גם מי שלא היה לו יכול להגיד לך באופן די אמין,
השניים לא עומדים באותו level.
אין מה להשוות בינהם.
יש פה כתבה חדשה על הרכב הזה, אני מניח שקראת אותה. אם לא, זה הזמן לקרוא.
לאחר שחיפשתי טנדר מלא זמן ולא מצאתי אני מתחיל לשקול לקנות סובארו אוטבק. אני צריך רכב לסחוב ציוד קל וגם פעם בלצאת לטיולי שטח. מה היכולות של האוטבק בשטח לעומת נאמר טנדר מאזדה או ניסן שנת 2000. האם האוטבק יותר נמוך ופחות עביר? האם הוא אמין יחסית? מה רמת הטיולים שנוכל לצאת איתם באוטבק? מי שהיה לו אשמח לשמוע דעה.
גם מי שלא היה לו יכול להגיד לך באופן די אמין,
השניים לא עומדים באותו level.
אין מה להשוות בינהם.
יש פה כתבה חדשה על הרכב הזה, אני מניח שקראת אותה. אם לא, זה הזמן לקרוא.
צועניה ..
האאוטבק אכן יותר נמוך ופחות עביר מטנדרים 4X4. יכול להיות שהוא מספק את הצרכים שלך - אבל הוא מוגבל הרבה יותר מטנדר 4X4 בהרבה מסלולי שטח.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אם אתה רב הזמן בעיר (נוחות) ולא מטייל במסלולים קשים מידי - האווטבק יהיה כנראה הרבה יותר מתאים.
תן לו חיזוק לעבירות עם כאלה (מהאתר הכתום) ואתה כנראה די מסודר.
מנסיון - נהיגה בטנדר הרבה הרבה פחות נוחה...
גם עם הגבהה סבירה, האאוטבק עדיין אינו יותר מרכב שבילים. רכב שבילים מצויין, יש לומר, אבל לא רכב שטח.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר