Close
1 2 12
1 20 21

: ?

  1. #1
    42's Avatar
    Feb 2009
    11,134

     ?

    ,

    ( )
    ' .
    (2006/7 ) . " , .

    ( ), .

    ?
    ?
    ( ) ?

    ,

    .
    ;

  2. #2

    Dec 2002
    2,348

     : ?

    ?

    ?

  3. #3
    42's Avatar
    Feb 2009
    11,134

     : ?

    eran4x4
    ?

    ?
    ? ( , )
    , , ( ) ...

    .
    ;

  4. #4

  5. #5
    42's Avatar
    Feb 2009
    11,134
    ;

  6. #6

    Dec 2002
    2,348

     : ?

    42
    , , ? ?
    + + -

    - .

    - - - .

    " ( ) - "" .

  7. #7
    's Avatar
    Apr 2007
    537

     : ?

    מסכים עם כל מה שערן כתב, ובנוסף :
    השביל השחור של הארדון לא בעייתי מבחינתך.
    אם אתה מתחיל ממואה, מאוד לא מומלץ עם טוארג לעלות את העליה למצד קצרה על השלוחה, יש שם מדרגה שממש לא מתאימה לטוארג.
    לדעתי אמור להיות שם מעקף לנקודה הזאת, אבל אישית אף פעם לא נסעתי בו.
    אם היו מכריחים אותי, הייתי מעדיף את המדרגה של הנקרות בירידה עם טוארג, ולא בעליה (אבל כמו ערן מלכתחילה לא הייתי עושה איתו את המסלול הזה).
    הכל לפי איך שהמדרגה נראתה לפני חודש (די כרגיל...).
    אם מתעקשים על מזרח הרמון עם טוארג, עדיף להתחיל מהנקרות, להישאר עליו ולצאת מהמישר (וזה כולל גם חלק מהמסלול של דרך הבשמים).
    A man's got to know his limitations
    http://www.youtube.com/watch?v=_VrFV5r8cs0

  8. #8
     's Avatar
    Dec 2002
    23,243

     : ?

    אם מצויד בחבילת שטח - אל חשש. רוב הנקרות זה שביל. קצת דשדש, קצת אבנים. שום דבר מיוחד. בנהיגה רגועה אפילו RAV4 לא צריך להיבהל ממנו. המדרגה לפני מצד קצרה אכן בעייתית - לא מבחינת עבירות נטו כמו מבחינת פוטנציאל הנזק. כדי שטוארג יעבור בלי להיפצע צריך להשקיע בבנייה. בקטעי ה"עבירות" של הנקרות (המדרגה) - בנהיגה נכונה הטוארג יגיע, יעבור ויחזור הביתה כמו גדול, וגם יעשה בית ספר להרבה כלים אחרים, מסוקסים ממנו. רק זהירות על הצמיגים - לא יודע באיזה דגם של טוארג מדובר (כי יש כאלה מהדגמים היותר בסיסיים - TDI ו-R5, עם גלגלי 17' וצמיגים בחתכים סבירים שמאפשרים אפילו הוצאת קצת אוויר...)

    ללא חבילת שטח - יעבור גם כן, אבל במשנה זהירות ואולי עם כמה חבטות בגחון. נא להשקיע במכוון מנוסה ואיכותי מבחוץ, ולבדוק טוב מה יש שם למטה מתחת לגחון - שלא יתברר מאוחר מדי שהבומבה המזעזעת שנשמעה מכיוון הריצפה ושלאחריה הרכב דומם ועצר וממאן להניע ו/או זוז עוד ממקומו = זה עתה דפקתם את חוות השרתים והמוליכים של מחשב ניהול המנוע/גיר/טרנספר/דיפרנציאלים/ברקסים/הגה/חלונות/דלתות....

    מעלה דקלים הוא בעל פוטנציאל לנזק בגחון/פגושים של רכב כזה - סעו דרך נחל ארדון. שביל קל ונוח. לא פחות יפה (לדעתי יותר יפה)

    , , , , "

  9. #9

    Oct 2008
    2,098

     : ?

    ML500 2008 , . 295/45, 45, .

    , .

  10. #10
     's Avatar
    Dec 2002
    23,243

     : ?

