Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 35
  1. #1

    ברירת מחדל בעיה בטרנספר

    בשבוע שעבר ביקשתי את עזרתכם בשל רעשים במהלך הנסיעה.
    בדיקה של הרכב במוסך (אשר אני סומך עליו מאוד) העלתה כי מקור הרעש מהטרנספר.
    אציין כי היתה ידוע לי בעיה בטרנספר מזה זמן רב שכן, העברה ל- LOW גורמת לרעשים מתכתיים צורמים ביותר והקפצת הידית לניוטרל.

    הטרנספר הינו מסוג 247J. הרכב WJ שנת 2000.

    מובן כי לא ניתן לדעת מה בדיוק הבעיה בטרנספר לפני פירוקו.
    יש טעם לפרק ואז לבדוק האם כדאי לתקן (ובמידה ולא אאלץ לשלם למוסך על עבודה - מבלי שהטרנספר תוקן)
    או שאולי כדאי לייבא קומפלט ? (אני לא יודע מה המחיר)
    או שאולי כדאי לחפש מפירוק ? (ולהסתכן כי לא ברור מה מצב החלק שיירכש).

    הצעות תתקבלנה בברכה.

    אם מישהו יודע מה עלות ייבוא, אודה על קבלת פרטים.

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    לפני התקלה העברתה לlowבמצב ניוטרל ??

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי zik5 צפיה בהודעה
    לפני התקלה העברתה לlowבמצב ניוטרל ??
    כן. אני יודע איך להעביר.
    כבר כאשר רכשתי את הרכב, לפני כשנתיים וחצי, היתה הבעיה עם ה- LOW
    זה לא הפריע לי כל כך עד היום. כעת, כאשר יש רעש בנסיעה, אין לי ברירה, אלא לטפל בטרנספר.

  4. #4
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    כן. אני יודע איך להעביר.
    כבר כאשר רכשתי את הרכב, לפני כשנתיים וחצי, היתה הבעיה עם ה- LOW
    זה לא הפריע לי כל כך עד היום. כעת, כאשר יש רעש בנסיעה, אין לי ברירה, אלא לטפל בטרנספר.

    עצור .

    הרי בכל מקרה אתה צריך לפרק ,
    אם יצא שאפשרי לתיקון אז תקן ,
    אם הלך לעולמו 247 ממליץ בחום על החלפה ל242 - 5 מצבים .
    לא צריך לייבא יש גם בארץ.
    תתחיל עם הבדיקה שלך במוסך ותעדכן ,בהתאם לכך תוכל לקבל החלטה.

    רונן

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי גניסלב רונן צפיה בהודעה
    עצור .

    הרי בכל מקרה אתה צריך לפרק ,
    אם יצא שאפשרי לתיקון אז תקן ,
    אם הלך לעולמו 247 ממליץ בחום על החלפה ל242 - 5 מצבים .
    לא צריך לייבא יש גם בארץ.
    תתחיל עם הבדיקה שלך במוסך ותעדכן ,בהתאם לכך תוכל לקבל החלטה.

    רונן
    242 מתאים בדיוק, ללא ביצוע התאמות ? מה לגבי הפנל בתוך האוטו ? (יש בו סימון רק של HI ו- LOW) ?

  6. #6
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    242 מתאים בדיוק, ללא ביצוע התאמות ? מה לגבי הפנל בתוך האוטו ? (יש בו סימון רק של HI ו- LOW) ?

    מתקינים ,מסמנים את הנקודות ויוצרים את הכיתוב מתוך צילום פנל 5 מצבים {+ ניילון } ומדביקים במקומות המסומנים .
    מנסיון - יוצא לא רע .

    רונן
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	5 positions shifter bezel.jpg‏ 
Views:	229 
Size:	93.3 קילובייט 
ID:	23723  

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי גניסלב רונן צפיה בהודעה
    מתקינים ,מסמנים את הנקודות ויוצרים את הכיתוב מתוך צילום פנל 5 מצבים {+ ניילון } ומדביקים במקומות המסומנים .
    מנסיון - יוצא לא רע .

    רונן
    תודה. נראה מרשים.
    אני מבין כי ההתקנה פשוטה ואינה דורשת קומבינות.
    אתחיל לברר מחירים, למקרה הצורך.

  8. #8
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    תודה. נראה מרשים.
    אני מבין כי ההתקנה פשוטה ואינה דורשת קומבינות.
    אתחיל לברר מחירים, למקרה הצורך.

    אני ?
    קומבינות ?!
    תתבייש לך ..

    הצילום המצורף הוא של מקורי ,לא של מוסב .
    אבל התוצאה במוסב לא רעה .

    רונן

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    רונן תודה. החלפתי את הטרנספר ל- 242. הרעשים הנוראיים אשר היו בנסיעה נעלמו.
    אתה יכול להסביר לי רק איך אני יוצר את הסימונים החדשים.
    שוב, תודה על הטיפ של החלפת הטרנספר ל- 5 מצבים.

