰϊ ζδ
δςπιιο δεΰ ωΰπι ψεφδ μϊϊ μιμγ θμτεο εΰιο μι αψιψδ λμ λκ .... ιω ψχ 3 ξτςιμιν αιωψΰμ.
φεςπιδ ..
הנה הכל פשוט,
לאורנג' משלמים 40 שח חד פעמי ומקבלים סים.
וזהו ... ללא תשלום חודשי וללא התחחייבות וללא שום כלום.
מתברר שגם הפעם נישאר חצי לקוחות של אורנג'.
![]()
φεςπιδ ..
δϊτϊηεϊ ξςπιιπιϊ,ηζψδ ΰμι πφιβϊ ωψεϊ αλιψδ "ψειθμ"
γψεψ ΰϊδ διιϊ ψεα πεωΰ δωιηδ
εαρετε ωμ γαψ ΰξψ ωμξψεϊ ωμΰ δφμιηδ μωλπς ΰεϊι μδιεϊ μχεη ωμδν, ΰπι ΰιω πηξγ εδιΰ πδπϊδ μωεηη ΰιϊι :9 .. ηηηη χψεςιν δρμχεν δΰμε.
φεςπιδ ..
μαχωϊκ ΰιφιχ
εμρμλμεν ϊψΰε εϊμξγε αψεα δξχψιν ιγλν ςμ δςμιεπδ ΰαμ μτςξιν ΰϊν ϊωμξε ςμ λκ αιεχψ....
.
> ηαψϊ δϊςετδ δψρδ με ΰϊ βιθψϊ Taylor διχψδ μμιαε (ωεει $3500) αθιρϊε δΰηψεπδ.
> γιια πιρδ αξωκ 9 ηεγωιν μβψεν μηαψϊ δϊςετδ μωμν με τιφειιν
> ςμ δπζχ ωραμι δξζεεγεϊ ωμ δηαψδ βψξε μβιθψδ ιχψδ ζε.
> αξδμκ ωιηϊε δΰηψεπδ ςν ξπδμϊ ωιψεϊ δμχεηεϊ ωμ ηαψϊ δϊςετδ
> δεΰ ΰξψ μδ ωμΰ πεϊψ με ΰμΰ μιφεψ χμιτ εειγΰε/ωιψ ςμ ηερψ ωιϊεσ δτςεμδ
> ωμ ηαψϊ δϊςετδ αιεθιεα.
> ϊβεαϊ ξπδμϊ ωιψεϊ δμχεηεϊ διϊδ "Good luck with that one, pal".
> γιια ΰλο δςμδ ΰϊ δωιψ ωηιαψ πβγ δηαψδ μιεθιεα.
> ςγ διεν δχμιτ χιαμ ξςμ 7 ξιμιεο λπιρεϊ εδεζλψ αςψευ CNN
> ηαψϊ δϊςετδ ιφψδ χωψ ςν δξεριχΰι εδφιςδ με τιφει ψχ ωιεψιγ ΰϊ δεειγΰε,
> ϊβεαϊε λξεαο διϊδ "Good luckwith that one, pal"
> ηαψϊ δβιθψεϊ Taylor ωμηδ μγιια ηιπν 2 βιθψεϊ θιιμεψ χΰρθεν
> λδεχψδ ςμ δεειγΰε ωιφψ ,ωβψν μςμιιδ ηγδ αξλιψεϊιδν.
> δπδ δειγΰε - ξγμιχ μΰμμδ:
> http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo
ιω λαψ 8.3 ξιμιεο λπιρεϊ
δχμιτ δζδ ξζλιψ μι ηαιμδ ωχιαμϊι αςψα δηβ .ωςαψδ θιτεμ ιρεγι αξωμεη γεΰψ ΰειψ
μηαιμδ δεφιΰε ΰϊ δΰειψ .
ΰιφιχ .
βιΰ ΰεμι ΰϊδ θεςδ? ΰϊδ αθεη?
40 ωχμιν εζδε?
ξδ ςν 60 ΰβεψεϊ μγχϊ ζξο ΰεειψ? ξδ ςν γξι ξςαψ αιο δψωϊεϊ? ΰϊδ ηεωα ωΰπηπε αηαψδ X εδωλο ωμι αηαψδ Y εδβιρ ωμι αηαψδ Z τψιιΰψιν?
ΰϊδ μΰ ιλεμ μγτεχ ΰϊ δξςψλϊ, ζδ μΰ ςεαγ λλδ.
μπε αηαψεϊ δΰμδ ιω δξεο τψθιν χθπθπιν, ωβεψξιν μπε ΰεξπν μδιψΰεϊ λψξΰιν, βπαιν εωχψπιν, ΰαμ δτψθιν δχθπθπιν δΰμδ ωεξψιν ςμιπε ξϊαιςεϊ χθπεϊ λβγεμεϊ.
"λωΰϊδ αξμηξδ εΰϊδ πρεβ μΰηεψ αβμμ ιψι ΰειιακ - ΰμ ϊψευ, ΰϊδ ςωει μξεϊ ςιισ"
ωιδιδ βν 3 ωχμιν μγχϊ ζξο ΰειψ.
μΰ ΰιλτϊ μι αλμμ.
ιεϊψ ηωεα μι μμΰ μδιεϊ λαεμ.
εαγχϊι ΰιϊδ λξδ τςξιν ςγ ωδιΰ φηχδ εωΰμδ ΰν ΰπι φεηχ ςμιδ.
ΰπι βν ςεγ μΰ ωμξϊι ΰζ ιω μι ΰτωψεϊ μωΰεμ ωεα αςξγϊ δξλιψδ.
φεςπιδ ..
נציגת סלקום האחרונה שטיפלה בי היתה אחת "סנדרה" שהפגינה סבלנות ראויה לציון...
במרכז השירות בחולון כבר מכירים אותי. גם כתוב להם כנראה על המסך שצריך לתת לי טיפול מיוחד. לכן, לפני שבוע וחצי כשהחליפו לי את המכשיר, היו נחמדים ויעילים, שלא כמנהגם בדרך כלל. אבל בכל זאת - מה שמוכיח שאם הם רוצים הם יכולים. רק חבל שקודם מוציאים לנו את המיץ ורק אם נעשה בלאגן, הם יחרקו שיניים ויתנו את השירות.
המכשיר - נוקיה 3120, למרות קשיי קליטה זמניים באיזורים מסוימים (גלבוע, גליל) תקין בינתיים.
בימי ההוללות עברה אצלי רויטל אחת. מעניין...נו, מה אמרה עלי רויטל?
μΰ ςεπδ ατεψεν
μωΰμεϊ, χεωιεϊ, ςφεϊ, ϊεαπεϊ, πΰ μτπεϊ αδ"τ
ωξψε ςμ χωψ