Close
тоег 1 оъек 3 123 азшепазшеп
оцйв ъецаеъ 1 тг 20 оъек 45
  1. #1

    бшйшъ озгм ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    тшб иеб млемн

    йщ мй осфш щамеъ ресфеъ бчщш мртймеъ гйфшрцйам :

    1) ощъощйн боещв ртймд шезбйъ (арй орйз щжд брйвег мртймд аешлйъ) од ддбгмйн?
    2) лод гйфшрцйамйн йщ б CJ щъйн ае 3? мод йщ шлбйн тн 3 емтеоън шлбйн тн 2?
    3) одн дйъшереъ едзсшереъ щм аеиеоиййн оем йгрййн
    4) од иеез дозйшйн башх?
    5) айфд арй черд аъ жд башд"б - дан йщрн аъшйн щаън йлемйн мдомйх мй тмйдн щафщш мчреъ гшлн мджойп байришри?

    ъегд
    рйш

  2. #2
    збш шщен ргб42's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Feb 2009
    ойчен
    бсеу отшб
    дегтеъ
    11,130

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй מדברי цфйд бдегтд
    1) משתמשים במושג נעילה רוחבית (אני מניח שזה בניגוד לנעילה אורכית) מה ההבדלים?
    2) כמה דיפרנציאלים יש ב CJ שתים או 3? למה יש רכבים עם 3 ולעומתם רכבים עם 2?
    3) מהם היתרונות והחסרונות של אוטומטיים מול ידניים
    הי ניר,

    התשובות לשתי השאלות הראשונות משולבות. ברכבים בהם יש הנעה לכל הגלגלים כל הזמן (AWD), קיים דיפרנציאל מרכזי (השלישי ...) אשר מחלק את התנועה בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים, בדיוק כמו שהדיפרנציאל בסרן אצלך ב- CJ מחלק את התנועה בין ימין לשמאל.

    ברכבים אלו, כאשר כל הדיפרנציאלים משוחררים, מספיק גלגל אחד שמסתחרר חופשי כדי ששאר הגלגלים לא יקבלו תנועה. כאשר נועלים את הדיפרנציאל המרכזי, המצב נהיה כמו אצלך בג'יפ במצב 4X4: סכום המהירויות בגלגלים הקדמיים שווה לסכום המהירויות בגלגלים האחוריים - אם רק גלגל אחד מחליק אז זה שלצידו לא יקבל כוח, אבל השניים האחרים ימשיכו להניע את הרכב ...

    ב- CJ אין דיפרנציאל מרכזי אלא תיבת העברה בה אתה יכול לבחור בין הנעה אחורית והנעה לכל הגלגלים בלי דיפרנציאל בין הקדמיים לאחוריים (וכן מצב 4X4 LOW שלא רלוונטי לדיון הזה)

    לגבי סוגי הנעילות: הנשלטות ידנית טובות יותר, אך יקרות (הרבה) יותר. פרטים נוספים במדריך ג'יפולוג לנעילות דיפרנציאל.

    לשאלות הנותרות: אין לי פרטים מדוייקים חוץ מלשלוח אותך לחפש באי-ביי... מי שיודע יותר מוזמן להשלים את החסר ...


    להתראות בשטח,

    נדב.
    еАрДвАмИд бАаИжАрИй йдед цАбИаеЙъ; аДнОйАлЛфМЗш дЖтИеЙп дЗжМЖд мИлЖн тЗгОъМАоЛъеМп

  3. #3

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй ргб42 цфйд бдегтд
    дй рйш,

    дъщебеъ мщъй дщамеъ дшащереъ ощембеъ. бшлбйн бдн йщ дртд млм двмвмйн лм джоп (AWD), чййн гйфшрцйам ошлжй (дщмйщй ...) ащш озмч аъ дъретд бйп двмвмйн дчгоййн едазешййн, бгйеч лое щдгйфшрцйам бсшп ацмк б- CJ озмч аъ дъретд бйп йойп мщоам.

    бшлбйн аме, лащш лм дгйфшрцйамйн ощезшшйн, осфйч вмвм азг щосъзшш зефщй лгй щщаш двмвмйн ма йчбме ъретд. лащш ретмйн аъ дгйфшрцйам дошлжй, доцб рдйд лое ацмк бв'йф боцб 4X4: слен додйшейеъ бвмвмйн дчгоййн щеед мслен додйшейеъ бвмвмйн дазешййн - ан шч вмвм азг озмйч аж жд щмцйге ма йчбм лез, абм дщрййн дазшйн йощйле мдрйт аъ дшлб ...

    б- CJ айп гйфшрцйам ошлжй ама ъйбъ дтбшд бд аъд йлем мбзеш бйп дртд азешйъ едртд млм двмвмйн бмй гйфшрцйам бйп дчгоййн мазешййн (елп оцб 4X4 LOW щма шмеерий мгйеп джд)

    мвбй севй дртймеъ: дрщмиеъ йгрйъ иебеъ йеъш, ак йчшеъ (дшбд) йеъш. фшийн ресфйн богшйк в'йфемев мртймеъ гйфшрцйам.

    мщамеъ дреъшеъ: айп мй фшийн огеййчйн зех омщмез аеък мзфщ бай-бйй... ой щйегт йеъш оежоп мдщмйн аъ дзсш ...


    мдъшаеъ бщиз,

    ргб.
    ъегд ргб! длм бшеш.

  4. #4

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    тег щамд чирд.. ае ай дбрд
    йгет мй щбсебше B4 елм дшлбйн тн ддртд лфемд чбетд
    аоеш мйдйеъ гшфрцйам ошлжй щйзмч аъ длз млм вмвм од щовйт ме
    ебрйвег мжд бсебше аеошйн щан дмк цойв азг зййб мдшлйб 4 згщйн
    лй ан ма двйш йдшс..
    абм ан йщ гшф' ошлжй аж од дбтйд мдзмйу шч цойв азг?
    ​JEEP аойъй жд лое ййп иеб- шч ощъбз тн дщрйн..

  5. #5
    збш шщен ргб42's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Feb 2009
    ойчен
    бсеу отшб
    дегтеъ
    11,130

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй сефъ догбш цфйд бдегтд
    йгет мй щбсебше B4 елм дшлбйн тн ддртд лфемд чбетд
    аоеш мйдйеъ гшфрцйам ошлжй щйзмч аъ длз млм вмвм од щовйт ме
    ебрйвег мжд бсебше аеошйн щан дмк цойв азг зййб мдшлйб 4 згщйн
    лй ан ма двйш йдшс..
    абм ан йщ гшф' ошлжй аж од дбтйд мдзмйу шч цойв азг?
    арй ма обйп од дчщш бйп гйфшрцйам ошлжй ае ъйбъ дтбшд мдзмфъ 4 цойвйн. рсд мчбм дсбш осегш еореоч оой щаош мк аъ жд. рщот мй оефшк.

    мвбй дзмфъ цойвйн - бг"л оеомх мдзмйу бжевеъ (ама ан лп чштъ гефп щм цойв згщ ...) лгй мщоеш тм азйжд геод бйп 2 цйгй дшлб.

    ргб.
    еАрДвАмИд бАаИжАрИй йдед цАбИаеЙъ; аДнОйАлЛфМЗш дЖтИеЙп дЗжМЖд мИлЖн тЗгОъМАоЛъеМп

  6. #6

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    мфй од щйгет мй (арй аеош ''йгет мй'' лй щотъй аъ жд оарщйн бтмй себше)
    аж бзбшд аеошйн щан озмйфйн цойв азг рвйг оазешд ервйг щддчйу щме йеъш ашек лй деа йеъш вбед афйме бо'о аж дзмч дазешй йтщд бооецт фзеъ сйбебйн одчйгой*еаж дтеос щм ддфшщ
    джд ''йфем'' тм двйш аж арй аеош щан йщ гшфрцйам ошлжй аж деа сефв аъ ддфшщ

    ма йегт ллд аеошйн..
    ​JEEP аойъй жд лое ййп иеб- шч ощъбз тн дщрйн..

  7. #7
    ордм shmil's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Oct 2003
    ойчен
    ошлж дашх
    дегтеъ
    6,739

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    ובדיוק בגלל שהוא דיפרנציאל מרכזי נעול קבוע - הוא לא יודע לספוג את ההפרש.
    Willys свеш 58, лое бсомеп, щсййн щйфех
    Willys свеш 53, гвн офеаш - ооъйп мщйфех

  8. #8
    збш шщен ргб42's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Feb 2009
    ойчен
    бсеу отшб
    дегтеъ
    11,130

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй shmil цфйд бдегтд
    ובדיוק בגלל שהוא דיפרנציאל מרכזי נעול קבוע - הוא לא יודע לספוג את ההפרש.
    שמיל,

    מהיכרות וירטואלית עמך אני יודע שאתה לא כותב סתם ... אבל מה ההגיון ?
    איך הרכב מתמודד עם סיבובים ? הרי אז סכום המהירויות מלפנים ומאחור שונה - משהו חייב לספוג את הפרשי המהירויות האלו. זה הרבה יותר משמעותי מעוד סנטימטר בהיקף ...
    וחוץ מזה, אם הוא נעול תמיד אז למה בכלל צריך אותו ? יותר אמין וזול לעשות תמסורת פשוטה ...

    נדב.
    еАрДвАмИд бАаИжАрИй йдед цАбИаеЙъ; аДнОйАлЛфМЗш дЖтИеЙп дЗжМЖд мИлЖн тЗгОъМАоЛъеМп

  9. #9
    збш шщен kobiarava's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    May 2006
    ойчен
    тшбд гшеойъ
    дегтеъ
    3,053

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    бресу, ан гйфшрцйам ошлжй щайре "чщйз", сев щм ейсчежй лжд ае азш, оъоегг баефп чбет тн дфшщй одйшейеъ, деа оъзон, оабг ойтймеъе, ембсеу чешс бишн тъ.







    чебй
    дйд в'йф...
    оееъ мврбйн

  10. #10
    ордм shmil's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Oct 2003
    ойчен
    ошлж дашх
    дегтеъ
    6,739

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    бсйбебйн слен одйшейеъ щм лм сшп (ае щъчша мжд ооецт одйшейеъ двмвмйн щм дсшп) деа фзеъ йеъш геод, еаж айп мошлжй бтййд, лй бъек сшп айп бтйд щм цггйн бтмй одйшейеъ щереъ.
    дбтййд оъзймд щмсшп азг одйшеъ щерд одщрййд, ежд од щчешд тн цойв азг щчип йеъш одщрй шч тм сшп азг.

    млаешд, ан ъгав щблм бшп йдйд цойв азг чип (ак ждд мжд щбсшп дазш) еазг вгем (ак ждд мжд щбсшп дазш) - ма ъдйд бтййд.


    сйбеб, авб, деа ръеп швтй, бтег рсйтд йщ дйа лоти лм джоп.

    тлщйе бшеш?
    Willys свеш 58, лое бсомеп, щсййн щйфех
    Willys свеш 53, гвн офеаш - ооъйп мщйфех

  11. #11
    збш шщен ргб42's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Feb 2009
    ойчен
    бсеу отшб
    дегтеъ
    11,130

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй shmil цфйд бдегтд
    бсйбебйн слен одйшейеъ щм лм сшп (ае щъчша мжд ооецт одйшейеъ двмвмйн щм дсшп) деа фзеъ йеъш геод
    арй ма йегт мод аъд чешд "геод", абм ъзщеб од чешд лщаъд рлрс/йеца озрййд бочбйм могшлд - дан баоъ додйшейеъ/ошзчйн геойн ? жд дшбд йеъш ощотеъй оащш срийоиш бдйчу ...

    мфй од щаъд аеош, арй йлем мрсет лм джоп блбйщ боцб 4X4 ...

    ма осъгш мй ...

    ргб.
    еАрДвАмИд бАаИжАрИй йдед цАбИаеЙъ; аДнОйАлЛфМЗш дЖтИеЙп дЗжМЖд мИлЖн тЗгОъМАоЛъеМп

  12. #12
    збш шщен ргб42's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Feb 2009
    ойчен
    бсеу отшб
    дегтеъ
    11,130

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй kobiarava цфйд бдегтд
    бресу, ан гйфшрцйам ошлжй щайре "чщйз", сев щм ейсчежй лжд ае азш, оъоегг баефп чбет тн дфшщй одйшейеъ, деа оъзон, оабг ойтймеъе, ембсеу чешс бишн тъ.
    чебй
    лп, абм жд ма ртем ама оевбм дзмчд. ан жд доцб аж длм бшеш ...
    еАрДвАмИд бАаИжАрИй йдед цАбИаеЙъ; аДнОйАлЛфМЗш дЖтИеЙп дЗжМЖд мИлЖн тЗгОъМАоЛъеМп

  13. #13
    ордм shmil's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Oct 2003
    ойчен
    ошлж дашх
    дегтеъ
    6,739

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй נדב42 цфйд бдегтд
    אני לא יודע למה אתה קורה "דומה", אבל תחשוב מה קורה כשאתה נכנס/יוצא מחנייה במקביל למדרכה - האם באמת המהירויות/מרחקים דומים ? זה הרבה יותר משמעותי מאשר סנטימטר בהיקף ...
    נכנס ויוצא מחנייה. OK. מה מרחק הנסיעה וכמה זמן נמשך התמרון הזה בהנחה שאתה לא (שוביניזם סטראוטיפי) זקנה שלא יודעת לנהוג. ולעומת זאת כמה זמן נמשכת נסיעה.
    זה הרבה פחות מסנטימטר בהיקף. תתפלא. גם חצי ס"מ בהיקף הוא הרבה לרכב עם דיפ' נעול.


    לפי מה שאתה אומר, אני יכול לנסוע כל הזמן בכביש במצב 4X4 ...
    ובאמת יש כלי רכב לא מעטים, גם 4X4 אמיתי, עם דיפרנציאל מרכזי נעול, ולכן גם נסעים כל הזמן בכביש ב-4X4. להזכיר לך? אלו כלים "מוקצים" שלא עושים להם בטסט בדיקת בלמים על הדיינו. וגם אתה מכיר אותם. והסיבה שלא עושים להם את בדיקת הדיינו-ברקס - היא בדיוק הנזק לדיפ' מהפרשי מהירויות.
    לא מסתדר לי ...

    נדב.
    עכשיו יותר מסתדר לך?
    לא מסתדר עדיין? תחשוב בכיוון של שני סרנים עם יחסי העברה שונים על אותו רכב. כאן ברור לך למה לא?
    אגב, אצלך בויטרה אני כמעט בטוח שהדיפ' המרכזי לא נעול. הסיבה שאתה לא נוסע 4X4 בכביש היא חסכון בדלק ובלאי למכלולים. לא קשור לנושא המדובר.
    Willys свеш 58, лое бсомеп, щсййн щйфех
    Willys свеш 53, гвн офеаш - ооъйп мщйфех

  14. #14

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    маеш дгйеп дотрййп щамеъ ресфеъ мщойм ергб:

    1) арй дбръй щдгйфшрцйам дошлжй бсд"л озмч щеед бщеед аъ доеори бйцйад одвйш мсшрйн. ж"а щдеа ма оощ гйфшрцйам ама лое гйфшрцйам "ртем" - жд рлеп? ан лп, мазш олп ъфчйге щм лм гйфшрцйам сшп лщое лп деа мфцеъ тм ддфшщйн бодйшейеъ дчеейеъ (щйлемеъ мрбет осйбеб ае оцойвйн бчеиш щерд еле' )щм двмвмйн еан деа оъфчг лое щцшйк аж мод щъзжеш аршвйд мвйш?
    2) лйееп щарзре ма рестйн бърай отбгд афщш мдрйз щвн ан ршлйб 4 цойвйн щеейн азшй лод жоп йдйе дбгмйн бйрйдн. еан ллд дан баоъ дшлб бтм 3 дгйфшрцйамйн л"л швйщ - ма осъгш мй. ан йщ дфшщй оеорийн л"л вбедйн ршад мй йеъш щдцойвйн "йъбме" тм длбйщ оащш щдитрд щдвйш йсфев аъ ддфшщ?