    בנהיגה זהירה מאוד ומודעת למגבלות של צמיגים עדינים, גחון נמוך, מהלכי מתלה קטנים, פלסטיקה רגישה ויקרה, אין סיבה שייגרם נזק.
    החשש העיקרי הוא מקריעת צמיג, ומירב תשומת הלב צריכה להיות דווקא בקטעי השביל הפתוחים, שמפתים לתת בגז. אלה כלים עם מנועים חזקים מאוד, הם מגיבים בעוצמה והם מהירים מאוד, וזה כיף לנסוע בהם מהר. גם בשטח, מה שעלול להביא ל"ליטוף" הצמיג באיזה אבן נסתרת חדה. 90% שהפנצ'ר/קריעת הצמיג יגיעו דווקא בזמן נסיעה מנהלתית בשביל ולא בקטע עבירות/טרשי/סלעי.

    אלה מכוניות מאוד מטעות - האלקטרוניקה שלהן מעורבת בכל דבר ומבצעת דברים מדהימים - אתה כנהג צריך רק לכוון את ההגה לאן שאתה רוצה להגיע ולתת בגז בעדינות. זה גורם לרבים להתפעל מהן כאילו אלה מכונות עבירות - הן לא. אלה מכוניות כביש עתירות ביצועים, עם יכולת לנוע בכל סוגי השבילים בנינוחות ובנוחות ולהתגבר פה ושם על מכשולים נקודתיים, לעתים מאוד מרשימים. אבל ברגע שהן נדרשות להתאמץ קצת, אל תופתעו אם הן יפתחו בשביתה. מנסיון העבר שלי - מרצדס ML320CDI נעמד באמצע עליה חולית ופשוט סירב לנוע - לא קדימה ולא אחורה. מערכת המידע של הרכב עדכנה אותי על "התחממות הדיפרנציאל האחורי" וזהו. מכאן ואילך - אין רעשים, אין ריחות, המנוע עובד, הגיר משולב, אבל הגלגלים גורנישט - לא מסתובבים. לא זז הגזר. המערכת פשוט שומרת על עצמה במין סוג של ניוטרל כללי, ומצידה תקים לך אוהל, תדליק מנגל, תאכל, תשתה, תפוס חרופ קצר... והעיקר - תחכה - כי לקח לו שעתיים "להתקרר" ולהחזיר לרכב את יכולת הנסיעה המרשימה שלו, כאילו לא קרה דבר.

    , , , , "

  11. #11
    42's Avatar
    Feb 2009
    11,134

     : ?

    ,

    ,
    , ( ) . . , .

    ( ) ?

    ,

    .
    ;

  12. #12
    's Avatar
    Dec 2002
    ...
    18,023

     : ?

    ,
    .

    2 , .
    ..

  13. #13

    Oct 2008
    2,098

     : ?

    , , , , .
    , , . , , . , "" . 90% '/ //.

    - - . - . , , . , . - ML320CDI - . " " . - , , , , - . . , , , , , ... - - "" , .
    , . ( ) LOW , .

  14. #14

    Nov 2009
    18

     : ?

    42
    ,

    ,
    , ( ) . . , .

    ( ) ?

    ,

    .
    .
    .
    .

    .
    .

  15. #15

    Feb 2004
    2,186

     : ?

    :
    - :
    : - , . , ".
    : - 40 . , .
    .

  16. #16
    asafk's Avatar
    Dec 2002
    34,813

     : ?

    - - , .
    , , ( ) - , , .
    . . . .
    , , . . , .

    , , .

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008

  17. #17
    's Avatar
    Dec 2002
    ...
    18,023

     : ?

    , .
    .

    , ...

    ?

    , , .. .
    ..

  18. #18
    42's Avatar
    Feb 2009
    11,134

     : ?

    , .
    .

    , ...

    ?

    , , .. .
    ... , ...
    ;

  19. #19
    IlanHadar's Avatar
    Oct 2005
    1,773

     : ?

    ,

    , 4X4 .

    , , , .

    "'" , 500 " 10 " , .

    , , , , , .

    , , , , , , , , .
    455 ".
    .

  20. #20

    Oct 2008
    2,098

     : ?

    .

    , . ML500 , 320 " 5 . , , .

    , , . , 50/50 . , . 2 .

    . , . .

    : HAVING SAID ALL THAT, - ML500 . , , - HERMAN CARDON 12 , - .

    ? , - 3+

  1. -
    ' '
    : 3
    : 19-01-11, 08:37
  2. '
    ' 4X4
    : 6
    : 22-12-08, 07:48
  3. ' ?
    safnir '
    : 0
    : 01-08-08, 14:18
  4. '
    Yosi_P 4X4
    : 10
    : 18-04-08, 01:39
  5. RINCEWIND -
    : 52
    : 21-03-03, 18:57

  •