Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 35 מתוך 35
  1. #21
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    עדיין הלא הבנתי מתי אני נוסע ב- 4X4 סגור ומתי ב- 4X4 פתוח.
    אם ניתן, תסבירו לי בבקשה, מה הכוונה בכל אחד מהמצבים מבחינת תזוזת הגלגלים הרי אין לרכב נעילות.
    בשני מצבי ה 4X4 הטרנספר "מעביר" את התנועה קדימה ואחורה.

    במצב נעול- [בדיוק כמו בנעילת סרנים], הכוונה שהחלוקה קשיחה, 50-50 לא משנה אם הגלגלים באוויר או על הקרקע.

    הדרך הכי פשוטה להבנת העניין היא לדמיין שאתה ב ווילי עם הג'יפ - ז"א שני גלגלים קדמיים באוויר.

    עכשו, במצב נעול, הרכב ימשיך להתקדם, כי החלוקה קשיחה. והטרנספר לא בודק האם גלגל באוויר או לא.

    במצב פתוח, הרכב ייעצר, כי כל כוח המנוע יפרפר את הגלגלים הקדמיים אבל לא יעביר תנועה אחורה.

    לגבי היישום:
    ממש כמו בנעילת סרנים. במקום שבו אתה מצליב, ז"א שלפעמים אחד הסרנים ייאבד קשר עם הקרקע, סע עם נעול. כמוכן גם בשביל מהיר וחלק , סע עם פתוח.

    כביש רטוב- רק פתוח. 4X4 - לשפר אחיזה, אבל אם תנעל תעמיס על המערכת עומס מיותר ולא מועיל.

    המצב היחידי שבו תיסע עם 4X4 נעול בכביש, הוא במצב שבו [מסיבה כל שהיא..] ניתקת את אחד הדרייבשאפטים. . . במצב כזה אם לא תיסע עם 4X4 נעול הרכב לא יתקדם כלל ....



    מקווה שעזרתי .

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    בשני מצבי ה 4X4 הטרנספר "מעביר" את התנועה קדימה ואחורה.

    במצב נעול- [בדיוק כמו בנעילת סרנים], הכוונה שהחלוקה קשיחה, 50-50 לא משנה אם הגלגלים באוויר או על הקרקע.

    הדרך הכי פשוטה להבנת העניין היא לדמיין שאתה ב ווילי עם הג'יפ - ז"א שני גלגלים קדמיים באוויר.

    עכשו, במצב נעול, הרכב ימשיך להתקדם, כי החלוקה קשיחה. והטרנספר לא בודק האם גלגל באוויר או לא.

    במצב פתוח, הרכב ייעצר, כי כל כוח המנוע יפרפר את הגלגלים הקדמיים אבל לא יעביר תנועה אחורה.

    לגבי היישום:
    ממש כמו בנעילת סרנים. במקום שבו אתה מצליב, ז"א שלפעמים אחד הסרנים ייאבד קשר עם הקרקע, סע עם נעול. כמוכן גם בשביל מהיר וחלק , סע עם פתוח.

    כביש רטוב- רק פתוח. 4X4 - לשפר אחיזה, אבל אם תנעל תעמיס על המערכת עומס מיותר ולא מועיל.

    המצב היחידי שבו תיסע עם 4X4 נעול בכביש, הוא במצב שבו [מסיבה כל שהיא..] ניתקת את אחד הדרייבשאפטים. . . במצב כזה אם לא תיסע עם 4X4 נעול הרכב לא יתקדם כלל ....



    מקווה שעזרתי .
    תודה רבה.

    עזרת לי מאוד.

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה

    המצב היחידי שבו תיסע עם 4X4 נעול בכביש, הוא במצב שבו [מסיבה כל שהיא..] ניתקת את אחד הדרייבשאפטים. . . במצב כזה אם לא תיסע עם 4X4 נעול הרכב לא יתקדם כלל ....
    יוסי,

    לא יודע אם יש הבדל (ולא נראה לי שצריך להיות), אך בנוגע לטרנספר 3 מצבים (247) המצוטט לעיל איננו נכון, כלומר גם עם דרייבשאפט קידמי מפורק אתה יכול להתקדם יופי ב- 4X4 פתוח. מניסיון