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    רונן תודה. החלפתי את הטרנספר ל- 242. הרעשים הנוראיים אשר היו בנסיעה נעלמו.
    אתה יכול להסביר לי רק איך אני יוצר את הסימונים החדשים.
    שוב, תודה על הטיפ של החלפת הטרנספר ל- 5 מצבים.
    משהא (אנחנו מאותה המשפחה ולא יודעים מה השם שלך בכלל??)

    תתחדש.

    כמה זה היה מסובך? כמה עלה התענוג? איפה עשית?

    לגבי סימון, צריך מידות (מרחקים בין השלבים) ואז ניתן "לעצב" משהו במחשב ולהדפיס או לצרוב בלייזר על מדבקת פלסטיק ולהדביק על הכיסוי הקיים.
    תכין משהו ותדפיס על נייר, תגזור לסרגל ותמדוד בג'יפ. עד שזה יהיה בדיוק.

    זה לא פרפקט כמו למצוא באיביי כיסוי קומפלט מקורי, אבל במגבלות ארצינו הדפוקה, זה מספיק טוב.

    בינתיים מצאתי את זה: http://www.jeepforum.com/forum/f126/...-bezel-993428/
    30$ וזה שלך...

    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  11. #11
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    למה צריך את זה בכלל ?
    מצב1. הכי קדימה - זה 4X2
    מצב2. זה 4X4 נעול
    מצב3. זה 4X4 פתוח
    מצב4. זה ניוטרל
    מצב5. הכי אחורה זה LOW4X4 נעול


    ברוב ימות השנה תיסע ב מצב 1
    ברוב השטחים [ offroad ] תיסע ב מצב 3

    בשטחים קשים - 5
    לגשם על הכביש [ דומה למה שהיה לך עד עכשו ] מצב 3
    מצב 4 לשטח מוצלב ללא עליות [ שלא מצריך LOW, אבל מצליב ... ]

    לא כ"כ קשה ...
    בכל מקרה אם כבר אתה מכין מדבקות תכין גם לי ...

    ותהנה ..

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    יוסי, ממך ציפיתי ליותר...

    13$ וזה אצלך...

    http://www.jeepforum.com/forum/f129/...-bezel-984297/


    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  13. #13
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    יש לי מדפסת מדבקות...
    אבל האמת, שמתרגלים ...
    מקס' התבלבלת ונסעת עם דיפ' פתוח איפה שצריך סגור... ו ... פירפר לך הגלגל ... לא מתים מזה ... רק פאדיחה ...

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    75

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    נשמע מעניין
    אולי אפשר עוד פרטים כמו איפה קנית ,כמה עלה,משומש,חדש
    והכי חשוב עם זה מתאים לwj ללא שינויים פשוט פרק והרכב!!
    למען האמת בזמן שאני נוסע ללא הדריי שפט הקידמי נראה לי שהרכב מגיב יותר טוב
    ואפילו חוסך בדלק(בגלל שהוא נוסע 4x2)
    תודה ארז

  15. #15
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    הי,

    מ ז ה חסכתי מאז שאני 5 מצבים ,
    פתחתי 5 תוכניות חסכון....אחד לכל מצב .

    שטויות ,תהנה .מה כבר חוסכים ? 5% אם בכלל !
    שלא נדבר על ההגבהה והצמיגים -אופס חזרת בחזרה לנתוני צריכת המוצא שלך.

    היתרון האמיתי הוא ההנאה בנהיגה של היום יום ,אני נהנה מה 2X4 .
    אבל זה רק אני.

    לגבי הסימון -
    פשוט מאד מסמנים את נק' ה"קליק" של כל מצב .
    אני הדפסתי {מתוך הקובץ המצורף בתחילת השרשור} את הפונטים שבצילום ,
    חתכתי,ניילנתי בכיסוי קשיח,והדבקתי לאחר כבוד במקומות שסימנתי.
    זה לא המקור אבל עושה ת'עבודה ולא בולט.

    בהצלחה .

    רונן

  16. #16
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    יש לי מדפסת מדבקות...
    אבל האמת, שמתרגלים ...
    מקס' התבלבלת ונסעת עם דיפ' פתוח איפה שצריך סגור... ו ... פירפר לך הגלגל ... לא מתים מזה ... רק פאדיחה ...
    נכון לא מתים מזה אבל זו דרך טובה לשבור ציריה במיקרה הטוב ועד דיפ מרכזי (טרנספר) במיקרה הרע

    כמו כן מצב 4 זה ניוטרל לפי מה שכתבת ובניוטרל לא נוסעים לשום מקום
    ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
    7 מליון עבדים של 7 משפחות

  17. #17
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי סוזי המשתוללת צפיה בהודעה
    נכון לא מתים מזה אבל זו דרך טובה לשבור ציריה במיקרה הטוב ועד דיפ מרכזי (טרנספר) במיקרה הרע

    כמו כן מצב 4 זה ניוטרל לפי מה שכתבת ובניוטרל לא נוסעים לשום מקום

    סוזי מה ניש ? ,

    למה לשבור ? ,
    הסימון מדוייק לגמרי וכך גם התוצאה בפועל.
    וכמו שיוסי גורס {והוא גורס.:roll:} בשטח אתה לא משחק עם המצבים "כל רגע"
    וכשכבר כן מחליף ,אז זה באוטומט.