    ащоз мдсбшйн
    ъегд
    рйш

  15. #15
    ордм shmil's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Oct 2003
    ойчен
    ошлж дашх
    дегтеъ
    6,739

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй מדברי цфйд бдегтд
    לאור הדיון המעניין שאלות נוספות לשמיל ונדב:

    1) אני הבנתי שהדיפרנציאל המרכזי בסה"כ מחלק שווה בשווה את המומנט ביציאה מהגיר לסרנים. ז"א שהוא לא ממש דיפרנציאל אלא כמו דיפרנציאל "נעול" - זה נכון?
    [B]לא ברורה לי כוונתך.[/B]
    אם כן, לאחר מכן תפקידו של כל דיפרנציאל סרן כשמו כן הוא לפצות על ההפרשים במהירויות הקוויות (שיכולות לנבוע מסיבוב או מצמיגים בקוטר שונה וכו' )של הגלגלים ואם הוא מתפקד כמו שצריך אז למה שתחזור אנרגיה לגיר? דיברתי על דיפ' מרכזי נעול, קרי - אין יכולת שינוי ופיצוי. בד'יפ לא נעול אין בעייה.
    2) כיוון שאנחנו לא נוסעים בתנאי מעבדה אפשר להניח שגם אם נרכיב 4 צמיגים שווים אחרי כמה זמן יהיו הבדלים ביניהם. ואם ככה האם באמת הרכב בעל 3 הדיפרנציאלים כ"כ רגיש - לא מסתדר לי. אם יש הפרשי מומנטים כ"כ גבוהים נראה לי יותר שהצמיגים "יתבלו" על הכביש מאשר שהטענה שהגיר יספוג את ההפרש? [B]לא הגיר, הדיפ'. בסובארו המדוברת כנראה שהדיפ' הוא חלק אינטרגרלי מהגיר.[/B]

    אשמח להסברים
    תודה
    ניר
    ואגב, התבלות של צמיג ספציפי מה-4 תהיה רק במקרים של צמיג בלוי, או גלגל בעל פרופורציות או כיווני זוויות לא תקינים. בכל מקרה של זוויות תקינות - כל הרביעייה מתבלה אחיד סטטיסטית.
    Willys свеш 58, лое бсомеп, щсййн щйфех
    Willys свеш 53, гвн офеаш - ооъйп мщйфех

  16. #16
    збш шщен ргб42's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Feb 2009
    ойчен
    бсеу отшб
    дегтеъ
    11,130

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    тгййп ма осъгш мй.

    ан жд баоъ ртем чбет, аж жд блмм ма гйфшрцйам ... мгтъй аъд огбш тм шлбй 4X4 щафщш мртем мдн аъ дгйфшрцйам дошлжй (афйме бишйес ...), абм ма тм ртем чбет.

    щойм мгтъй аъд иетд вн мвбй фтш додйшейеъ, абм лгй ма мжбм аъ дщшщеш джд, ъре мй гвн сфцйфй (щм себаше ае азш) еачша тм жд чцъ байришри.


    ргб.
    еАрДвАмИд бАаИжАрИй йдед цАбИаеЙъ; аДнОйАлЛфМЗш дЖтИеЙп дЗжМЖд мИлЖн тЗгОъМАоЛъеМп

  17. #17
    ордм
    ъашйк дцишфеъ
    Dec 2002
    ойчен
    мебап
    дегтеъ
    17,391

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    שמיל, אתה ממש לא בכיוון אלא 180 מעלות מהאמת.
    על מנת שרכב יהיה מסוגל לנסוע ב4X4 על הכביש, חייב להיות לו דיפרנציאל אורכי, לא נעול בעת הנסיעה בכביש, וזה בדיוק מה שיש בפראדו/פאג'רו/לנד-רובר/סובארו.

    בכל סיבוב, הסרן הקדמי עושה דרך ארוכה יותר מהסרן האחורי. חובה לפצות על כך כשנוסעים על משטח עם אחיזה טובה, כגון אספלט.

