- - . , , .
( ).
.
, , .
- , ' .
,
.
( ). " , .
100K / (?) .
2000-2001.
, " , 2004 ' 2002.
', " + - .
. / . ", / .
' ? ' ?
.
' ' ( ).
?
, ' , ?
" " + + '?
.
- ARB - 10-11 . .
, ' - , ' .
- , - 4000 , , 2000 ( )
' - " RUBICON EXPRESS, , 10000 . - , , .
- 1000 , , - ...
, .
* , , *
.
, 90K " ...
2003 !!
( ...)
.
. " .
- ""
( ...)
= = 3500 " ( 771) - , 5000 " " .
+ + + = 4000 "
( ) + + +
+ ( ) = 3500 "
11000 " .
- .
- - - - - .
'.
!
, ' ( ).
, 2 !
?
?
, ' ( ).
, 2 !
?
?
? , , 7 , . 2 .
16 ??
כיוון שירדת לדגמי ה XJ, הרי שהפאר כנראה לא בראש מעיינך...
ה XJ מתומחר כמעט כפול משתי סיבות:
1. הוא נדיר
2. אנשים מוכנים לשלם - כי הוא נדיר
מעבר לזה, מדובר ברכב מאוד מוצלח לטעמי, אמנם מעט קטן וצפוף יחסית, אבל הוא ג'יפ אמיתי שמתאים לחיי היום-יום.
כיון שאני מטפל ברכב שלי בעצמי, ובזמן האחרון גם ברכבים של כמה חברים (סתם כי יש לי זמן פנוי ואני נחמד) אני לומד להעריך את הפשטות של ה XJ לעומת הטרופר (למשל...) או אפילו הפראדו של טיוטה. אני לא מדבר על אמינות, אני מדבר על פשטות הטיפול והגישה למכלולים.
תרשה לי להציע רכב נוסף,
גראנד צירוקי ZJ מודל 98 V8.
יותר ישן ממה שחשבת, אבל ישאיר לך עודף בכיס,
הרכב פשוט לטיפול, קיט הגבהה של 3.5-4.5" של רוביקון זה הרבה יותר ממספק עבורו, לרוב המסלולים בארץ גם אוקולונים של 2" יעשו את העבודה.
לא ציינת אם יש לך ניסיון בשטח או לא, אם לא, אל תרוץ להשקיע 20K השיפורים.
הוא מפואר מספיק (יותר מ XJ), הרבה יותר נוח מ XJ, יותר גדול מ XJ ופחות נדיר ממנו ולכן מחירו בהתאם.
סער.
17" -wj