    אייל

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא צפיה בהודעה
    אייל,

    השם הוא שרון. בעת הרישום התבלבלתי בין שם משתמש לסיסמא

    החלק המוצע ב- 13 $ לא מתאים ל- WJ

    שרון,

    א. עכשיו כולם יודעים את הסיסמא שלך...??...
    ב. ל-WJ זה הלינק בפוסט אחד לפני זה ב - 30$

    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  5. #25
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל67 צפיה בהודעה
    יוסי,

    לא יודע אם יש הבדל (ולא נראה לי שצריך להיות), אך בנוגע לטרנספר 3 מצבים (247) המצוטט לעיל איננו נכון, כלומר גם עם דרייבשאפט קידמי מפורק אתה יכול להתקדם יופי ב- 4X4 פתוח. מניסיון

    אייל
    0. נסה לפרק אחורי ולראות אם אתה מתקדם ... ב 242 , במצב 4X4 נעול, עובד כמו תותח ... ככה ירדתי את המרזבה, עם מתלה מקרטע, ודרייבשאפט אחורי מנותק.
    1. אני התייחסתי ל 242, שם זה לא עובד, מנסיון.
    2. 247 - לא מכיר, אבל מה שאתה אומר, לא עושה שכל ... מצד שני עם נסיון לא מתווכח. ייתכן ואתה מצוייד ב"קוואדרה " וזה מה שעושה את ההבדל .. ונועל לפי הצורך.

    אשמח אם מישהו ישפוך אור על הנקודה. לי אישית אין נסיון איתו....

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    יוסי,

    גם אייל לכמה חודשים (כבר לא) וגם אני מלפני שבועיים נוסע בלי קדמי.
    לא מרגיש הבדל בסחיבה, תאוצות וכו'.

    יש קוואדרה דרייב אז אולי זה באמת בגלל זה. לא יודע.

    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  7. #27
    חבר רשום גניסלב רונן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    722

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי eysham צפיה בהודעה
    יוסי,

    גם אייל לכמה חודשים (כבר לא) וגם אני מלפני שבועיים נוסע בלי קדמי.
    לא מרגיש הבדל בסחיבה, תאוצות וכו'.

    יש קוואדרה דרייב אז אולי זה באמת בגלל זה. לא יודע.

    איל

    ללכת עם להרגיש בלי .

    אהבתי !

    אין שום סיבה להרגיש משהו בסחיבה .

    שונתה היום תצורת בולמים {בהי טק מוטורס - 8-) }
    איזו גמישות הג'יפ מקבל ,ממש בלרינה !

    ולא ,אחרי סיבוב בחינה יפה אין זוית גלגול מפחידה .

    התמונות עם מיצב קדמי מחובר וללא אחורי {ללכת בלי ולהרגיש עם :grin:}

    רונן
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Copy of P5120042.jpg‏ 
Views:	164 
Size:	95.3 קילובייט 
ID:	24131   Click image for larger version. 

Name:	Copy of P5120043.jpg‏ 
Views:	159 
Size:	169.1 קילובייט 
ID:	24132   Click image for larger version. 

Name:	Copy of P5120044.jpg‏ 
Views:	163 
Size:	158.1 קילובייט 
ID:	24133   Click image for larger version. 

Name:	Copy of P5120045.jpg‏ 
Views:	169 
Size:	106.6 קילובייט 
ID:	24134  

    Click image for larger version. 

Name:	Copy of P5120047.jpg‏ 
Views:	179 
Size:	141.9 קילובייט 
ID:	24135  

  8. #28
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    מדהים !!!
    כל הכבוד ! לעושים במלאכה ולמשלמים !!

    עוד אחד למשפחת "מלוכסני הבולמים "....

    רונן, עכשו אצטרך להחליף לבולמים ארוכים יותר ... ולהאריך הרצועות
    שמתי לב שאתה מתקרב לסימן שלי על הרמפה ...

    מתי נסיעת מבחן ?

  9. #29

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    O.K הטרנספר הוחלף ועכשיו יש כנראה צורך לתקן/להחליף את הצירייה.
    כאשר אני משלב ל - LOW ונוסע רוורס יש דפיקות מהחלק הקדמי מתחת לרכב. LOW ונסיעה קדימה אין רעש. גם בכל יתר המצבים בטרנספר אין רעש בנסיעה ישרה קדימה או אחורה.
    אני חושב שהרעש מגיע מהצירייה השמאלית מאחר ובפניות שמאלה יש רעש קל מצירייה זו.
    יכול להיות שזה המצב, מאחר וב- LOW מופעל יותר עומס ? אם כן, למה אין רעש בנסיעה קדימה ?
    בכל מקרה מה עושים עם הצירייה ? מחליפים ? משפצים ?
    יוזכר; מדובר ב- WJ שנת 2000.

    שרון.

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    למה אתה חושב שזה דווקא ציריה?
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  11. #31

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי eysham צפיה בהודעה
    למה אתה חושב שזה דווקא ציריה?
    כך זה נשמע כאשר אני מבצע פנייה שמאלה.

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    תיקתוקים או רעשים בפניה שמאלה אינם קשורים בד"כ במיקרה שלך בציריה.
    מתי לאחרונה החלפת שמנים בסרנים? ובאיזה שמן השתמשת? הוספת תוסף?

    כאשר החלפת את הטרנספר נשארת עם אותו דריישאפט מקורי קידמי?

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand צפיה בהודעה
    תיקתוקים או רעשים בפניה שמאלה אינם קשורים בד"כ במיקרה שלך בציריה.
    מתי לאחרונה החלפת שמנים בסרנים? ובאיזה שמן השתמשת? הוספת תוסף?

    כאשר החלפת את הטרנספר נשארת עם אותו דריישאפט מקורי קידמי?
    החלפתי לפני שנה שמן 80/90. שמתי תוסף שרכשתי במכשירי תנועה. אגב, בדקתי האם חסר שמן (ולא חסר) וראיתי כי השמן מאוד מאוד נוזלי.

    לא נגעתי בדרישפט.

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    תשמ'ע,
    להגיד בוודאות היכן הבעיה קשה, אך ההיגיון הבריא אומר שהבעיה קשורה איך שהוא לשינויים שביצעת, למרות שיש משמעות רבה למצב מערכת הQD בסרנים. השמן שאתה משתמש בו אינו מתאים לסרנים שלך, אתה צריך 75-140 מתוסף. אחד הסימפטומים לנעילה עצלה בגלל השמן זה התיקתוק בסיבובים.

    לפני שאתה רץ להחליף שמן, נתק את גל ההינע הקידמי, ואז בדוק בסיבוב אם יש רעש.
    וגם תוכל לאפיין את הבעיה ב LOW שיש לך. אם הרעש נעלם, גל ההינע שלך זקוק להחלפה הCV שם גמור.

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה בטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand צפיה בהודעה
    תשמ'ע,
    להגיד בוודאות היכן הבעיה קשה, אך ההיגיון הבריא אומר שהבעיה קשורה איך שהוא לשינויים שביצעת, למרות שיש משמעות רבה למצב מערכת הQD בסרנים. השמן שאתה משתמש בו אינו מתאים לסרנים שלך, אתה צריך 75-140 מתוסף. אחד הסימפטומים לנעילה עצלה בגלל השמן זה התיקתוק בסיבובים.

    לפני שאתה רץ להחליף שמן, נתק את גל ההינע הקידמי, ואז בדוק בסיבוב אם יש רעש.
    וגם תוכל לאפיין את הבעיה ב LOW שיש לך. אם הרעש נעלם, גל ההינע שלך זקוק להחלפה הCV שם גמור.
    עידכון.

    לקראת עצירה, כאשר המהירות מתקרבת לאפס, גם ב- D, יש דפיקות/נקישות הנשמעות מתחת לרכב בחלק הקדמי מרכזי (בערך מתחת איזור ידית ההילוכים). זה משנה את הדיאגנוזה ?

    אגב החלפת הטרנספר העלימה את הרעש שהיה קודם רק אם אני במצב 2X4. במצב 4X4 נותר רעש, אני מניח מהסרן הקדמי.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. בעיה בטרנספר טרנו
    על ידי riko בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 24-10-09, 19:11
  2. בעיה בטרנספר
    על ידי לירן אילון בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 01-11-05, 18:27
  3. בעיה בטרנספר של גימי 94
    על ידי UNIX בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 08-03-05, 19:48
  4. בעיה בטרנספר?
    על ידי moriseven בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 05-02-05, 18:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •