הנתונים אצלי דומים עד זהים לשלך. תוצאת התאוצה כנ"ל.
מה דעתכם להסוף נתונים כמו: דגם מנוע, משקל, מידת צמיג ותאוצה מ 0 ל 100 ?
כך תיהיה אינדיקציה מינימלית למצב המנוע יחסית לאחרים.
נתחיל ממני - מנוע 2L, משקל כ-2100 ק"ג, צמיג - 31, מ 0 ל 100 ב 55 שניות (ללא רוח גבית)
מי שובר את השיא :mrgreen:
הנתונים אצלי דומים עד זהים לשלך. תוצאת התאוצה כנ"ל.
zagi - touch wood בניית דקים , פרגולות צימרים ובתי עץ
ובחורף גם שרות לתנורי ארובה ( עץ , גז ונפט\סולר ) שגיא - 0524752200
מה? זה יכול להגיע עד 100??
השרשור נהפך ל"קבוצת תמיכה"![]()
חברה, קדימה לשפוך, לא להיתבייש :-D
בהיילקס שהיתה לי, פעם נסעתי 123 קמ"ש ב GPS... אז כן, זה מגיע ל 100 וגם יותר.
רק זה לקח את רוב כביש החוף![]()
צועניה ..
בסמוראי 1000 מדדתי פעם 28 שניות. אני לא צוחק. אמיתי.
אתם רוצים להגיד שהיילקס יותר איטי מזה?....
אחח.... החיים עם פחות מ-10 שניות בסופה פתוחה מקבלים פתאום פרופורציה אחרת.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שלום
טוב השירשור הזה נתן לי חשק הבוקר לעשות את הבדיקה.
היילקס 99 עם 400 אלף ק"מ. ב 370 אלף ק"מ, הוחלף מנוע, למנוע מיבוא, לאחר שלא היתי מרוצה מהקודם.(מנוע 2L-T )
האוטו שוקל לדעתי בערך 2200 ק"ג כולל כל הפגושים, מיגונים.
צמיגי שטח מלא 31/10.5/15 לחץ אויר 28.
לאחר ממוצע של 3 בדיקות, בישורת 23 שניות מ 0-100. רוב הזמן היה בין 80-100.
פלג_
אצלי מנוע עם טורבו, בסביבות 20 ומשהו שניות ... והוא מפסיק להאיץ באזור ה-130 ... עם סבלנות מגיע עד 140.
הבעיה שאחרי דקה בעומס מלא, הוא מתחיל להתחמם ...
אני רואה שצריך לוח שנה ולא סטופר כדי לבדוק 0-100 בהיילקס.
מי מדבר על זמן התגובה מ 0- 100
מה עושים כשעוצרים במחסום בכניסה לירושליים מכיוון מעלה אדומים![]()
באיזה הילוך מתחילים
איציק
איציק,
שאלה קלה מאוד
עליתי כמה פעמים עם ההיילקס עם מטען מלא מאחורה ועוד עגלה של 2 טון בערך מהמפעלים לכיוון ערד.
לוקרים משוחררים, ראשון או שני low והמוווווווווווווון סבלנות.
![]()
צועניה ..
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
מה שנקרא:
עגלה-עגלה אבל לפניך..
![]()
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
זה מאד פשוט,
אני נוסע די הרבה בכביש 6 ורואה איפה הסמוראים נשארים מאחור.
כמה שהגמל עצל, הוא עדיין מסוגל להשאר בעליות של כביש 6 במהירויות נורמליות, מה שאני לא ראה את הסמוראים מצליחים.
לדעתי הם מאד קרובים עם יתרון קל לגמל.
אתה מבין שזה דיון אווילי שת'כלס הוא סוג של מירוץ צבים?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
דורון אתה דיברת על זריז,
נראה לי שלמרות הכל הסמוראי הרבה יותר זריז, קשר ישיר למשקל הכלי.
מבחינת מהירות שיוט, סביר להניח שההיילקס יהיה קצת יותר טוב, החשיבות של המשקל פוחתת, ומנוע דיזל עם קצת מומנט יכול לשמר מהירות בעליות..
מה שה-1300 של הסמוראי.. מסרב לעשות ללא הורדת הילוך, לפעמים שניים.
כן אני מבין שזה דיון מיותר, בינינו.. זה לא יהיה הראשון בפורום.. ודואג לשמור אותי ער בשיעור משעמם אימים, אז מה רע?!
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
אחד הדיונים הכי מצחיקים שהיו בזמן האחרון בפורום, בבקשה תמשיכו:-P
יואב
שמרו על קשר