    זוכר לך .:wink:לטובה.
    רונן

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    אייל,

    השם הוא שרון. בעת הרישום התבלבלתי בין שם משתמש לסיסמא

    את ההחלפה ביצעתי אצל אורן ממושב כפר הנגיד. הוא מבצע שיפורים וטיפולים לגיפים ומייבא, בין היתר, חלקים לגיפים ובכלל זאת טרנספרים.

    הטרנספר + ההתקנה = 2,800 ש"ח.

    הפעולה לא מסובכת במיוחד. מפרקים את הטרנספר הישן מהרכב, מוציאים מבית הטרנספר הישן את כל המכלולים הפנימיים, מכניסים את החלקים של הטרנספר החדש ומתקינים חזרה ברכב. בתוך בית הטרנספר אין התאמות מיוחדות.
    ההתאמה היחידה הינה קיצור החלק המתחבר למוט ברכב (מדובר בפלך מברזל). המוט הקיים מותאם ל- 3 מצבים והחדש ל- 5 מצבים.

    לדעתי, הרכב נהיה קליל יותר, הנסיעה נוחה יותר, והחשוב מכל - ניתן לפרפר בגלגלים האחוריים.
    הרעיון עם מדבקות לא נראה לי הכי טוב (מבחינה אסטטית).


    החלק המוצע ב- 13 $ לא מתאים ל- WJ

    ארז (או אחרים), מתי אני נוסע במצב 2 ? (אני שואל ברצינות ולא בצחוק).

  19. #19
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    אייל,

    השם הוא שרון. בעת הרישום התבלבלתי בין שם משתמש לסיסמא

    את ההחלפה ביצעתי אצל אורן ממושב כפר הנגיד. הוא מבצע שיפורים וטיפולים לגיפים ומייבא, בין היתר, חלקים לגיפים ובכלל זאת טרנספרים.

    הטרנספר + ההתקנה = 2,800 ש"ח.

    הפעולה לא מסובכת במיוחד. מפרקים את הטרנספר הישן מהרכב, מוציאים מבית הטרנספר הישן את כל המכלולים הפנימיים, מכניסים את החלקים של הטרנספר החדש ומתקינים חזרה ברכב. בתוך בית הטרנספר אין התאמות מיוחדות.
    ההתאמה היחידה הינה קיצור החלק המתחבר למוט ברכב (מדובר בפלך מברזל). המוט הקיים מותאם ל- 3 מצבים והחדש ל- 5 מצבים.

    לדעתי, הרכב נהיה קליל יותר, הנסיעה נוחה יותר, והחשוב מכל - ניתן לפרפר בגלגלים האחוריים.
    הרעיון עם מדבקות לא נראה לי הכי טוב (מבחינה אסטטית).


    החלק המוצע ב- 13 $ לא מתאים ל- WJ

    ארז (או אחרים), מתי אני נוסע במצב 2 ? (אני שואל ברצינות ולא בצחוק).


    למרות ההלצות , התשובות היו רציניות לחלוטין. וגם זאת...

    במצב 2 שזה 4X4 נעול [ מרכזי] אתה תיסע בשטח שלא מצריך LOW [שביל ישר עם הצלבות למשל..] אבל עדיין מצריך חלוקה שווה בין הסרן הקדמי לאחורי. ובוודאי שלא על הכביש, לא חושב שתשבור משהוא כל כך מהר, כמו שכתב /ה המשתוללת, אבל תרגיש אינוחות גדולה מאד במיוחד במהרויות חניה.


    ובכל מקרה, אם כ"כ חשוב לך הסימון, יש ב EBAY סרגלים כאלה למכביר.

    בהצלחה

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    עדיין הלא הבנתי מתי אני נוסע ב- 4X4 סגור ומתי ב- 4X4 פתוח.
    אם ניתן, תסבירו לי בבקשה, מה הכוונה בכל אחד מהמצבים מבחינת תזוזת הגלגלים הרי אין לרכב נעילות.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. בעיה בטרנספר טרנו
    על ידי riko בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 24-10-09, 19:11
  2. בעיה בטרנספר
    על ידי לירן אילון בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 01-11-05, 18:27
  3. בעיה בטרנספר של גימי 94
    על ידי UNIX בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 08-03-05, 19:48
  4. בעיה בטרנספר?
    על ידי moriseven בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 05-02-05, 18:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •