לפני התקלה העברתה לlowבמצב ניוטרל ??
בשבוע שעבר ביקשתי את עזרתכם בשל רעשים במהלך הנסיעה.
בדיקה של הרכב במוסך (אשר אני סומך עליו מאוד) העלתה כי מקור הרעש מהטרנספר.
אציין כי היתה ידוע לי בעיה בטרנספר מזה זמן רב שכן, העברה ל- LOW גורמת לרעשים מתכתיים צורמים ביותר והקפצת הידית לניוטרל.
הטרנספר הינו מסוג 247J. הרכב WJ שנת 2000.
מובן כי לא ניתן לדעת מה בדיוק הבעיה בטרנספר לפני פירוקו.
יש טעם לפרק ואז לבדוק האם כדאי לתקן (ובמידה ולא אאלץ לשלם למוסך על עבודה - מבלי שהטרנספר תוקן)
או שאולי כדאי לייבא קומפלט ? (אני לא יודע מה המחיר)
או שאולי כדאי לחפש מפירוק ? (ולהסתכן כי לא ברור מה מצב החלק שיירכש).
הצעות תתקבלנה בברכה.
אם מישהו יודע מה עלות ייבוא, אודה על קבלת פרטים.
לפני התקלה העברתה לlowבמצב ניוטרל ??
רונן תודה. החלפתי את הטרנספר ל- 242. הרעשים הנוראיים אשר היו בנסיעה נעלמו.
אתה יכול להסביר לי רק איך אני יוצר את הסימונים החדשים.
שוב, תודה על הטיפ של החלפת הטרנספר ל- 5 מצבים.
משהא (אנחנו מאותה המשפחה ולא יודעים מה השם שלך בכלל??)
תתחדש.
כמה זה היה מסובך? כמה עלה התענוג? איפה עשית?
לגבי סימון, צריך מידות (מרחקים בין השלבים) ואז ניתן "לעצב" משהו במחשב ולהדפיס או לצרוב בלייזר על מדבקת פלסטיק ולהדביק על הכיסוי הקיים.
תכין משהו ותדפיס על נייר, תגזור לסרגל ותמדוד בג'יפ. עד שזה יהיה בדיוק.
זה לא פרפקט כמו למצוא באיביי כיסוי קומפלט מקורי, אבל במגבלות ארצינו הדפוקה, זה מספיק טוב.
בינתיים מצאתי את זה: http://www.jeepforum.com/forum/f126/...-bezel-993428/
30$ וזה שלך...
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
למה צריך את זה בכלל ?
מצב1. הכי קדימה - זה 4X2
מצב2. זה 4X4 נעול
מצב3. זה 4X4 פתוח
מצב4. זה ניוטרל
מצב5. הכי אחורה זה LOW4X4 נעול
ברוב ימות השנה תיסע ב מצב 1
ברוב השטחים [ offroad ] תיסע ב מצב 3
בשטחים קשים - 5
לגשם על הכביש [ דומה למה שהיה לך עד עכשו ] מצב 3
מצב 4 לשטח מוצלב ללא עליות [ שלא מצריך LOW, אבל מצליב ... ]
לא כ"כ קשה ...
בכל מקרה אם כבר אתה מכין מדבקות תכין גם לי ...
ותהנה ..
יוסי, ממך ציפיתי ליותר...
13$ וזה אצלך...
http://www.jeepforum.com/forum/f129/...-bezel-984297/
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
יש לי מדפסת מדבקות...
אבל האמת, שמתרגלים ...
מקס' התבלבלת ונסעת עם דיפ' פתוח איפה שצריך סגור... ו ... פירפר לך הגלגל ... לא מתים מזה ... רק פאדיחה ...
נשמע מעניין
אולי אפשר עוד פרטים כמו איפה קנית ,כמה עלה,משומש,חדש
והכי חשוב עם זה מתאים לwj ללא שינויים פשוט פרק והרכב!!
למען האמת בזמן שאני נוסע ללא הדריי שפט הקידמי נראה לי שהרכב מגיב יותר טוב
ואפילו חוסך בדלק(בגלל שהוא נוסע 4x2)
תודה ארז
הי,
מ ז ה חסכתי מאז שאני 5 מצבים ,
פתחתי 5 תוכניות חסכון....אחד לכל מצב.
שטויות ,תהנה .מה כבר חוסכים ? 5% אם בכלל !
שלא נדבר על ההגבהה והצמיגים -אופס חזרת בחזרה לנתוני צריכת המוצא שלך.
היתרון האמיתי הוא ההנאה בנהיגה של היום יום ,אני נהנה מה 2X4.
אבל זה רק אני.
לגבי הסימון -
פשוט מאד מסמנים את נק' ה"קליק" של כל מצב .
אני הדפסתי {מתוך הקובץ המצורף בתחילת השרשור} את הפונטים שבצילום ,
חתכתי,ניילנתי בכיסוי קשיח,והדבקתי לאחר כבוד במקומות שסימנתי.
זה לא המקור אבל עושה ת'עבודה ולא בולט.
בהצלחה .
רונן
אייל,
השם הוא שרון. בעת הרישום התבלבלתי בין שם משתמש לסיסמא![]()
את ההחלפה ביצעתי אצל אורן ממושב כפר הנגיד. הוא מבצע שיפורים וטיפולים לגיפים ומייבא, בין היתר, חלקים לגיפים ובכלל זאת טרנספרים.
הטרנספר + ההתקנה = 2,800 ש"ח.
הפעולה לא מסובכת במיוחד. מפרקים את הטרנספר הישן מהרכב, מוציאים מבית הטרנספר הישן את כל המכלולים הפנימיים, מכניסים את החלקים של הטרנספר החדש ומתקינים חזרה ברכב. בתוך בית הטרנספר אין התאמות מיוחדות.
ההתאמה היחידה הינה קיצור החלק המתחבר למוט ברכב (מדובר בפלך מברזל). המוט הקיים מותאם ל- 3 מצבים והחדש ל- 5 מצבים.
לדעתי, הרכב נהיה קליל יותר, הנסיעה נוחה יותר, והחשוב מכל - ניתן לפרפר בגלגלים האחוריים.
הרעיון עם מדבקות לא נראה לי הכי טוב (מבחינה אסטטית).
החלק המוצע ב- 13 $ לא מתאים ל- WJ
ארז (או אחרים), מתי אני נוסע במצב 2 ? (אני שואל ברצינות ולא בצחוק).
למרות ההלצות , התשובות היו רציניות לחלוטין. וגם זאת...
במצב 2 שזה 4X4 נעול [ מרכזי] אתה תיסע בשטח שלא מצריך LOW [שביל ישר עם הצלבות למשל..] אבל עדיין מצריך חלוקה שווה בין הסרן הקדמי לאחורי. ובוודאי שלא על הכביש, לא חושב שתשבור משהוא כל כך מהר, כמו שכתב /ה המשתוללת, אבל תרגיש אינוחות גדולה מאד במיוחד במהרויות חניה.
ובכל מקרה, אם כ"כ חשוב לך הסימון, יש ב EBAY סרגלים כאלה למכביר.
בהצלחה
עדיין הלא הבנתי מתי אני נוסע ב- 4X4 סגור ומתי ב- 4X4 פתוח.
אם ניתן, תסבירו לי בבקשה, מה הכוונה בכל אחד מהמצבים מבחינת תזוזת הגלגלים הרי אין לרכב נעילות.
שמרו על קשר