  18. #18
    ордм shmil's Avatar
    ъашйк дцишфеъ
    Oct 2003
    ойчен
    ошлж дашх
    дегтеъ
    6,739

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    цйиеи рлъб бочеш тм йгй сефъ догбш цфйд бдегтд
    тег щамд чирд.. ае ай дбрд
    йгет мй щбсебше B4 елм дшлбйн тн ддртд лфемд чбетд
    аоеш мйдйеъ гшфрцйам ошлжй щйзмч аъ длз млм вмвм од щовйт ме
    ебрйвег мжд бсебше аеошйн щан дмк цойв азг зййб мдшлйб 4 згщйн
    лй ан ма двйш йдшс..
    абм ан йщ гшф' ошлжй аж од дбтйд мдзмйу шч цойв азг?
    тм жд арй огбш, зрп.
    еан итйъй, од щйлем мчшеъ, аж од лп?
    Willys свеш 58, лое бсомеп, щсййн щйфех
    Willys свеш 53, гвн офеаш - ооъйп мщйфех

  19. #19
    ордм
    ъашйк дцишфеъ
    Dec 2002
    ойчен
    мебап
    дегтеъ
    17,391

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    йщ щн гйф' ошлжй. деа ма ртем. айп бтйд щдеа йфтм мчитй жоп чцшйн, лое бсйбеб, абм лщогебш бдфшщй одйшеъ чбетйн, лое бочшд щм вмвм тн дйчу щерд одазшйн, жд йщзеч биеез дашек аъ дорвреп рвг дзмчд щчййн бгйф'.

  20. #20

    бшйшъ озгм ъвебд мдегтд: ртймеъ гйфшрцйам - щамеъ ресфеъ

    арй ощъгм ма мдвшш мгйеп джд .

    од щзмч одлеъбйн зещбйн щжд гфшрцйам ае щмгтън зййб мдйеъ змч лжд .
    бъаешйд дн цегчйн .
    отщйъ бшеб лмй дшлб лбш айп гфшрцйам ошлжй ( бзмч отемн ма дйд )
    йщ ламд щвн гфшрцйам азешй лбш ма чййн . ( мошеъ щдшлб деа 4X4 )
    айп афщшеъ мдлрс мтеоч бдсбшйн осеблйн лй лм шлб жд тебг азшъ .

    дцешк бдзмфъ 4 цойвйн оъзййб бвмм щлм цойв бчеиш щерд ( азешй чйгой йорй ае щоамй )
    йсъебб бодйшеъ щерд . ( афйме зесш аейш бвмвм рмчз бзщбеп ) .
    одйшеъ щерд вешоъ мтбегд щм отшлъ лм щдйа ( ежд йлем мдйеъ вн гфшрцйам лое щлемн олйшйн ) тбегд ойеъшъ дощбщъ аъ тбегъ озщб рйдем дотшлъ ае вешоъ мбмай бгфшрцйам .

    млп ддомцд дйа тм дзмфъ 4 цойвйн бе жорйъ !!

тоег 1 оъек 3 123 азшепазшеп

рещайн геойн

  1. ртймеъ гйфшрцйам OX ???
    тм йгй ILIYA бфешен фешен в'йф сефд ешрвмш YJ/TJ
    ъвебеъ: 11
    тглеп азшеп: 05-03-09, 14:46
  2. ртймеъ гйфшрцйам
    тм йгй щечй рйсйоеб бфешен фешен айсеже Isuzu
    ъвебеъ: 1
    тглеп азшеп: 23-12-08, 23:05
  3. бгйчъ ртймеъ гйфшрцйам
    тм йгй mizkobi бфешен фешен в'йф сефд ешрвмш YJ/TJ
    ъвебеъ: 12
    тглеп азшеп: 18-09-07, 16:39
  4. лод щамеъ мвбй ртймеъ гйфшрцйам
    тм йгй shermenz бфешен фешен в'йфайн оъзймйн + йтех мфрй чрййд
    ъвебеъ: 1
    тглеп азшеп: 06-06-04, 23:16
  5. дъчръ ртймеъ гйфшрцйам
    тм йгй enakar бфешен фешен в'йф сйчс CJ
    ъвебеъ: 16
    тглеп азшеп: 02-06-04, 10:39

дшщаеъ фшсен

  • айп бафщшеък мфшсн рещайн згщйн
  • айп бафщшеък мфшсн ъвебеъ
  • айп бафщшеък мцшу чбцйн
  • айп бафщшеък мтшек аъ дегтеъйк
  •